HOe is het met Mw crv nu?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
das makkelijk gezegd, hebben nog een verhuizing te doen
Oja, komt ook fijn uit ja...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
das makkelijk gezegd, hebben nog een verhuizing te doen
* PriemGirl pakt laptop afquote:
ik had mijn iemeeladres gewijzigd en daarna hoor je een meel te krijgen maar die kreeg ik niet. eerst dacht ik dat ik weer eens een tiepfaut had gemaakt maar naar vanavond bleek dus niet. waarschijnlijk word meel van de passmeeler geblokkeerdquote:
Ach so.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
ik had mijn iemeeladres gewijzigd en daarna hoor je een meel te krijgen maar die kreeg ik niet. eerst dacht ik dat ik weer eens een tiepfaut had gemaakt maar naar vanavond bleek dus niet. waarschijnlijk word meel van de passmeeler geblokkeerd
zo voelt het ook. moet echt oppassen heb ik het ideequote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan ben je wel op de overspanningstocht
*geeft warme knuffelquote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
Net gedoucht, t-shirt en een dik vest aan.
Ik zit te rillen van de kou
Lukt slapen een beetje?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
zo voelt het ook. moet echt oppassen heb ik het idee
dat klinkt minderquote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
Toch niet grieperig?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
neequote:
Kan ik me niet voorstellen. Ik ben één van de weinige mensen op het werk die niet zit te snotteren en niezen.quote:
wordt lastig zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
zo voelt het ook. moet echt oppassen heb ik het idee
quote:
Slimquote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef crv het volgende:
maar goed, ik ga rustig aandoien en bankhangen en vroeg naar bed![]()
bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |