Bran is sowieso meerdere keren tien genoemd en van Jon staat me bij dat hij zestien a zeventien is. Dat betekent dat Robb ook zeventien is. Sansa vertelt aan de koningin dat ze dertien is. Van Rickon wordt volgens mij gezegd dat hij zes is. Dus dan rest alleen Arya van de Stark-kinderen nog.quote:
Daenerys is dertien toch, die wordt toch behoorlijk te grazen genomen...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:14 schreef s0k het volgende:
HBO kan het natuurlijk niet verkopen dat er kinderen van 14 uit elkaar getrokken worden
Wellusquote:Het valt me ook op dat er doelbewust geen leeftijden worden genoemd in de tv-serie.
In de tv-serie ook?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Daenerys is dertien toch, die wordt toch behoorlijk te grazen genomen...
En daar ontweek die ook nog een slag mee of heb ik het fout.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:12 schreef Luuksor het volgende:
Net weer even teruggekeken en het zwaardwerk in die laatste scene was inderdaad niet heel boeiend. Wel heel sick hoe Jaime hem zo vol in zn oog stak en even schuin naar Ned keek. Ned's zwaarwerk viel me niet tegen voor een 'oude' man. Mooiste vond ik het gevecht tussen the Mountain & the Hound, waar de laatste binnen een fractie van een seconde op zn knie valt als zijn koning hem dat beveelt. Gaaf!
Klopt; echt een bazen-move.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:16 schreef truedestiny het volgende:
[..]
En daar ontweek die ook nog een slag mee of heb ik het fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar leeftijd is in de serie nog niet genoemd, dus voorlopig moeten we er maar vanuit gaan dat ze net zoals in het boek 13 is.quote:
Deze dus:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:12 schreef Luuksor het volgende:
Net weer even teruggekeken en het zwaardwerk in die laatste scene was inderdaad niet heel boeiend. Wel heel sick hoe Jaime hem zo vol in zn oog stak en even schuin naar Ned keek. Ned's zwaarwerk viel me niet tegen voor een 'oude' man. Mooiste vond ik het gevecht tussen the Mountain & the Hound, waar de laatste binnen een fractie van een seconde op zn knie valt als zijn koning hem dat beveelt. Gaaf!
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze iets ouder was, aangezien de leeftijd van alle kids een jaartje of twee/drie omhoog gegooid is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Haar leeftijd is in de serie nog niet genoemd, dus voorlopig moeten we er maar vanuit gaan dat ze net zoals in het boek 13 is.
Hier volgde men niet het boek.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:12 schreef Luuksor het volgende:
Net weer even teruggekeken en het zwaardwerk in die laatste scene was inderdaad niet heel boeiend. Wel heel sick hoe Jaime hem zo vol in zn oog stak en even schuin naar Ned keek. Ned's zwaarwerk viel me niet tegen voor een 'oude' man.
En hier wel.quote:Mooiste vond ik het gevecht tussen the Mountain & the Hound, waar de laatste binnen een fractie van een seconde op zn knie valt als zijn koning hem dat beveelt. Gaaf!
Vind de actie en 'de rest' wel mooi in balans zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:18 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hier volgde men niet het boek.
[..]
En hier wel.
Op zich snap ik dat ze wat meer actie in de episode wilde hebben.
Ikquote:
Nope. Hoewel het gros van de mannelijke cast zou moeten rennen voor hun levenquote:
lol !quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nope. Hoewel het gros van de mannelijke cast zou moeten rennen voor hun leven
Laat me raden, The Hound?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nope. Hoewel het gros van de mannelijke cast zou moeten rennen voor hun leven
wow, dan speelt ze die rol nog beter dan gedacht, ik had haar echt niet ouder dan 16 geschat. Ze speelt gewoon een rol die 10 jaar jonger is dan ze werkelijk isquote:
Ookquote:
Hallo, herken r niet eensquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:50 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
wow, dan speelt ze die rol nog beter dan gedacht, ik had haar echt niet ouder dan 16 geschat. Ze speelt gewoon een rol die 10 jaar jonger is dan ze werkelijk is
Trouwens ook goed gedaan door de grimeur, zonder dat zou het niet gelukt zijn, hier ziet ze er toch wel ouder uit[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |