Fiets meequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat zou ook nog wel een oplossing kunnen zijn natuurlijk...
ik ga wel even peilen bij mijn moeder
jij woont toch heul nie in bergen?quote:
Ik ga ook niet mijn peperdure moederfiets meenemenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef lynda het volgende:
Fiets mee in de achterbak / trein![]()
Ik ben heel goed in oplossingen bedenken hoor
Ik zal jou ook nog even de PM sturenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:46 schreef angel008 het volgende:
ik kom stiekem gewoon vanuit bergen met de autodus dat word niet drinken voor mij...
maar degene die mij een martini aanbieddie drink ik wel op
3 juli is nu de officiële datum geworden ? zal mn feestmuts meenemen dan en waar psb ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bergen_(Noord-Holland)quote:
Welnee, Bergen is een rijke gemeente dus die nemen veel geld mee naar de meet dat wij weer op kunnen zuipen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:08 schreef -tape- het volgende:
Dan verzoek ik iedereen uit Bergen weg te gaan hier.
Dat is waar. Bergen is inderdaad zo slecht nog niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, Bergen is een rijke gemeente dus die nemen veel geld mee naar de meet dat wij weer op kunnen zuipen.
kunstenaarsvolk ook veelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, Bergen is een rijke gemeente dus die nemen veel geld mee naar de meet dat wij weer op kunnen zuipen.
Die hippies komen niet op fok.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht ik kruip wel naast jouquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij altijd, als je geen problemen hebt met een 2persoons luchtbed in mijn kleine kamertje
Ik ben geen hippiequote:
Jij woont toch in Hoorn?quote:
Kruip je maar naast mij op het luchtbedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik dacht ik kruip wel naast jouTegenvaller dit
[..]
Ik ben geen hippie
Ik had laatst opgebiecht dat ik oorspronkelijk uit Bergen kwam...quote:
Mits ik bij mijn moeder kan slapen natuurlijkquote:
Maar jij bent je geld al weer kwijt aan Hoorn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had laatst opgebiecht dat ik oorspronkelijk uit Bergen kwam...
Je kan toch bij DE slapen?quote:[..]
Mits ik bij mijn moeder kan slapen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |