SPOILER: boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De Renly/Loras scene vond ik niet zozeer storend vanwege het homo-gebeuren, maar vanwege het feit dat het zo overdreven wordt gebracht. De relatie is in de boeken veel subtieler aanwezig.
Pluspunten vond ik het hele stuk bij de Eyrie. Het feit dat ze Robin aan de borst van Lysa durven te laten zien op tv geeft wel aan dat ze echt heel ver mogen gaan van HBO. Het was echt een ziek beeld om te zien. En natuurlijk de sky cells. Ik vind het sadisme van die cellen in de boeken zo gaaf bedacht: cellen die uitmonden op een enorme afgrond en dan ook nog een licht aflopende vloer hebben in de richting van die afgrond!
Ook het gevecht tussen Ned en Jaime vond ik gaaf. Jaime doet een tijdje heel luchtig in dat gevecht, alsof hij elk moment kan winnen, maar als ze dan tegen elkaar staan te duwen, zie je toch dat hij ineens een beetje benauwd kijkt en beseft dat Ned toch best wel een behoorlijk goede vechter is. Ze hebben alleen een heel andere stijl. Ned gaat voor brute kracht, terwijl Jaime een veel soepelere stijl heeft.
Hoe dan ook, ik kan niet wachten op aflevering 6. Als het goed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond haar op zich wel bij het personage passen, alleen dat kasteel dat lag toch echt bovenop een giga berg met twee torens tussendoor waar je kon rusten omdat je het anders niet haalde in 1 dag, nu was het meer de berg die niet erg hoog wasquote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef Locusta het volgende:
Ik had trouwens het idee dat Lysa in de boeken wat dikker/gezetter werd omschreven (met pafferige wangen enzo), dus ik had me haar wel anders voorgesteld. Verder vond ik de Eyrie ook echt freaky, wat een scène!
Jep. Ik miste Mya Steen ook eigenlijk. Hoefde niet heel uitgebreid, maar gewoon even voorbij komen ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef Frag_adder het volgende:
ik vond haar op zich wel bij het personage passen, alleen dat kasteel dat lag toch echt bovenop een giga berg met twee torens tussendoor waar je kon rusten omdat je het anders niet haalde in 1 dag, nu was het meer de berg die niet erg hoog was
inderdaad, het is nu alsof je die berg in de serie vergelijkt met een heuvel in Nederland, die wij al hoog vinden...ik had dat totaal anders verwacht... Dat gevecht was wel gaafquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik vond haar op zich wel bij het personage passen, alleen dat kasteel dat lag toch echt bovenop een giga berg met twee torens tussendoor waar je kon rusten omdat je het anders niet haalde in 1 dag, nu was het meer de berg die niet erg hoog was
Ik denk dat door de scenequote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:11 schreef Zhenar het volgende:
...maar ach, het is HBO, die grijpt haar gay waar ze het vinden kan
En Tyrion is the man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de kans dat GOT bij ons door de EO zal worden uitgezonden redelijk klein is geworden (dat ze zo een scene zelfs maken , met het oog op de VS).
Vette aflevering trouwens, alweer, met flink wat heftige scene's
Ja, kleine Robin en zijn moeder zijn lekker gestoordquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat jochie wat nog aan die tiet van zijn ma loopt te zuigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:12 schreef Muis006 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, bitter steel
Ik vond het juist een bijzonder realistisch gevecht. Meestal zijn die Hollywood zwaardvecht scenes schromelijk overdreven en duren ze veel te lang etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:15 schreef Ereinion het volgende:
Goede aflevering weer, ik vond alleen de laatste scène teleurstellen. Dat gevecht tussen Jaime en Ned leek meer uit een toneelvoorstelling te komen, sowieso zou Jaime zo ongeveer de beste zwaardvechter uit het rijk moeten zijn, maar dat gevoel had ik nergens. Ze hadden het beter in het donker en de regen kunnen doen, als je acteurs niet kunnen vechten kan je dat maar beter verdoezelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |