Jij ziet jezelf als hondquote:
3 keer is al teveel.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig groot zat om elkaar maar max drie keer per jaar tegen te komen ofzo
Wat voor een aanval?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
dat was de derde aanval sinds vanmiddag...
Nogmaals.. het is niet de bedoeling dat je als vrijgezel alle chickies kan gaan hosselenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoot jij ook dan![]()
ik heb nog een hoop werk aan jou
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben hier altijd verbaasd als ik een bekende tegenkom
quote:
valt wel mee hoor. Kom hier nog altijd graag!quote:
Wok kan datquote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nogmaals.. het is niet de bedoeling dat je als vrijgezel alle chickies kan gaan hosselen
Je hebt Suikertaartje en ze deelt niet
Dat zegt genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psies, moving on...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nogmaals.. het is niet de bedoeling dat je als vrijgezel alle chickies kan gaan hosselen
Dat zegt genoeg
doe je voorzichtig?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoot jij ook dan![]()
Ik schiet niet en plein public.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoot jij ook dan![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik dacht dat je het niet naar je zin hadquote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef Toekito het volgende:
valt wel mee hoor. Kom hier nog altijd graag!
Damn wat sipquote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
lol.. Waarom las ik hier 'ik schiet niet en priem public'quote:
tot maart niet maar de koers is omgegooid naar dat wat ik wil. En ik voel me daar fijn bij. Hoop ook zsm in dienst te komen hier.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
zucht .... geven ze iets?
[..]
Ik dacht dat je het niet naar je zin had
heb je wel opgelet?quote:
ja maar die hopeloze hier mag ik toch wel een beetje helpenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg
quote:
Zeg je dat nou tegen de meester of tegen de leerling?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
oh dacht dat er wat met jou was. Doe je voorzichtig met poes dan?quote:
lol ik weet nu van wiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |