Hij ook. Hij was zó ontzettend knap. En pas begin 30, dus ook nog heel zijn leven voor zichquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet getreurd hoor, meid. Hij zal de verliezer zijn. Jij hebt nog een heel leven voor je om te shinen.
Baasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:18 schreef speknek het volgende:
Fijn is dat, en toen ik 30 minuten lang gefixeerd naar het kruis van een vrouw staarde terwijl ik heftige fantasien beleefde over hoe ik haar over de bank smeet en hard in d'r roze poepertje pompte, en misschien slechts een heel klein beetje kwijlde en met m'n vingers uitbeeldde wat ik van plan was, werd ik opgepakt en kreeg ik een proces-verbaal.
Kut hypocriete teven.
ken je die ene progamma met die rijke vent uit abcoude die met 20 chimis op een eiland zit waar hij er een van moet uitkiezen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij ook. Hij was zó ontzettend knap. En pas begin 30, dus ook nog heel zijn leven voor zich
Ik hoef geen rijke ventquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ken je die ene progamma met die rijke vent uit abcoude die met 20 chimis op een eiland zit waar hij er een van moet uitkiezen?misschien kan jij ne nog inschijven.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik hoef geen rijke ventals 't maar een dekhengst is.
+100 in PM-boxquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik hoef geen rijke ventals 't maar een dekhengst is.
Omdat Nederlandse mannen niet zo bekrompen zijn en niet van 'schande' sprekenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:23 schreef Gulmez het volgende:
jij bent een schande met een nederlander verkering hebben met onbesneden dingensmaar wel uit turkije komen of iran..
![]()
[ afbeelding ]
raar zie je niet vaak
Goeie man! Deze opmerking was gelukkig nog niet voorbij gekomenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
TS je hebt een fout gemaakt in je post. Ik zat namelijk gisteren helemaal niet in de trein van Breda naar Den Bosch maar in die van Almelo naar Apeldoorn.
Je hebt het goede land van herkomst nog niet geraden, probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:23 schreef Gulmez het volgende:
jij bent een schande met een nederlander verkering hebben met onbesneden dingensmaar wel uit turkije komen of iran..
![]()
[ afbeelding ]
raar zie je niet vaak
Kijken kijken maar niet kopen aanrakenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Zo te horen kan TS's vriendje haar niet genoeg plezieren en valt haar oog op vleesch buiten de deur.
trotse turkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:23 schreef Gulmez het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
raar zie je niet vaak
Jij neemt alleen genoegen met besneden lullen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:23 schreef Gulmez het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
raar zie je niet vaak
toch raar dat Allah dat stukje voorhuid heeft laten zitten bij de schepping...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:58 schreef densha het volgende:
[..]
Jij neemt alleen genoegen met besneden lullen natuurlijk
sorry dat ik gister zoveel met mn mobieltje speeldequote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Nog nooit heb ik zoiets heerlijks gezien. Lang, donker, felblauwe ogen.
Hij kwam tegenover me zitten in de trein, lachte even en begon toen een half uur lang onafgebroken met zijn telefoon te spelen.
Terwijl hij dat deed, staarde ik naar zijn borst en zijn edele delen. Ik fantaseerde over hete, stomende seks met deze prachtige man. Ik wilde zijn blouse openrukken, hem likken, zoenen, opeten.
Ik wilde zijn brede, geweldige lichaam op me. Echt waar, ik dreef bijna van m'n stoel af. Niet droog te fohnen.
Helaas ben ik maar een klein, verlegen meisje en heb ik niets durven te zeggen. En na dat halve uur verdween hij uit m'n leven.
Ik zal 'm nooit meer zien, en ik zal nooit seks met hem hebben.
Dit was mijn klacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |