Wat is dat dan?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef Toekito het volgende:
heeft SBS of RTL al gebeld voor de soaprechten Mart?
Voetbal international of zoquote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Veel plezier in ieder geval
Succes dan maarquote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga er vandoor.![]()
Moet verplicht beneden tv kijken.
Is "gezellig"
Nog niet, maar ik heb geruchten gehoord dat RTL het onderdeel wil maken van Koffietijdquote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef Toekito het volgende:
met lorettaquote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb geruchten gehoord dat RTL het onderdeel wil maken van Koffietijd.
Kijk zequote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga er vandoor.![]()
Is "gezellig"
Starring Adam Curry, as W.Ok,quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef Toekito het volgende:
How low can we goquote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb geruchten gehoord dat RTL het onderdeel wil maken van Koffietijd.
Socializen joh, is toch leuuukk!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga er vandoor.![]()
Is "gezellig"
Was het maar waarquote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Starring Adam Curry, as W.Ok,
Angelina Jolie, as RockNijntje,
Schwarzenegger, as PGR,
and BlackJack as GoldFinger
Als dat waar is, dan eis ik wel een nieuwe naam voor dat programma hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan haak ik af. Maar gewoon als volwaardig soap ben ik bereikbaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan eis ik wel een nieuwe naam voor dat programma hoor.
De FokkiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan eis ik wel een nieuwe naam voor dat programma hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Møøie føtø'squote:Op maandag 16 mei 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie het verslag van afgelopen weekend wil lezen:
Het treinenpics, -nieuws en praattopic nummertje 318
eerder ellen page ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was het maar waar(uiterlijk dan, niet haar leven
)
op afstand, ik kan datquote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok, dat was niet zo handig van je he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |