Dus je dag begon prikkelbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en toen liep ik de deur uit vanochtend, lag er een geexplodeerde egel voor ons huis
Daar krijg je spijt vanquote:
Ik begon mijn dag met dat nieuwtje over die mensen in dat flatje die dat lijk aan het opdrinken waren. Gros!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nou, meer misselijk.. overal ingewanden
En vandaag kwam ook nog het nieuws voorbij dat iemand een nierenragoutje gemaakt had.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik begon mijn dag met dat nieuwtje over die mensen in dat flatje die dat lijk aan het opdrinken waren. Gros!
Yaaaayyy, dan ben ik er tussen kwart voor 5 en 5 waarschijnlijk.. heb vanaf 1 uur vrij gevraagd... misschien geeft de baas me wel de hele dag vrij, wat ik hoop.. dan kom ik lekker eerder!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar krijg je spijt van
Nee vrijdags ben ik rond half 2 thuis dus kom maar hoor
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yaaaayyy, dan ben ik er tussen kwart voor 5 en 5 waarschijnlijk.. heb vanaf 1 uur vrij gevraagd... misschien geeft de baas me wel de hele dag vrij, wat ik hoop.. dan kom ik lekker eerder!LEKKER CHILLEN IN EEN BUBBELBAD!
WHUT WAT?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik begon mijn dag met dat nieuwtje over die mensen in dat flatje die dat lijk aan het opdrinken waren. Gros!
Lijk aan het opdrinken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We vullen een zwembad, ik maak de bubbels wel
HEHEHEHEHEE
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We vullen een zwembad, ik maak de bubbels wel
HEHEHEHEHEE
Lekkerquote:
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende: