Hij voelde zich bij iedere missie ongemakkelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat stukje als de muziek begint, Karim in een danshouding springt en om zich heen kijkt of niemand het ziet.
ja hahahaha ik heb later zelfs nog in een deuk gelegenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat stukje als de muziek begint, Karim in een danshouding springt en om zich heen kijkt of niemand het ziet.
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Zelfs met veel chloor!![]()
JimmmyTerlouw Jimm Terlouw
by TioCoos
Hot News Secret Story deelnemer opgepakt voor vernieling van ondergoed!. #sstnl De Politie van Rotterdam heeft (cont) http://tl.gd/agbt1n .
Had Alex toen iets door?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat vond ik zo hilarisch idd. jammer dat later alex achter hem aanliep
nee, beetje dom dat karim op plekken ging staan waar niemand aanwezig was, zodat hij zijn missie dacht te kunnen laten slagenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat vond ik zo hilarisch idd. jammer dat later alex achter hem aanliep
Nahjah laten ze lekker boeven gaan vangen ipv deze onzinquote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Coos het volgende:
[..]
by TioCoos
Hot News Secret Story deelnemer opgepakt voor vernieling van ondergoed!. #sstnl De Politie van Rotterdam heeft (cont) http://tl.gd/agbt1n .
Ik net weer, kan er niks aan doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hahahaha ik heb later zelfs nog in een deuk gelegen
ik ook hahaha ik schreef het nog tegelijkertijd hierquote:
Ja, je zag echt als hij een missie had, dan ging hij zich heel geforceerd er-is-niets-aan-de-hand gedragen. Erg goed liegen kon hij niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij voelde zich bij iedere missie ongemakkelijk.
Ik kijk tv en loop dat tijdens de reclame ffkes naar de pc.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook hahaha ik schreef het nog tegelijkertijd hier
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Coos het volgende:
[..]
by TioCoos
ja die was geweldig!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:48 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Vond dat hij zich achter de koelkast moest verstoppen een grappige missie.
Dat siert hem, Geer had daar ook moeite mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:48 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ja, je zag echt als hij een missie had, dan ging hij zich heel geforceerd er-is-niets-aan-de-hand gedragen. Erg goed liegen kon hij niet.
Vond dat hij zich achter de koelkast moest verstoppen een grappige missie.
Holy shit, dat moet echt een wurgcontract zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef Candyfreak het volgende:
Philip_na_SST Philip
Even voor de goede orde.. Ben al een paar uur samen met Jo.. En we hebben nog geen ruzie! #complimentjewaard
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Dat heb ik ook en het is een gloed nieuwe van mijn hondje Rexquote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet zelf ook weer aan mijn ava wennen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef Candyfreak het volgende:
Philip_na_SST Philip
Even voor de goede orde.. Ben al een paar uur samen met Jo.. En we hebben nog geen ruzie! #complimentjewaard
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef suzi1 het volgende:
dan komt nu die ruzie wel na zoiets schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |