abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96900609
Ik zit dus met een vervelend iets nou vandaag ging ik weer zoals normaal naar school er was kermis vlak bij de school en had dus weinig geld om daar wat fun te kunnen beleven heb dus gekeken of mijn moeder wat geld in haar jaszak had zag dat ze een briefje van 20,- had heb die dus gepakt zonder te vragen aangezien mijn moeder nog in bed lag en ik haar niet wakker wou maken ging dus naar school toen school was afgelopen ging ik naar kermis was allemaal leuk enz. dus eenmaal thuis aangekomen zie ik mijn moeder in de keuken heel erg boos nooit gezien en zegt of ik die 20euro van haar jas zak heb gepakt? ik zeg ja dat heb ik maar wou dit vertelen maar je was aan het slapen dus ze werd boos en is aangifte gaan doen aangezien ik weet dat 20,- veel is en wij van 60euro per week leven toen mijn moeder thuis kwam zag ik dat ze echt aangifte heeft gedaan met alle papieren?Kan dit dat je eigen moeder aangifte tegen je doet?voel me nu echt rot en ze praat ook niet tegen mij
heey
pi_96900891
Dit is geen trol geen grap de admin kan het checken
heey
pi_96901062
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:42 schreef venafok het volgende:
Dit is geen trol geen grap de admin kan het checken
Voordeel van de twijfel, ja je moeder mag aangifte doen van diefstal.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_96902748
Zo, de 'leuke' opmerkingen hebben we wel gehad. :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_96903162
Je bent best wel een egoïstisch kutkind als je weet dat je van 60 euro per week moet leven en dan gewoon 20 euro verspild aan de kermis. Ik zou blij zijn dat je moeder het bij een aangifte heeft gelaten, want als ik je moeder was geweest dan had je een flink pak rammel gekregen en was je een deel van je spullen kwijt, want die had ik lekker op marktplaats gezet om die 20 euro terug te krijgen.
  maandag 16 mei 2011 @ 20:10:03 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_96903245
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Voordeel van de twijfel, ja je moeder mag aangifte doen van diefstal.
Je zoon aangeven bij de politie is baas _O_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_96903396
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Zo, de 'leuke' opmerkingen hebben we wel gehad. :)
Kom jij nu ook met een inhoudelijke bijdrage? Anders moet een collega jouw post weer deleten :P
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef Falco het volgende:

[..]

Je zoon aangeven bij de politie is baas _O_
Als je elk dubbeltje 5 keer moet omkeren voor je het uit kunt geven en je zoon jat gewoon een derde deel van je weekgeld... Ja gewoon aangeven! Tenminste als TS 12+ is...
pi_96903807
En terecht.

En ja dat kan
pi_96904279
Ja maar vind het gewoon zielig ik weet dat mijn moeder soms beetje raar is in tegenstelling tot andere moeders maar dit vind ik ook te ver gaan heb nu ook een soort ruzie met haar ze praat ook niet meer tegen me enzo
heey
pi_96904481
@Jill-RMC maar jij zou toch ook niet je kind gelijk aangeven bij de politie voor 20euro had liever pak slag gewild strax krijg ik een strafblad en moet ik praten met de politie wat hun eerste keer is denk ik dat een moeder een zoon aangeeft bij de politie voor 20euro? of gebeurd dit vaker?
heey
pi_96904586
dat is nog eens een opvoeding. Hulde voor je moeder, snotjong _O_ en ja, dat mag ze O+
Ja doei.
  maandag 16 mei 2011 @ 20:27:15 #12
344131 doorzuipenmanagerworden
Zuip en wordt manager!
pi_96904739
Dan had je maar in Arabië moeten wonen, lieverd.
Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
:D _O_ _O_Held van de avond :9
Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Mallerd. Hij is iedere avond gewoon een baas.
pi_96904755
@motorbloempje [motorbloempje heeft een FOK!plus account] hoezo doe je zo? :{
heey
pi_96904758
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef venafok het volgende:
Ja maar vind het gewoon zielig ik weet dat mijn moeder soms beetje raar is in tegenstelling tot andere moeders maar dit vind ik ook te ver gaan heb nu ook een soort ruzie met haar ze praat ook niet meer tegen me enzo
GAST ?!? Weet je wat je wel wat je nu zegt ???? Je moeder moet voor jou en haar (en je broertjes/zusjes als je die hebt) voor 60 euro per week eten, drinken wasmiddel en etc halen! Ik in mijn eentje vind het af en toe al moeilijk met 50! En dan jat jij gewoon 20 euro om dat te verbrassen op de kermis ????

Het verbaasd me echt helemaal niks dat je moeder je aangeeft bij de politie, ik neem aan dat ze alleenstaand is en uit jouw verhaal te horen ben jij een naar onhandelbaar triest mannetje
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_96904862
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef venafok het volgende:
ik heb een FOK!plus account om Ted af te betalen en om geen google spam te zien!
Ja doei.
pi_96904869
Ik heb alleen een zusje die pas 3 is dus die verbruikt niet veel en mijn vader en moeder zijn gescheiden ik ben trouwens 13 bijna 14
heey
pi_96904934
@motorbloempje ik kopierde je naam en kwam automatisch dat te staan maar ging om je ding wat je gepost had
heey
pi_96905182
Bijna 14? Meldt je maar bij de boer voor werk... en ga die 20 euro maar eens terug verdienen......

Ik denk dat je het daarna wel snapt.
pi_96905202
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef venafok het volgende:
Een paar vragen/opmerkingen..
1. Hoe oud/jong ben je?
2. Heb je wel eens nagedacht over waarom je moeder raar doet? Of er wel eens met haar over gepraat? Ik kan je zo zeggen dat ze zorgen heeft om rond te komen voor jou en je eventuele broers en zusters.
3. Zielig voor haar, ja zeker. Probeer eens in haar schoenen te staan, dan weet je hoe dit voelt.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef venafok het volgende:
@Jill-RMC maar jij zou toch ook niet je kind gelijk aangeven bij de politie voor 20euro had liever pak slag gewild strax krijg ik een strafblad en moet ik praten met de politie wat hun eerste keer is denk ik dat een moeder een zoon aangeeft bij de politie voor 20euro? of gebeurd dit vaker?
Ik ben een keiharde, 20 euro kan ik missen maar voor mensen die al bijna niks te makken hebben is het een godsvermogen. Als vader had ik je eerst de nek omgedraaid en dan persoonlijk op het bureau afgezet.
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef venafok het volgende:
Moet je voor betalen, dus niks voor jou voorlopig. Geen reclame en andere achtergronden (en nog veel meer)
  maandag 16 mei 2011 @ 20:32:51 #20
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_96905211
Als je een dom topic wilt openen, waarin je wilt doen alsof het leven sinds vanmorgen nieuw voor je is, zorg dan dat het klopt met de rest van je PH.

Faaaal w/
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_96905251
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef venafok het volgende:
@motorbloempje ik kopierde je naam en kwam automatisch dat te staan maar ging om je ding wat je gepost had
oh, ja, nee, dat had je gewoon verdiend O+
Ja doei.
pi_96905265
quote:
Ik heb alleen een zusje die pas 3 is dus die verbruikt niet veel en mijn vader en moeder zijn gescheiden ik ben trouwens 13 bijna 14
Oftewel jij hebt al het geld dat deze week voor jou bestemd was (60 euro / 3 mensen = 20 euro) uitgegeven. Dus eigenlijk zou je moeder je kleren deze week maar niet moeten wassen, je geen eten moeten geven en alles wat stroom gebruikt moeten afnemen.

Dat ze aangifte gedaan heeft is je eigen schuld en heb je absoluut verdiend. Als je geld wilt uitgeven ga je maar lekker er voor werken.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  maandag 16 mei 2011 @ 20:34:01 #23
244933 trovey
Nachtoele
pi_96905290
quote:
Met 3 mensen van 60 euro per week leven (en ja, een kind van 3 is ook duur) en dan eenderde van het leefgeld eerst stelen en verbrassen aan zoiets als de kermis en je vraagt je af waarom je moeder zo'n reactie geeft? :') Je moet de waarde van geld nog heel erg leren kennen :') , vooral als dat weinige datgene is waarmee je het moet doen. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_96905331
Je moet leven van 60 euro per maand en je verspilt daar 33,3% van? Dat is alsof mijn vriendin van mijn geld een ipaq koopt, ja dan zou ik ook best wel pissig zijn :').

Dat en ja ze kan aangifte tegen je doen, fijn dat je al bekend hebt trouwens.
pi_96905355
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Je bent best wel een egoïstisch kutkind als je weet dat je van 60 euro per week moet leven en dan gewoon 20 euro verspild aan de kermis. Ik zou blij zijn dat je moeder het bij een aangifte heeft gelaten, want als ik je moeder was geweest dan had je een flink pak rammel gekregen en was je een deel van je spullen kwijt, want die had ik lekker op marktplaats gezet om die 20 euro terug te krijgen.
Misschien levert de computer van TS nog wel 50 euro op :)
pi_96905400
Ah, een nieuwegeiner?
pi_96905453
] Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef venafok het volgende:
[/quote]

Nouja nu ik ook nog lees dat je een zusje van 3 hebt (weet je hoe duur een pak luiers is bijvoorbeeld?). Dan had ik je ws gewoon afgezet bij het politiebureau en gezegd: Hou maar!
pi_96905512
het enige wat de moeder beter had kunnen doen is met oom agent regelen dat TS lekker een nachtje op 't bureau zou moeten slapen O+
Ja doei.
pi_96905576
Ja dat snap ik nu pas maar toen ik het geld pakte niet daar kan ik toch niks aan doen :'(
heey
pi_96905582
Als 3 jarige nog luiers dragen? Dan wil ik de moeder ook wel een schop onder haar kont geven. Wanneer je weet dat je niks te makken hebt, zorg je ervoor dat je in de kosten snijdt en daar zijn luiers een voorbeeld van.
De pot op met dat zusje en letterlijk.

En @TS: Zoek een folderwijk ofzo en draag voorlopig alles af aan je moeder.
pi_96905585
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
het enige wat de moeder beter had kunnen doen is met oom agent regelen dat TS lekker een nachtje op 't bureau zou moeten slapen O+
Inclusief avondeten en ontbijt, zodat die niet meer uit het weekgeld hoeven te worden betaald :)
pi_96905603
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef venafok het volgende:
Ja dat snap ik nu pas maar toen ik het geld pakte niet daar kan ik toch niks aan doen :'(
faaltroll :')
Ja doei.
pi_96905626
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef Light het volgende:

[..]

Inclusief avondeten en ontbijt, zodat die niet meer uit het weekgeld hoeven te worden betaald :)
nou ja, da's beide water en brood toch? :')!
Ja doei.
pi_96905632
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
dat is nog eens een opvoeding. Hulde voor je moeder, snotjong _O_ en ja, dat mag ze O+
Idd *O*

En ik neem aan dat je het geld zsm terugbetaalt. Wat ben jij een kutkind om 1/3e van het budget te verbrassen op een kermis. Ga dan zelf geld verdienen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96905646
quote:
Je eigen spaarpot omkeren en die 20 euro terugbetalen.
pi_96905672
quote:
Het is begrijpelijk dat het niet leuk voor je is om niks te kunnen terwijl je klasgenoten dat wel kunnen. Maar niks aan doen is de GROOTSTE ONZIN die je me kunt vertellen. Je hebt het WILLENS EN WETENS (je weet wat je doet) gepakt en ik vind dat je er voor gestraft moet worden.
pi_96905723
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kan je vertellen dat je daar meer krijgt :P
pi_96905730
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Kan je vertellen dat je daar meer krijgt :P
ssssssssssssssssht :')
Ja doei.
pi_96905754
Ja maar toen ik het geld pakte wist ik toch niet dat het zo erg ging worden allemaal
heey
pi_96905771
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

1 plakje brood als avondeten, 2 plakjes als ontbijt :) En water uiteraard, is dat droge brood nog een beetje mee weg te spoelen.
pi_96905806
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef venafok het volgende:
Ja maar toen ik het geld pakte wist ik toch niet dat het zo erg ging worden allemaal
Want jij vindt het normaal om 'zomaar' geld van je moeder te pakken?
En jij denkt dat kleine daden geen grote gevolgen kunnen hebben?

Ik neem aan dat je in ieder geval iets geleerd hebt nu.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96905862
quote:
des te beter de straf O+ als je wèl weet dat 't thuis al elk dubbeltje omkeren is en het dan toch nog doet en alleen gaat janken om de consequenties die jou persoonlijk 'lastig vallen' mag je het van mij met rente terug betalen O+
Ja doei.
pi_96905886
quote:
Nee, je had idd niet kunnen bedenken dat je moeder niet blij zou worden als er ineens 20 euro van het budget mist.
pi_96905990
Ja maar toen ik het had gepakt dacht ik dat ze niet zou denken dat ik hem had gepakt dat bijvoorbeeld ze het heeft laten vallen onderweg toen ik thuis kwam ging ze mij vragen of ik had gevraagd en werd ze ook boos dus heb ik automatisch gezegd dat ik het was maar in het begin zij ik dat het was gevallen.
heey
pi_96906038
quote:
Typerend voor de jeugd, niet willen nadenken over de gevolgen van wat je doet... Troost je, dat leer je nog wel.
Maar eerst zul je BLOEDEN!!!! En weglopen naar je vader heeft geen zin, want ik hij neemt je toch niet in huis als hij een kerel is.

Maar wat doe je hier nog? Ga een baantje zoeken! Of zoek lege bierflesjes in de bosjes, je hebt maar 400 nodig om je moeder af te betalen!
pi_96906040
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef venafok het volgende:
Ja maar toen ik het had gepakt dacht ik dat ze niet zou denken dat ik hem had gepakt dat bijvoorbeeld ze het heeft laten vallen onderweg toen ik thuis kwam ging ze mij vragen of ik had gevraagd en werd ze ook boos dus heb ik automatisch gezegd dat ik het was maar in het begin zij ik dat het was gevallen.
:')

Wat een etter ben jij. En ja, terecht dat er aangifte is gedaan; je wilde namelijk helemaal niets lenen of vragen, het is gewoon gestolen en je wilde haar laten denken dat ze zelf slordig was geweest :r
pi_96906061
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Want jij vindt het normaal om 'zomaar' geld van je moeder te pakken?
En jij denkt dat kleine daden geen grote gevolgen kunnen hebben?

Ik neem aan dat je in ieder geval iets geleerd hebt nu.
Ben bang dat hij er helemaal niets van geleerd heeft.
Aan de andere kant geloof ik eerder dat dit een troll is dan serieus, je maakt mij niet wijs dat hij jarenlang het voorbeeldige kind is, en opeens na een nacht slapen zijn verstand verloren heeft hoe weinig het ook mocht zijn en opeens geld van zijn moeder steelt, of hij heeft dit vaker gedaan of hij zit te trollen.
pi_96906082
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef venafok het volgende:
En nog liegen ook, 800 bierflesjes rapen!
Ik doneer 3!
pi_96906108
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef klipper het volgende:

Aan de andere kant geloof ik eerder dat dit een troll is dan serieus, je maakt mij niet wijs dat hij jarenlang het voorbeeldige kind is, en opeens na een nacht slapen zijn verstand verloren heeft hoe weinig het ook mocht zijn en opeens geld van zijn moeder steelt, of hij heeft dit vaker gedaan of hij zit te trollen.
Bij voorbeeldige kinderen geef je een uitbrander, geen aangifte bij de politie. Is vast al veel meer aan vooraf gegaan.
pi_96906120
:') !
Ja doei.
pi_96906140
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef klipper het volgende:

[..]

Ik kan nergens opmaken dat TS een voorbeeldig kind is geweest. Troll of niet, BOETEN!!
pi_96906174
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
:') !
Wilde je nog kinderen? *O*
pi_96906306
Komt de gouden tip!! Ga zakkenrollen, bij je moeder is het gelukt :P
pi_96906347
@Uw_ergste_nachtmerrie jij probeert mij alleen gek te maken ga weg uit hier
heey
  maandag 16 mei 2011 @ 20:51:04 #55
344131 doorzuipenmanagerworden
Zuip en wordt manager!
pi_96906457
TS, ben je een zigeuner of van andere niet-Nederlandse afkomst?
Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
:D _O_ _O_Held van de avond :9
Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Mallerd. Hij is iedere avond gewoon een baas.
pi_96906497
Nee ben een papegaai nou goed
heey
pi_96906555
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef venafok het volgende:
@Uw_ergste_nachtmerrie jij probeert mij alleen gek te maken ga weg uit hier
Ok moderator, ban me maar.

Die gein van het zakkenrollen had niet gemoeten, maar ik had ooit een broertje die van mijn moeder én mij gejat had. Ik was 20 hij 13, hij heeft gewoon een weekend mogen logeren in "Hotel de Houten Lepel"

Ik wil je gek maken van bewustwording dat je dit soort dingen van je levensdagen niet meer moet flikken.
pi_96906565
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wilde je nog kinderen? *O*
als het enige vooruitzicht dit soort straffen is wellicht wel O+ maar nee, ik vrees dat ik die levenservaring aan mij voorbij laat gaan :+
Ja doei.
pi_96906588
De politie lastig vallen als je eigen kind 20 euro ongevraagd spendeert op de kermis....Ik heb toch liever dat ze echte boeven gaan vangen... :X

Als het echt zo'n godsvermogen is en je wilt het goedmaken, zou ik zeggen, probeer die 20 euro met karweitjes e.d. bij elkaar te sprokkelen, geef het terug en bied je moeder oprecht je excuses aan.
pi_96906771
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Vhiper het volgende:
De politie lastig vallen als je eigen kind 20 euro ongevraagd spendeert op de kermis....Ik heb toch liever dat ze echte boeven gaan vangen... :X

Als het echt zo'n godsvermogen is en je wilt het goedmaken, zou ik zeggen, probeer die 20 euro met karweitjes e.d. bij elkaar te sprokkelen, geef het terug en bied je moeder oprecht je excuses aan.
Ach ja het scheelt ook weer een kwartier flitstijd, dus een paar duizend euro. Laat die aangifte maar zitten idd...
pi_96906826
Ja wil het geld wel bij elkaar gaan verzamelen maar langs huizen legen flesjes ophalen en als ze vragen waarom dan kan ik toch niet zeggen omdat ik geld heb gestolen en het nu moet terug verzamelen:S
heey
pi_96906981
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef venafok het volgende:
Ja wil het geld wel bij elkaar gaan verzamelen maar langs huizen legen flesjes ophalen en als ze vragen waarom dan kan ik toch niet zeggen omdat ik geld heb gestolen en het nu moet terug verzamelen:S
Krijg je weinig respons op, kan ik zo wel zeggen.

Voor een kleine vergoeding
- Honden uitlaten
- Auto's wassen
- Stoep onkruidvrij maken
- Oppassen (mits de waardevolle spullen opgeruimd zijn :P )

er is met wat fantasie voldoende te vinden om wat geld te verdienen.
  maandag 16 mei 2011 @ 20:58:19 #63
33954 ElisaB
pi_96906995
quote:
[TK] 32 inch TV, HD-ontvanger, camera, Slingbox, BlackBerry!
pi_96907126
@ElisaB ja dat was darvoor nog liet die foto aan me moeder zien we wouden al een breedbeeld tv kopen omdat we zon dikke achterkant hebben maar heb natuurlijk nog niks over gezegd of ze hem nog wilt kopen
heey
  maandag 16 mei 2011 @ 21:01:34 #65
33954 ElisaB
pi_96907233
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef venafok het volgende:
@ElisaB ja dat was darvoor nog liet die foto aan me moeder zien we wouden al een breedbeeld tv kopen omdat we zon dikke achterkant hebben maar heb natuurlijk nog niks over gezegd of ze hem nog wilt kopen
_O-

Gekke jongen O+

Nou hop, naar bed toe jij :W
pi_96907285
Hoezo noem je mij gek? ik zeg toch ook niet heey gekken man?
heey
pi_96907608
quote:
Zeg gewoon dat je wat wilt verdienen voor een kadootje voor je moeder...lieg je ook niet eens, he?
pi_96908011
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Vhiper het volgende:

Als je gisteren Peter R de Vries hebt gekeken hoort TS pas wat over enkele maanden hiervan.
Voor zover dit echt is :')
  maandag 16 mei 2011 @ 21:19:13 #69
344763 Lilou
Life is a bitch!
pi_96908654
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef venafok het volgende:
Ik zit dus met een vervelend iets nou vandaag ging ik weer zoals normaal naar school er was kermis vlak bij de school en had dus weinig geld om daar wat fun te kunnen beleven heb dus gekeken of mijn moeder wat geld in haar jaszak had zag dat ze een briefje van 20,- had heb die dus gepakt zonder te vragen aangezien mijn moeder nog in bed lag en ik haar niet wakker wou maken ging dus naar school toen school was afgelopen ging ik naar kermis was allemaal leuk enz. dus eenmaal thuis aangekomen zie ik mijn moeder in de keuken heel erg boos nooit gezien en zegt of ik die 20euro van haar jas zak heb gepakt? ik zeg ja dat heb ik maar wou dit vertelen maar je was aan het slapen dus ze werd boos en is aangifte gaan doen aangezien ik weet dat 20,- veel is en wij van 60euro per week leven toen mijn moeder thuis kwam zag ik dat ze echt aangifte heeft gedaan met alle papieren?Kan dit dat je eigen moeder aangifte tegen je doet?voel me nu echt rot en ze praat ook niet tegen mij
TS dit is ook en goede tip.

Ga zeggen dat je mishandeld wordt. En dat je bij een rijke pleegouders terecht komt.
Hoef je ook niet meer te stelen.
En ik vind het sneu voor je dat jullie z'n klein bedrag per week te besteden hebben.
Dus voor jouw nooit wat leuks?
pi_96908741
@lilou sorry dat ga ik niet doen
heey
pi_96908794
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
pi_96908814
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef consio het volgende:

[..]

Als je gisteren Peter R de Vries hebt gekeken hoort TS pas wat over enkele maanden hiervan.
Voor zover dit echt is :')
:D

Da's waar...alhoewel..Ik zie de politie er nog wel voor aan om dit een hogere prioriteit te geven dat die motordief... :X
  maandag 16 mei 2011 @ 21:23:59 #73
344763 Lilou
Life is a bitch!
pi_96909019
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef venafok het volgende:
@lilou sorry dat ga ik niet doen
Waarom niet?

Is dat niet beter voor jullie beide?

Jij krijgt dan ouders die meer te besteden hebben. Dus meer leuke dingen.
En jouw moeder heeft een zware last minder zonder jouw. Financieel wordt het veel makkelijker voor haar. En ze heeft geen stelend kind

Denk er over na
pi_96909026
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef Lilou het volgende:

[..]

TS dit is ook en goede tip.

Ga zeggen dat je mishandeld wordt. En dat je bij een rijke pleegouders terecht komt.
Hoef je ook niet meer te stelen.
En ik vind het sneu voor je dat jullie z'n klein bedrag per week te besteden hebben.
Dus voor jouw nooit wat leuks?
Wanneer moeder aangifte doet hoeft dat nep mishandelingverhaal niet eens.

Overigens bedenk ik me hierdoor dat moeder nog eens goed na moet denken of ze wel aangifte zou gaan doen. Krijg je een hele nasleep van met Jeugdzorg en zo...
pi_96909288
Als je nou eens begint met je excuses aanbieden aan je moeder, en vertel haar dat je er niet zo goed bij na had gedacht, maar dat je het nu wel begrijpt en het je spijt enzo. (Wel menen!)

Vervolgens kun je misschien voorstellen om een manier te bedenken het (deels) terug te betalen. (Misschien een paar maanden geen zakgeld meer ofzo?)

En over dat strafblad: je bent pas 14, als je 18 wordt is het weer blanco. En waarschijnlijk trekt je moeder die aanklacht wel in als je oprecht spijt betuigt.
pi_96909334
Ik weet niet hoe je erover dacht toen je dit topic aanmaakte maar het is iets ergs wat je hebt gedaan, waar je over gaat vertellen. Je krijgt veel negatieve reacties, dat weet je, en toch post je hem. En ja ik begrijp wel wat je moeder doet alleen zou ik je het met rente hebben laten terug betalen ipv de politie inschakelen. Ga werken, bij de post. Of een krantenwijk oid. Verdien je wel redelijk mee kun je je geld afbetalen en als je veel werkt kun je misschien nog iets leuks doen, met je eigen verdiende geld. Ik hoop maar voor je dat je ervan geleerd hebt..
pi_96909809
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Ik kan nergens opmaken dat TS een voorbeeldig kind is geweest. Troll of niet, BOETEN!!
Staat er ook niet direct....
Maar als het geen voorbeeldig kind zou zijn, dan zou hij er ook niet verbaasd over zijn.
Iedere dag een boze moeder went voor een kind ook wel, die schrikt zich pas dood als zijn moeder opeens aardig doet. :+
pi_96909973
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Krijg je weinig respons op, kan ik zo wel zeggen.

Voor een kleine vergoeding
- Honden uitlaten
- Auto's wassen (zonder sleutel natuurlijk)
- Stoep onkruidvrij maken
- Oppassen (mits de waardevolle spullen opgeruimd zijn :P )

er is met wat fantasie voldoende te vinden om wat geld te verdienen.
pi_96910178
Wel apart trouwens dat ze ontzettend boos op je is, maar je internet verbinding niet afsluit.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:52:11 #80
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96911367
Dat is nog ironisch. Horizon verwijderd wel de leuke berichten maar collega mod berichtjes blijven wel staan.

Rara hoe kan dat?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Licht Ontvlambaar maandag 16 mei 2011 @ 22:19:02 #81
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96913679
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat is nog ironisch. Horizon verwijderd wel de leuke berichten maar collega mod berichtjes blijven wel staan.

Rara hoe kan dat?
Misschien gewoon omdat we niet elke minuut van de dag als een politieagent hier rondhangen :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_96918214
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Misschien gewoon omdat we niet elke minuut van de dag als een politieagent hier rondhangen :)
Zou het niet meer een gevalletje politiek en vriendjes zijn...... O-)
pi_96919755
ai, dit is naar. Ik denk dat je zelf niet echt goed bedacht had dat je moeder het geld zelf hard nodig heeft om voor jullie te zorgen. Niet slim van je, maar goed, van fouten kun je leren he. Ik denk dat je moeder je ook deels heeft willen laten schrikken door aangifte te doen. Dat is geloof ik wel gelukt :)

Om te beginnen, laat je moeder merken dat je niet goed hebt nagedacht over je actie en dat je er spijt van hebt (dat heb je toch, mag ik hopen?). Zeg dat je het geld terug gaat verdienen. Dat gaat misschien even duren aangezien je nog best jong bent voor een baantje, maar als de intentie er is, is het al heel wat. Was auto's voor familie/kennisen, probeer wat klusjes te doen ofzo?

Probeer iig alles terug te geven en koop er een bloemetje bij ofzo :) Je moeder draait wel weer bij denk ik!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 17 mei 2011 @ 09:42:39 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96928641
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef klipper het volgende:

[..]

Zou het niet meer een gevalletje politiek en vriendjes zijn...... O-)
Neuh... doen we niet aan.

En dit topic heeft zijn beste tijd wel weer gehad, eerlijk gezegd.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')