Voordeel van de twijfel, ja je moeder mag aangifte doen van diefstal.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:42 schreef venafok het volgende:
Dit is geen trol geen grap de admin kan het checken
Je zoon aangeven bij de politie is baasquote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Voordeel van de twijfel, ja je moeder mag aangifte doen van diefstal.
Kom jij nu ook met een inhoudelijke bijdrage? Anders moet een collega jouw post weer deletenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Zo, de 'leuke' opmerkingen hebben we wel gehad.
Als je elk dubbeltje 5 keer moet omkeren voor je het uit kunt geven en je zoon jat gewoon een derde deel van je weekgeld... Ja gewoon aangeven! Tenminste als TS 12+ is...quote:
GAST ?!? Weet je wat je wel wat je nu zegt ???? Je moeder moet voor jou en haar (en je broertjes/zusjes als je die hebt) voor 60 euro per week eten, drinken wasmiddel en etc halen! Ik in mijn eentje vind het af en toe al moeilijk met 50! En dan jat jij gewoon 20 euro om dat te verbrassen op de kermis ????quote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef venafok het volgende:
Ja maar vind het gewoon zielig ik weet dat mijn moeder soms beetje raar is in tegenstelling tot andere moeders maar dit vind ik ook te ver gaan heb nu ook een soort ruzie met haar ze praat ook niet meer tegen me enzo
ik heb een FOK!plus account om Ted af te betalen en om geen google spam te zien!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef venafok het volgende:
@motorbloempje [motorbloempje heeft een FOK!plus account] hoezo doe je zo?
Een paar vragen/opmerkingen..quote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef venafok het volgende:
Ja maar vind het gewoon zielig ik weet dat mijn moeder soms beetje raar is in tegenstelling tot andere moeders maar dit vind ik ook te ver gaan heb nu ook een soort ruzie met haar ze praat ook niet meer tegen me enzo
Ik ben een keiharde, 20 euro kan ik missen maar voor mensen die al bijna niks te makken hebben is het een godsvermogen. Als vader had ik je eerst de nek omgedraaid en dan persoonlijk op het bureau afgezet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef venafok het volgende:
@Jill-RMC maar jij zou toch ook niet je kind gelijk aangeven bij de politie voor 20euro had liever pak slag gewild strax krijg ik een strafblad en moet ik praten met de politie wat hun eerste keer is denk ik dat een moeder een zoon aangeeft bij de politie voor 20euro? of gebeurd dit vaker?
Moet je voor betalen, dus niks voor jou voorlopig. Geen reclame en andere achtergronden (en nog veel meer)quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef venafok het volgende:
@motorbloempje [motorbloempje heeft een FOK!plus account] hoezo doe je zo?
oh, ja, nee, dat had je gewoon verdiendquote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef venafok het volgende:
@motorbloempje ik kopierde je naam en kwam automatisch dat te staan maar ging om je ding wat je gepost had
Oftewel jij hebt al het geld dat deze week voor jou bestemd was (60 euro / 3 mensen = 20 euro) uitgegeven. Dus eigenlijk zou je moeder je kleren deze week maar niet moeten wassen, je geen eten moeten geven en alles wat stroom gebruikt moeten afnemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef venafok het volgende:
Ik heb alleen een zusje die pas 3 is dus die verbruikt niet veel en mijn vader en moeder zijn gescheiden ik ben trouwens 13 bijna 14
Met 3 mensen van 60 euro per week leven (en ja, een kind van 3 is ook duur) en dan eenderde van het leefgeld eerst stelen en verbrassen aan zoiets als de kermis en je vraagt je af waarom je moeder zo'n reactie geeft?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef venafok het volgende:
Ik heb alleen een zusje die pas 3 is dus die verbruikt niet veel en mijn vader en moeder zijn gescheiden ik ben trouwens 13 bijna 14
Misschien levert de computer van TS nog wel 50 euro opquote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Je bent best wel een egoïstisch kutkind als je weet dat je van 60 euro per week moet leven en dan gewoon 20 euro verspild aan de kermis. Ik zou blij zijn dat je moeder het bij een aangifte heeft gelaten, want als ik je moeder was geweest dan had je een flink pak rammel gekregen en was je een deel van je spullen kwijt, want die had ik lekker op marktplaats gezet om die 20 euro terug te krijgen.
Inclusief avondeten en ontbijt, zodat die niet meer uit het weekgeld hoeven te worden betaaldquote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
het enige wat de moeder beter had kunnen doen is met oom agent regelen dat TS lekker een nachtje op 't bureau zou moeten slapen
faaltrollquote:Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef venafok het volgende:
Ja dat snap ik nu pas maar toen ik het geld pakte niet daar kan ik toch niks aan doen
nou ja, da's beide water en brood toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef Light het volgende:
[..]
Inclusief avondeten en ontbijt, zodat die niet meer uit het weekgeld hoeven te worden betaald
Iddquote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
dat is nog eens een opvoeding. Hulde voor je moeder, snotjongen ja, dat mag ze
Je eigen spaarpot omkeren en die 20 euro terugbetalen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef venafok het volgende:
Ja dat snap ik nu pas maar toen ik het geld pakte niet daar kan ik toch niks aan doen
Het is begrijpelijk dat het niet leuk voor je is om niks te kunnen terwijl je klasgenoten dat wel kunnen. Maar niks aan doen is de GROOTSTE ONZIN die je me kunt vertellen. Je hebt het WILLENS EN WETENS (je weet wat je doet) gepakt en ik vind dat je er voor gestraft moet worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef venafok het volgende:
Kan je vertellen dat je daar meer krijgtquote:Op maandag 16 mei 2011 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, da's beide water en brood toch?!
sssssssssssssssshtquote:Op maandag 16 mei 2011 20:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat je daar meer krijgt
1 plakje brood als avondeten, 2 plakjes als ontbijtquote:Op maandag 16 mei 2011 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, da's beide water en brood toch?!
Want jij vindt het normaal om 'zomaar' geld van je moeder te pakken?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef venafok het volgende:
Ja maar toen ik het geld pakte wist ik toch niet dat het zo erg ging worden allemaal
des te beter de strafquote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef venafok het volgende:
Ja maar toen ik het geld pakte wist ik toch niet dat het zo erg ging worden allemaal
Nee, je had idd niet kunnen bedenken dat je moeder niet blij zou worden als er ineens 20 euro van het budget mist.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef venafok het volgende:
Typerend voor de jeugd, niet willen nadenken over de gevolgen van wat je doet... Troost je, dat leer je nog wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef venafok het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef venafok het volgende:
Ja maar toen ik het had gepakt dacht ik dat ze niet zou denken dat ik hem had gepakt dat bijvoorbeeld ze het heeft laten vallen onderweg toen ik thuis kwam ging ze mij vragen of ik had gevraagd en werd ze ook boos dus heb ik automatisch gezegd dat ik het was maar in het begin zij ik dat het was gevallen.
Ben bang dat hij er helemaal niets van geleerd heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want jij vindt het normaal om 'zomaar' geld van je moeder te pakken?
En jij denkt dat kleine daden geen grote gevolgen kunnen hebben?
Ik neem aan dat je in ieder geval iets geleerd hebt nu.
En nog liegen ook, 800 bierflesjes rapen!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef venafok het volgende:
Ja maar toen ik het had gepakt dacht ik dat ze niet zou denken dat ik hem had gepakt dat bijvoorbeeld ze het heeft laten vallen onderweg toen ik thuis kwam ging ze mij vragen of ik had gevraagd en werd ze ook boos dus heb ik automatisch gezegd dat ik het was maar in het begin zij ik dat het was gevallen.
Bij voorbeeldige kinderen geef je een uitbrander, geen aangifte bij de politie. Is vast al veel meer aan vooraf gegaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef klipper het volgende:
Ben bang dat hij er helemaal niets van geleerd heeft.
Aan de andere kant geloof ik eerder dat dit een troll is dan serieus, je maakt mij niet wijs dat hij jarenlang het voorbeeldige kind is, en opeens na een nacht slapen zijn verstand verloren heeft hoe weinig het ook mocht zijn en opeens geld van zijn moeder steelt, of hij heeft dit vaker gedaan of hij zit te trollen.
Ik kan nergens opmaken dat TS een voorbeeldig kind is geweest. Troll of niet, BOETEN!!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef klipper het volgende:
[..]
Ben bang dat hij er helemaal niets van geleerd heeft.
Aan de andere kant geloof ik eerder dat dit een troll is dan serieus, je maakt mij niet wijs dat hij jarenlang het voorbeeldige kind is, en opeens na een nacht slapen zijn verstand verloren heeft hoe weinig het ook mocht zijn en opeens geld van zijn moeder steelt, of hij heeft dit vaker gedaan of hij zit te trollen.
Wilde je nog kinderen?quote:
Ok moderator, ban me maar.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef venafok het volgende:
@Uw_ergste_nachtmerrie jij probeert mij alleen gek te maken ga weg uit hier
als het enige vooruitzicht dit soort straffen is wellicht welquote:
Ach ja het scheelt ook weer een kwartier flitstijd, dus een paar duizend euro. Laat die aangifte maar zitten idd...quote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Vhiper het volgende:
De politie lastig vallen als je eigen kind 20 euro ongevraagd spendeert op de kermis....Ik heb toch liever dat ze echte boeven gaan vangen...![]()
Als het echt zo'n godsvermogen is en je wilt het goedmaken, zou ik zeggen, probeer die 20 euro met karweitjes e.d. bij elkaar te sprokkelen, geef het terug en bied je moeder oprecht je excuses aan.
Krijg je weinig respons op, kan ik zo wel zeggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef venafok het volgende:
Ja wil het geld wel bij elkaar gaan verzamelen maar langs huizen legen flesjes ophalen en als ze vragen waarom dan kan ik toch niet zeggen omdat ik geld heb gestolen en het nu moet terug verzamelen:S
[TK] 32 inch TV, HD-ontvanger, camera, Slingbox, BlackBerry!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef venafok het volgende:
Ja wil het geld wel bij elkaar gaan verzamelen maar langs huizen legen flesjes ophalen en als ze vragen waarom dan kan ik toch niet zeggen omdat ik geld heb gestolen en het nu moet terug verzamelen:S
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef venafok het volgende:
@ElisaB ja dat was darvoor nog liet die foto aan me moeder zien we wouden al een breedbeeld tv kopen omdat we zon dikke achterkant hebben maar heb natuurlijk nog niks over gezegd of ze hem nog wilt kopen
Zeg gewoon dat je wat wilt verdienen voor een kadootje voor je moeder...lieg je ook niet eens, he?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef venafok het volgende:
Als je gisteren Peter R de Vries hebt gekeken hoort TS pas wat over enkele maanden hiervan.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Vhiper het volgende:
De politie lastig vallen als je eigen kind 20 euro ongevraagd spendeert op de kermis....Ik heb toch liever dat ze echte boeven gaan vangen...![]()
Als het echt zo'n godsvermogen is en je wilt het goedmaken, zou ik zeggen, probeer die 20 euro met karweitjes e.d. bij elkaar te sprokkelen, geef het terug en bied je moeder oprecht je excuses aan.
TS dit is ook en goede tip.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef venafok het volgende:
Ik zit dus met een vervelend iets nou vandaag ging ik weer zoals normaal naar school er was kermis vlak bij de school en had dus weinig geld om daar wat fun te kunnen beleven heb dus gekeken of mijn moeder wat geld in haar jaszak had zag dat ze een briefje van 20,- had heb die dus gepakt zonder te vragen aangezien mijn moeder nog in bed lag en ik haar niet wakker wou maken ging dus naar school toen school was afgelopen ging ik naar kermis was allemaal leuk enz. dus eenmaal thuis aangekomen zie ik mijn moeder in de keuken heel erg boos nooit gezien en zegt of ik die 20euro van haar jas zak heb gepakt? ik zeg ja dat heb ik maar wou dit vertelen maar je was aan het slapen dus ze werd boos en is aangifte gaan doen aangezien ik weet dat 20,- veel is en wij van 60euro per week leven toen mijn moeder thuis kwam zag ik dat ze echt aangifte heeft gedaan met alle papieren?Kan dit dat je eigen moeder aangifte tegen je doet?voel me nu echt rot en ze praat ook niet tegen mij
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
dat is nog eens een opvoeding. Hulde voor je moeder, snotjongen ja, dat mag ze
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef consio het volgende:
[..]
Als je gisteren Peter R de Vries hebt gekeken hoort TS pas wat over enkele maanden hiervan.
Voor zover dit echt is
Waarom niet?quote:
Wanneer moeder aangifte doet hoeft dat nep mishandelingverhaal niet eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef Lilou het volgende:
[..]
TS dit is ook en goede tip.
Ga zeggen dat je mishandeld wordt. En dat je bij een rijke pleegouders terecht komt.
Hoef je ook niet meer te stelen.
En ik vind het sneu voor je dat jullie z'n klein bedrag per week te besteden hebben.
Dus voor jouw nooit wat leuks?
Staat er ook niet direct....quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ik kan nergens opmaken dat TS een voorbeeldig kind is geweest. Troll of niet, BOETEN!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Krijg je weinig respons op, kan ik zo wel zeggen.
Voor een kleine vergoeding
- Honden uitlaten
- Auto's wassen (zonder sleutel natuurlijk)
- Stoep onkruidvrij maken
- Oppassen (mits de waardevolle spullen opgeruimd zijn)
er is met wat fantasie voldoende te vinden om wat geld te verdienen.
Misschien gewoon omdat we niet elke minuut van de dag als een politieagent hier rondhangenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat is nog ironisch. Horizon verwijderd wel de leuke berichten maar collega mod berichtjes blijven wel staan.
Rara hoe kan dat?
Zou het niet meer een gevalletje politiek en vriendjes zijn......quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien gewoon omdat we niet elke minuut van de dag als een politieagent hier rondhangen
Neuh... doen we niet aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef klipper het volgende:
[..]
Zou het niet meer een gevalletje politiek en vriendjes zijn......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |