quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag al dat ik ze steeds verwar![]()
..
Zeg ik "hoi babe", blijkt het JJH te zijn, ofzo...
...of wil je ons (en met name JJH) stiekem iets vertellen?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag al dat ik ze steeds verwar![]()
..
Zeg ik "hoi babe", blijkt het JJH te zijn, ofzo...
Je koppelt d'r aan een van je vriendenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Lalalala, zal ik d'r gewoon vermoorden?
Ben ik er gelijk van af, hoef ik ook niet meer te twijfelen
Dat is ook weer zo zonde van die verloren jeugdjaren in de gevangenis hequote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Whut!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of wil je ons (en met name JJH) stiekem iets vertellen?
Maar Joysa heeft helemaal geen riebewies!quote:
Geen sporen achterlaten hèquote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo zonde van die verloren jeugdjaren in de gevangenis he.
Dat is ook wel drastischquote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Dan ziet hij haar nogquote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je koppelt d'r aan een van je vrienden![]()
Werkt niet, I tried.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ehm.. Nee, bepaald niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of wil je ons (en met name JJH) stiekem iets vertellen?
Ik zit bij d'r op school, kom d'r dagelijks tegen, ook niet zo'n handige factor.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook wel drastisch
[..]
Dan ziet hij haar nog
Dat was ook niet het probleem toch?quote:
Als ik iets over jou en JJH zou willen vertellen, dan doe ik dat wel op een maandag of donderdag rond 20:00 uurquote:
Jullie kennen de echte TFM nietquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral op een forum roepen dat je het wilt doen dan.
Lijkt me wel zo handig als je van d'r af wilquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was ook niet het probleem toch?
Ik zit heul niet in de soap.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik iets over jou en JJH zou willen vertellen, dan doe ik dat wel op een maandag of donderdag rond 20:00 uur.
Dus donderdag komt de introductie van Taxi JJH in de soapquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik iets over jou en JJH zou willen vertellen, dan doe ik dat wel op een maandag of donderdag rond 20:00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |