abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96916146
Als ze zelf geen gesprek aanknoopt vindt ze je niet leuk TS.

Als je een echte hustler bent dan komen de meisjes naast jou zitten en knopen hun het gesprek aan. Een was laatst zelfs zo brutaal om een oordorpje uit mijn oor te trekken :{

Het is een zegen en een vloek want soms zijn het ook van die slagschepen of bostrollen die zichzelf te hoog inschatten
  maandag 16 mei 2011 @ 22:50:01 #52
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_96916283
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Stuurver het volgende:
Als ze zelf geen gesprek aanknoopt vindt ze je niet leuk TS.

Als je een echte hustler bent dan komen de meisjes naast jou zitten en knopen hun het gesprek aan. Een was laatst zelfs zo brutaal om een oordorpje uit mijn oor te trekken :{

Het is een zegen en een vloek want soms zijn het ook van die slagschepen of bostrollen die zichzelf te hoog inschatten
Meisjes die 'niet op hun mondje zijn gevallen'. :r
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:50:31 #53
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_96916325
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef linpunt het volgende:
heeft TS al een update?

[..]

oh pardon, ik was afgeleid, maar ik bedoelde; open vragen. Het hele gesprek ging zo snel dood omdat hij begon met: "Dus je bent hier met een vriendin?" (ja) "Komen jullie hier vaak?" (ja) "Is het gezellig?" etc. :')
Ah zo. Maar als jij echt geïnteresseerd zou zijn dan zou jij toch ook vragen stellen of er toch (ongevraagd) een verhaaltje omheen vertellen? :P

Mensen met oordopjes hoef je denk ik sowieso niet aan te spreken.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_96916453
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Ah zo. Maar als jij echt geïnteresseerd zou zijn dan zou jij toch ook vragen stellen of er toch (ongevraagd) een verhaaltje omheen vertellen? :P

Mensen met oordopjes hoef je denk ik sowieso niet aan te spreken.
haha ja, maar je hebt ook altijd van die mensen die niet kunnen inschatten wanneer het gesprek eigenlijk al dood is.. Maar dit speelde zich trouwens af in de kroeg ;)

Soms heb ik ook een gesprek met iemand in de trein die eerst nog oordopjes in had. Nu wil ik dan geen telefoonnummer of een vervolg, maar het is wel mogelijk. ;)
pi_96916611
bagger
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')