Arm poezenbeestquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit hier nu met een hoopje kwijlende ellende op schoot
nee, zo sihipquote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
En dat beessie weet ook niet wat hem overkomt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij probeert het, maar als hij ze zou hosselen, zou hij meester zijn.
Arm beestjequote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit hier nu met een hoopje kwijlende ellende op schoot
elke week evaluatie met alle teams. 6 nieuwe trainers op de vloer die geregeld meeluisteren/kijken en er word goed geluisterd naar je door de managers als je wat zegt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar wat is er dan precies veranderd?
Succesquote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga nog even gordijn ophangen.
fris gewassen lekker ruikende gordijnen
Heb je de serre alweer schoongemaakt dan? En de etensbakken van de honden weg? anders worden ze zo weer viesquote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga nog even gordijn ophangen.
fris gewassen lekker ruikende gordijnen
Wat een verbetering zegquote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
elke week evaluatie met alle teams. 6 nieuwe trainers op de vloer die geregeld meeluisteren/kijken en er word goed geluisterd naar je door de managers als je wat zegt.
en een beetje huilenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en niks wat je kan doen
![]()
behalve knuffelen
Zo lijkt het publiekelijk ja. Ondertussen weten een aantal ksc-dames wel beterquote:
O?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo lijkt het publiekelijk ja. Ondertussen weten een aantal ksc-dames wel beter....
Ja absoluut, al lijken sommige dingen echt voor de hand te liggen. Oh en elk team heeft ook nog prestatiecoaches.quote:
Ik moest grinniken.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
godversakkerssodeju![]()
![]()
![]()
![]()
zit net met mn tengels klem tusen het kantelraam![]()
* wel.o.k gaat naast suikertaartje zitten en slaat arm om haar heenquote:
woehahahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
godversakkerssodeju![]()
![]()
![]()
![]()
zit net met mn tengels klem tusen het kantelraam![]()
Mind the PI lieverdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
misschien heeft ie het druk
Mensen die verwachten dat ze meteen terug smsen
Ik lees net dat ik niet meer krijg?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieve mensen verdienen het om meteen terug te smsen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |