quote:Onder de massaal opgekomen supporters helaas een deel dat zich geroepen voelt 'stoer' te doen richting kleine groep Vitesse-fans. Triest.
quote:Gelukkig houdt tot nog toe verreweg het grootste gedeelte zich wel bezig met steunen van #Feyenoord.
quote:Rust was weergekeerd, komst ME verandert dat totaal. En dat met kleine kinderen op het vak, hier begrijp ik niets van.
Daarom kon ie dus niet doorgaan in Waalwijk. Omdat zo'n groepje hersenlozen azen op dit soort potjes om te rellen.quote:
De meesten hebben dat allang joh.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Netsplitter het volgende:
Hopelijk staan die mongolen op film, kunnen ze mooi een permanent stadionverbod krijgen.
Mongolenquote:ME ingezet tijdens bekerfinale beloften
De bekerfinale voor beloften tussen Jong Feyenoord/Excelsior en Jong Vitesse/AGOVV is ontsierd doordat aanhangers van de Rotterdammers vuurwerk gooiden in het supportersvak van de bezoekende partij.
Op het Kasteel ontstonden een aantal kleine brandjes die gelukkig snel konden worden geblust. Ook werden er stoeltjes vernield. De ME moest tijdens de wedstrijd worden ingezet om de onrusthouders uit het vak te verwijderen.
De bekerfinale zou in eerste instantie op 2 mei worden gespeeld in Waalwijk maar burgemeester Kleingeld besloot het duel te verbieden in verband met de veiligheid. Er werden zo’n 4000 kaarten voor de finale verkocht aan Feyenoord-supporters en de burgemeester vond dat er té veel politieinzet noodzakelijk was om alles in goede banen te leiden.
In overleg met de KNVB werd besloten om de wedstrijd vervolgens op het Kasteel te laten spelen.
Durven ze dan weer niet in de Champions League Finale, lozers.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Absurditeit het volgende:
Het slaat sowieso al nergens op, maar het is des te triester als je je bedenkt dat er waarsch. alleen maar gezinnen en bejaarden in dat supportersvak zaten.
En dat is mooi weer 300.000 euro door de WC gespoeld. Anderzijds snap ik het wel: in de winterstop was er gewoon degradatiepaniek. Er MOESTEN minstens een stuk of 3 spelers bijkomen, met name mentaal. Triest alleen dat de scouting zo slecht op orde is dat ze niets beters konden krijgen voor dat geld. Hadden we ook mooi kunnen gebruiken om Meeuwis te houden...quote:Op maandag 16 mei 2011 20:20 schreef macca728 het volgende:
Larsen is zelfs niet goed genoeg voor Jong Feyenoord
Idd...quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef Hamilcar het volgende:
En dan schaam je je weer rot als normale supporter >>
Maar gaan rellen bij jeugdwedstrijden is nog 33x zo triest. Een beetje alsof je het café niet meer in mag en dat je dan in de Prenatal gaat staan lallen. En dat zijn dan volwassen mannen. Bah...quote:Rotterdammers gaan Ajax-fan te lijf
16 mei 2011
Het behalen van het landskampioenschap door Ajax is een groep Rotterdamse jongeren duidelijk in het verkeerde keelgat geschoten. Een aantal adolescenten heeft zondagavond een Ajax-supporter in elkaar geslagen in Delft. De onruststokers waren ook betrokken bij andere vechtpartijen, meldt de politie. RTV Rijnmond weet te melden dat zes jongens van 17 tot 19 jaar zijn aangehouden. Het is niet bekend waarom ze in Delft waren.
De politie kwam ze op het spoor doordat getuigen een duidelijk signalement hadden gegeven van de jongens.
Als je a la minuut een spits nodig heeft die in principe niets mag kosten maar wel moet meekunnen met het niveau Feyenoord begrijp ik wel dat je met de Larsen aankomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En dat is mooi weer 300.000 euro door de WC gespoeld. Anderzijds snap ik het wel: in de winterstop was er gewoon degradatiepaniek. Er MOESTEN minstens een stuk of 3 spelers bijkomen, met name mentaal. Triest alleen dat de scouting zo slecht op orde is dat ze niets beters konden krijgen voor dat geld. Hadden we ook mooi kunnen gebruiken om Meeuwis te houden...
Hiero bij Rotterdam Alexander liep gisterenavond laat ook zo'n neus met zn kameraad keihard te zingen jalalalalaaaaaa ajax amsterdam. Beetje stoer doen dus. Moet je niet raar kijken als je ineens een paar kk-klappen te pakken hebt als je de verkeerde tegenkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd...Of zoiets:
[..]
Maar gaan rellen bij jeugdwedstrijden is nog 33x zo triest. Een beetje alsof je het café niet meer in mag en dat je dan in de Prenatal gaat staan lallen. En dat zijn dan volwassen mannen. Bah...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |