Heb zondag bij de eredivisie ontknoping hier ook die cache plugin gebruikt, was ook wel nodig met zo'n 10.000 bezoekers in een paar uur tijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:45 schreef ToshiArai het volgende:
Wow! Dat had ik niet verwacht! 800 unieke bezoekers! Nu 2de helft :p Nuja volgens mij houd de server dit uit. Had alleen de link tegelijk op een drukke chat en twitter gepost. Die combo zal waarschijnlijk wel het probleem geweest zijn.
Morgen toch eens naar die plug in kijken! En hopen dat dit ook een eurotje oplevert.
Je moet wel uitkijken hiermee :quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef ToshiArai het volgende:
Thaha! Mag elke avond zo'n match zijn :p Maar veel klikken doen die gasten wel nietMaar mag niet klagen!
Maargoed was ook totaal niet voorbereid. De match was al 37 minuten bezig tegen dat het artikel online stond.
Niet? Bij mij wel gelukkigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef ToshiArai het volgende:
Thaha! Mag elke avond zo'n match zijn :p Maar veel klikken doen die gasten wel nietMaar mag niet klagen!
Maargoed was ook totaal niet voorbereid. De match was al 37 minuten bezig tegen dat het artikel online stond.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef ToshiArai het volgende:
Ow... Welke browser?Hier staat alles mooi en netjes op firefox en Chrome.
Mogen wij weten welk site het is?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:44 schreef zehsebas2 het volgende:
Zo, Mijn aller eerste mini site is online. eens kijken wat het gaat worden.
Hopelijk vind google mij een beetje
Daar droom ik weleens van....quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:50 schreef JoshuaL het volgende:
Je zou eigenlijk #datditkaninnederland trending topic moeten maken.
Het zijn bestanden en geen mappen. Maar in principe zou dat goed moeten zijn. Weet je zeker dat de bestanden juist ge-chmod zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef Woerd26 het volgende:
Kan iemand me helpen met het installeren van de google xml sitemaps plugin?
Ik heb hem geupload met filezilla naar mn /plugin, dat is gewoon goed, nu moet ik 2 bestanden aanmaken: sitemap.xml.gz en sitemap.xml en die writable maken met chmod 666. Nu heb ik dat gedaan maar hij zegt van niet als ik de sitemap wil genereren:
''There was a problem writing your sitemap file. Make sure the file exists and is writable''
Hij is iig writable en die 2 mappen staan in mn: public_html.
Iemand een idee wat er kan zijn?
Als je zelf ervaring met deze plugin hebt en je stap voor stap kunt uitleggen hoe je hem goed op orde hebt gekregen hoor ik dat zeer graag!
Thanks,
Woerd
Ah daar zal wel de fout zitten. Het zijn bij mij mappen. Hoe maak ik die bestanden dan? Ze zeggen dat ik bij mn ftp programma gewoon die files moet aanmaken maar ik heb alleen de mogelijkheid om mappen te maken. Moeten dat .txt bestanden zijn? Ze zijn iig wel goed ge-chmod.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Het zijn bestanden en geen mappen. Maar in principe zou dat goed moeten zijn. Weet je zeker dat de bestanden juist ge-chmod zijn?
preciesquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef JoshuaL het volgende:
Maak ze op je computer aan en upload ze dan.
Maar op die manier mis ik het mooie van deze plugin: elke keer als je een nieuw bericht post verzend hij automatisch je sitemap en nu moet ik dat dus handmatig doen toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:31 schreef Razor21 het volgende:
Gebruik gewoon deze link : http://www.xml-sitemaps.com/ om het bestand te maken.
Kan lang duren bij mij duurde het toen dik 15 minuten (veel artikelen).
Heb ik toen ook gedaan uploaden en klaar.
In hulpprogramma's voor Webmasters (Google) toevoegen testen of het gelukt is:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |