quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef Trollface. het volgende:
Geef mij eens wat goede muziek dat niet Daft Punk is.
Valt mee maar #99 moet lukken.quote:
Bloody Beetrootsquote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef Trollface. het volgende:
Moet moeilijk rollen, zo'n iPhone.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef Snuf. het volgende:
Iemand schoot een voetbal op de gymzaal en toen hoorde je hem rollen en ik dacht dat het een apple was ofzo die achterin de zaal rolde
Slagmalsklubben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef Trollface. het volgende:
supquote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef Trollface. het volgende:
Ik had zo'n meid naast me die zowat een complete fruitmand mee had.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef Snuf. het volgende:
Iemand schoot een voetbal op de gymzaal en toen hoorde je hem rollen en ik dacht dat het een apple was ofzo die achterin de zaal rolde
niggaquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef leeell het volgende:
[..]
Slagmalsklubben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef Snuf. het volgende:
Maar toen stak ik mijn gehaktstaaf door het 2e tekstboekje
Ben op iTunes een keer een half uur op zoek geweest naar een nummer daarvan, blijkt dat iTunes de naam afkorttequote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef leeell het volgende:
[..]
Slagmalsklubben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spotify FTW!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ben op iTunes een keer een half uur op zoek geweest naar een nummer daarvan, blijkt dat iTunes de naam afkortte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |