Ik zou wel een Bonnie-cam willen hoor.quote:
inderdaad. Die gasten moet je gewoon aanpakken want ze doen zo min mogelijk voor zoveel mogelijk geld.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja wat dan, moeten we met een kapotte ketel blijven zitten tot die kerel over een week een keer zin heeft om te komen![]()
quote:
Dat zou wel ontzettend spannend zijn indeedquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou wel een Bonnie-cam willen hoor.
ik wil ook zoveel.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou wel een Bonnie-cam willen hoor.
O_oquote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Fotoboek van monkyyy
Mijn kloonalarm loeit als Dqod.
Hoezo is dat een bedreigingquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar die opmerking van je vriend is dan toch ook een bedreiging?
Ja, maar daar hebben we het maar niet over.quote:
loeit Dqod dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Fotoboek van monkyyy
Mijn kloonalarm loeit als Dqod.
Dankzij jouw opmerking wel ja.. Zo van "MUUUUUUUUUUUUUUHH"quote:
quote:
I ate it u_uquote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar is de afstandsbediening nou weer..
(*^&^%^%$%^#$%&^*%&^%^"e:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dat begrijp ik. Maar als hij echt zei ''Beter kom je dit morgen maken'' en zegt dat hij een bepaald geldbedrag niet gaat neerleggen dan komt het wel zo over.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo is dat een bedreiginghet is godverdomme niet meer dan normaal dat ie dat meteen komt maken
Zucht..quote:
tijd om verandering in te brengenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben we het maar niet over.
Ik dacht dat het een tacorollade wasquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
(*^&^%^%$%^#$%&^*%&^%^&SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Please do...quote:
JA NEE NIKSquote:
Stil nouquote:Op maandag 16 mei 2011 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kan verder niets zeggen dat haar geloofwaardigheid als lesbienne niet zou aantasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |