Voor brugklassers helpen die series omdat zij nog geen referentiekader hebben. Daarom zijn ze ook hard. Hun reacties worden gevoed door wat ze op TV zien. Pas later leer je echt omgaan met mensen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Daisy_N het volgende:
Tsja, ik weet verder ook niet hoe ik mlig kan helpen. Toen ik naar de middelbare school ging had ik geen idee dat kleding en kliekjes er echt toe deden, ik viel meteen buiten de boot en besefte dat pas door shows als Lizzy mcGuire en beugelbekkie. Maar in de burgklas zijn mensen veekl harder en confronterender dan als je in de 20 bent, dat is waar. Misschien helpt dat dan meer bij bruggers dan bij mlig. Doch, ik geloof wel, je kan van soaps wel afkijken hoe je op iemand afstapt in de kroeg, wat voor relatieproblemen er KUNNEN zijn, wat mensen doen in het echte leven etc. heb een keer gtst gekeken (ben geen expert) en dat ging geloof ik over normale tienerlevens en relaties tussen volwassenen...
Zonder hoofdletter.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
wow ik werd er zojuist even op gewezen dat ik nog nooit Sperma heb gezien
Ik ook niet, ik val altijd flauw als ik klaarkom.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Honeybee Hutchquote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Hey jouw icoontje is van die ene bij, heb nooit het einde gezien van die serie...:(
Ik als ik een stijve krijg, te weinig bloedquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik ook niet, ik val altijd flauw als ik klaarkom.
Dat verklaart dan waarom het mij wel hielp.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor brugklassers helpen die series omdat zij nog geen referentiekader hebben. Daarom zijn ze ook hard. Hun reacties worden gevoed door wat ze op TV zien. Pas later leer je echt omgaan met mensen.
Als je gepest wordt dan is de kans groot dat je je af gaat sluiten voor contact. Daar heb je later alleen maar last van omdat je nooit hebt leren omgaan met mensen en niet in kan schatten wat je wel en wat je niet kan zeggen. Elke afwijzing komt dan dubbel zo hard aan. Als je problemen hebt met contact maken dan moet je eerst contact maken in een ongedwongen omgeving zodat je leert hoe mensen reageren. TV-series helpen in dat stadium niet meer. Je moet het echt zelf doen, en vooral de kleine succesjes voor jezelf vieren.
Hier komen veel te veel mensen die de gouden tip verwachten. Ik kan wel een halve pagina aan goeie tips geven om iemand aan te spreken en aan de praat te houden, maar als je geen stabiele sociale basis hebt dan heb je ook niets om over te praten. Mensen moeten daar eerst maar eens aan gaan werken. Wanneer men voor zichzelf vindt dat ze voldoende basis hebben, dan moeten ze maar eens aan de slag met de ridicule aannames over hun zelfbeeld. Pas dan staan ze sterk genoeg in hun schoenen om ook daadwerkelijk succes te kunnen hebben.
Ik wel en het is een plakkerig zooitjequote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij vond wel zijn mama en zijn zusje terug uiteindelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Honeybee HutchIk ook niet - Ik kan niet echt meer wat van het verhaal herinneren.. Iets met een zoektocht ofzo.. Maar wel heel leuk
Ja dat dus niks leuks aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wel en het is een plakkerig zooitje
Vrouwen die te veel over zichzelf praten en mij niets vragen hoef ik niet, zelfs niet voor een one-night stand. Ja-knikkers wil ik ook niet, die alleen maar naar mij vragen en het vooral roerend met mij eens zijn zonder iets over zichzelf los te laten. Ergens tussenin zit de 'sweet spot'quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Dat verklaart dan waarom het mij wel hielp.
en inderdaad, als je geen leven hebt heb je ook niks om over te praten. Je raakt dan te aanhankelijk aan je gesprekspartner. Sommigen praten graag de hele tijd over zichzelf, maar na een tijdje gaat zelfs dat vervelen denk ik
Komt wel eens voor ja. Hadden we maar een kleinere piemol, zou beter zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik als ik een stijve krijg, te weinig bloed
oh jaja mijn brugklas was zo stom, dat was het dieptepunt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor brugklassers helpen die series omdat zij nog geen referentiekader hebben. Daarom zijn ze ook hard. Hun reacties worden gevoed door wat ze op TV zien. Pas later leer je echt omgaan met mensen.
Als je gepest wordt dan is de kans groot dat je je af gaat sluiten voor contact. Daar heb je later alleen maar last van omdat je nooit hebt leren omgaan met mensen en niet in kan schatten wat je wel en wat je niet kan zeggen. Elke afwijzing komt dan dubbel zo hard aan. Als je problemen hebt met contact maken dan moet je eerst contact maken in een ongedwongen omgeving zodat je leert hoe mensen reageren. TV-series helpen in dat stadium niet meer. Je moet het echt zelf doen, en vooral de kleine succesjes voor jezelf vieren.
Hier komen veel te veel mensen die de gouden tip verwachten. Ik kan wel een halve pagina aan goeie tips geven om iemand aan te spreken en aan de praat te houden, maar als je geen stabiele sociale basis hebt dan heb je ook niets om over te praten. Mensen moeten daar eerst maar eens aan gaan werken. Wanneer men voor zichzelf vindt dat ze voldoende basis hebben, dan moeten ze maar eens aan de slag met de ridicule aannames over hun zelfbeeld. Pas dan staan ze sterk genoeg in hun schoenen om ook daadwerkelijk succes te kunnen hebben.
Je hebt ook misplaatst zelfvertrouwen. Jij bent mij iets te wereldvreemd om die opmerking serieus te kunnen nemen. Bovendien, als je zo overtuigd bent van het feit dat je nu alles leuk kunt doen, waarom doe je het dan niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh jaja mijn brugklas was zo stom, dat was het dieptepunt.
maar in het studiejaar heb ik zoveel vooruitgang geboekt. ieder mens is mooi en uniek. nu zou ik alles leuk kunnen doen. nu ben ik echt leuk en goed.
het is toch een beetje gelig met korrels/ zaadcellen erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wel en het is een plakkerig zooitje
Ik heb een hele heftige en kutte relatie gehad en ben hier eigenlijk vooral om andermans ervaringen te lezen... en evt te behoeden voor de fout om onzeker een relatie in te gaan.,quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwen die te veel over zichzelf praten en mij niets vragen hoef ik niet, zelfs niet voor een one-night stand. Ja-knikkers wil ik ook niet, die alleen maar naar mij vragen en het vooral roerend met mij eens zijn zonder iets over zichzelf los te laten. Ergens tussenin zit de 'sweet spot'
Ik heb overigens geen zin om helemaal terug te lezen, maar wat brengt jou eigenlijk in dit topic?
Ja, dat was het!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Hij vond wel zijn mama en zijn zusje terug uiteindelijk.
wat bedoel je met misplaatst zelfvertrouwen jongemanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt ook misplaatst zelfvertrouwen. Jij bent mij iets te wereldvreemd om die opmerking serieus te kunnen nemen. Bovendien, als je zo overtuigd bent van het feit dat je nu alles leuk kunt doen, waarom doe je het dan niet?
nou gewoon gelig en niet met korrels en dat verhaal van nadia klopt niet, het smaakt niet naar fruitquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is toch een beetje gelig met korrels erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)
Klinkt als friend zone, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef greatjob het volgende:
Een meisje kwam over. Er is altijd een vreemde klik tussen ons. Ik heb in de 8 jaar dat ik haar ken nog nooit een move gemaakt (mijn probleem met meisjes). Ze heeft een vriendje. Er was een situatie waar ik over haar lichaam MOEST praten, dus gaf ik mijn eerlijke (positieve) mening. Maar hoe ze tegen mij aanleunde en hoe we steeds lachten door de gehele avond. Ik had bijna mijn arm om haar heen geslagen, hield het in toen ik realiseerde dat ze een vriendje had
Mooi, een nieuwe tipgeefsterquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Ik heb een hele heftige en kutte relatie gehad en ben hier eigenlijk vooral om andermans ervaringen te lezen... en evt te behoeden voor de fout om onzeker een relatie in te gaan.,
Ik heb nooit problemen gehad met ONS en een relatie krijgen, maar al mijn relaties kwamen op drama uit (behalve mijn huidige relatie, de eerste na therapie)
Ewwww met korrels.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is toch een beetje gelig met korrels/ zaadcellen erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)
Bij mij is het wit met niks erin, maar het valt te beïnvloeden.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is toch een beetje gelig met korrels/ zaadcellen erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)
Je komt op mij toch echt niet heel zeker over, gezien de vragen die je stelt. Het is goed dat je je goed voelt, maar ik zou niet heel positief reageren op iemand als jij als je in het echt net zo bent. Ik vind je een weirdoquote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je met misplaatst zelfvertrouwen jongeman
antwoord: ja ik snap niet hoe en waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |