quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Heb een stukje geprobeerd, eigenlijk te slecht om te posten daarom in spoiler.
Ritme naar de tering enzo
Talentje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA CBS
kan niet veel slechter dan mijn poging dus doe maarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Patje1987 het volgende:
Wellicht kan ik er een beat onder zetten
Ben nu erg benewdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:36 schreef Patje1987 het volgende:
Kankerzooi door een error doet mijn fruityloops het niet meer, kan niets meer afspelen wtf.
Edit: Werkt weer
Nou, knal 'm d'rin !quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:44 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik ga het niet te laat maken maar ben nu ff bezig met een kick, dan kan ik morgen altijd nog verder werken
Wat een baasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Nou verwacht niet te veel, ga morgen wel verder als ik tijd heb
KOEK KOEK KOEK
http://www27.zippyshare.com/v/73040835/file.html
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Heb een stukje geprobeerd, eigenlijk te slecht om te posten daarom in spoiler.
Ritme naar de tering enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
true, truequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef Habberbal het volgende:
Zjawol! Eierkoeken! Alleen jammer dat je er zo'n droge bek van krijgt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:30 schreef SadyS88 het volgende:
[..]
true, true![]()
![]()
beat?:HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
quote:
Bedankt!quote:
De school heeft een Hyves, past ook wel mooi in dit topic!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:17 schreef Internepper het volgende:
Wie post het fimpjuh+topic even hier: http://chr-col-groevenbeek.hyves.nl/ kan de rest van de school meegenieten!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |