Oh maar dat klinkt wel positief dan...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
tot maart niet maar de koers is omgegooid naar dat wat ik wil. En ik voel me daar fijn bij. Hoop ook zsm in dienst te komen hier.
hangt van mijn eigen prestaties af. Nee zelfde team en zelfde afdeling.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh maar dat klinkt wel positief dan...
Wanneer weet je of je daar in dienst mag komen?
Is het een ander team/afdeling dan?
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik mocht valium om tijdens een aanval anaal in te brengen (bij de kat he!)
maar tegen de tijd dat dat gelukt is, is die aanval al over...
verder kunnen ze niets zonder aanwijsbare oorzaak.
Maar wat is er dan precies veranderd?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
hangt van mijn eigen prestaties af. Nee zelfde team en zelfde afdeling.
Ik zit hier nu met een hoopje kwijlende ellende op schootquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze hond had ook epilepsie, echt verschrikkelijk om te zien
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit hier nu met een hoopje kwijlende ellende op schoot
Oh jeetje... Sterkte met de poes...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken het van mijn tantequote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze hond had ook epilepsie, echt verschrikkelijk om te zien
Arm poezenbeestquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, zo sihipquote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
En dat beessie weet ook niet wat hem overkomt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij probeert het, maar als hij ze zou hosselen, zou hij meester zijn.
Arm beestjequote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
elke week evaluatie met alle teams. 6 nieuwe trainers op de vloer die geregeld meeluisteren/kijken en er word goed geluisterd naar je door de managers als je wat zegt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar wat is er dan precies veranderd?
Succesquote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga nog even gordijn ophangen.
fris gewassen lekker ruikende gordijnen
Heb je de serre alweer schoongemaakt dan? En de etensbakken van de honden weg? anders worden ze zo weer viesquote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga nog even gordijn ophangen.
fris gewassen lekker ruikende gordijnen
Wat een verbetering zegquote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
elke week evaluatie met alle teams. 6 nieuwe trainers op de vloer die geregeld meeluisteren/kijken en er word goed geluisterd naar je door de managers als je wat zegt.
en een beetje huilenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en niks wat je kan doen
![]()
behalve knuffelen
Zo lijkt het publiekelijk ja. Ondertussen weten een aantal ksc-dames wel beterquote:
O?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo lijkt het publiekelijk ja. Ondertussen weten een aantal ksc-dames wel beter....
Ja absoluut, al lijken sommige dingen echt voor de hand te liggen. Oh en elk team heeft ook nog prestatiecoaches.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |