Ben jij mammaloe op de chat?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij het ooit gedaan heeft.
En mocht het waar zijn, dan hou ik mijn hart vast voor die kinderen.
Smeerpijp, maar hij reageert niet meer op mij.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef PoezeligDing het volgende:
'scheiden is lijden daar weet ik alles van, en de kinderen zijn altijd de dupe' aldus snor
Doet ie altijd.quote:
Je schreef het al, hij is snel boos.quote:
die adoreren hem, want hij is 'de baas en heeft alle bewoners ontmoet'...quote:
En zo winnen ze het vertrouwen. Vies spelletje.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
die adoreren hem, want hij is 'de baas en heeft alle bewoners ontmoet'...
Hij is stilgevallen. De lul.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:36 schreef mazaru het volgende:
En zo winnen ze het vertrouwen. Vies spelletje.
Hij moet als 'volwassen' vent niet de zgn hulpverlener voor kinderen gaan willen uithangen, elk normaal mens ziet dat ie zelf niet spoort.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een paar moeders mee hebben gelezen.quote:
Dat dus enge neel die ventquote:Op maandag 16 mei 2011 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo doet ie het ook zelf voorkomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:37 schreef bamby het volgende:
[..]
Die denken volgens mij hellemaal, dat hij met iedere sst bewoners wel een lijntje heeft.
edit, jij bedoelt die ander, die heeft 81 achter haar naam staan, 30?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grooming_%28pedofilie%29quote:Op maandag 16 mei 2011 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar heb niet alles gevolgd, hou het daar nooit zo lang uit.Sharon was daar gisteren even maar toen bleef hij stil als hij echt haar ouders kon, en sharon dan had hij toch wel wat gezegtquote:Op maandag 16 mei 2011 17:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo doet ie het ook zelf voorkomen.
Ja tuurlijk, wij weten wel beter.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:42 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja maar heb niet alles gevolgd, hou het daar nooit zo lang uit.Sharon was daar gisteren even maar toen bleef hij stil als hij echt haar ouders kon, en sharon dan had hij toch wel wat gezegt
Yep.quote:
Oke, ik herkende je wijze opmerkingen, over gezellige patrick bvquote:
Smakelijk.quote:
Ben ik zo doorzichtig?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Oke, ik herkende je wijze opmerkingen, over gezellige patrick bv
wb stabquote:
WB, ik ben er even weg van.quote:
ik ben even weg daar. Mijn bloeddruk ging er van stijgen. Maar er zijn er wel meer die twijfels bij die griezel hebben.quote:
Misschien toch even melden bij wat Bongetje zei.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef mazaru het volgende:
ik ben even weg daar. Mijn bloeddruk ging er van stijgen. Maar er zijn er wel meer die twijfels bij die griezel hebben.
ok, eet smakelijk ! ik ga straks pas eten, nog lang geen hongerquote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
wb stab
Ik ga zometeen ook maar even wat eten denk ik
haha thanx zitten jullie weer op die chat?quote:
He jij daar daar met je nieuwe vullingquote:Op maandag 16 mei 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
[..]
haha thanx zitten jullie weer op die chat?
nope geen vulling:) hij heeft alleen gepolijst...31 mei krijg ik de vulling haha gelukkig nu nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
He jij daar daar met je nieuwe vulling
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien toch even melden bij wat Bongetje zei.
Dit had ik gepost in het vorige topicquote:I want to report illegal/inappropriate content in a tinychat room.
Please contact us at Support@tinychat.com - Make sure you include the room name in question as well as any other important information. Reporting a room does not guarantee that it will be closed.
Ja. Philip was er vanmiddag hoorde ik?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
[..]
haha thanx zitten jullie weer op die chat?
ja , klopt...maaruh...wat lees ik nou hier, ik kom er geen wijs uit? is die snor smerig bezig daar ???quote:Op maandag 16 mei 2011 17:55 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja. Philip was er vanmiddag hoorde ik?
Nou, hij maakt soms dubbelzinnige opmerkingen en schijnt telefoonnummers van kinderen te vragen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , klopt...maaruh...wat lees ik nou hier, ik kom er geen wijs uit? is die snor smerig bezig daar ???
Hij zat het goed te praten dat hij het telefoon nummers van minderjarige vraagt.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , klopt...maaruh...wat lees ik nou hier, ik kom er geen wijs uit? is die snor smerig bezig daar ???
jezus echt? en geven ze die ook ?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, hij maakt soms dubbelzinnige opmerkingen en schijnt telefoonnummers van kinderen te vragen.
Geen idee. Maar dat ie eng is staat vast. En als anderen er iets van zeggen reageert ie heel vreemd, valt niet op een normale manier met die gast te communiceren.quote:
ik zal hem eens in de gaten houwen dan...gatver het zal toch niet....?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat ie eng is staat vast. En als anderen er iets van zeggen reageert ie heel vreemd, valt niet op een normale manier met die gast te communiceren.
Ik kijk met je meequote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zal hem eens in de gaten houwen dan...gatver het zal toch niet....?
die heeft gvd tot half 5 vannacht op de cam gezeten zei hij vanmiddag...nu log ik net in, en hij zit er nog !!! van vanmorgen af al !! en kweet zeker dat ie er vannacht en vanavond de hele avond ook op zit , wat een gekquote:
ja, nu ik dit zo lees is hij heel vies bezig jaquote:
Doe dat, dan hou ik jou even in de gatenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zal hem eens in de gaten houwen dan...gatver het zal toch niet....?
ja maar ik heb zelf nix gezien, kom ook net binnen hier...en las hetquote:Op maandag 16 mei 2011 18:03 schreef Laysa het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon bij U stream iemand waarschuwen....dan geven zij hem een perm ban
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Doe dat, dan hou ik jou even in de gaten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
in de gaten houden dan...zulke engerds moeten gewoon bij mensen weg gehouden wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:04 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar ik heb zelf nix gezien, kom ook net binnen hier...en las het
lijkt me wel ja, ik kom altijd voor kinderen op hoor ! als ie echt smerig bezig gaat en ik zie het, meld ik het meteen.. kweet alleen niet waar ?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
in de gaten houden dan...zulke engerds moeten gewoon bij mensen weg gehouden worden
hahaha ik heb hem gisteren zo in de zeik genomen die franssiejquote:Op maandag 16 mei 2011 18:06 schreef Ytsmi het volgende:
Nou zit het ook al steeds in de gaten te houden hoor net als die tweeling dat vind ik ook van die engerds
nou, als jij ziet dat er zon viezerik bezig is, ga je dan toekijken en niks doen?quote:
I want to report illegal/inappropriate content in a tinychat room.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:06 schreef Stability het volgende:
[..]
lijkt me wel ja, ik kom altijd voor kinderen op hoor ! als ie echt smerig bezig gaat en ik zie het, meld ik het meteen.. kweet alleen niet waar ?
ok, maar nu nog niet toch? eerst moeten we zien of ie wat doet he ( ik hoop het echt niet te zien trouwens )quote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
I want to report illegal/inappropriate content in a tinychat room.
Please contact us at Support@tinychat.com - Make sure you include the room name in question as well as any other important information. Reporting a room does not guarantee that it will be closed.
Hier kwam Bong net mee.
Die 2 broers zijn niet helemaal helder in de bovenkamer, niet te veel plagen, dat vind ik zielig.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, als jij ziet dat er zon viezerik bezig is, ga je dan toekijken en niks doen?
Ja, je moet hem natuurlijk wel zelf iets horen zeggen of zien doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:09 schreef Stability het volgende:
[..]
ok, maar nu nog niet toch? eerst moeten we zien of ie wat doet he ( ik hoop het echt niet te zien trouwens )
nee dat zijn ze zeker niet, maar hij vond het best leuk hoor, anders had ie het wel gezegd toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die 2 broers zijn niet helemaal helder in de bovenkamer, niet te veel plagen, dat vind ik zielig.
wat denk je zelf? Maar hij doet toch niks nog?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, als jij ziet dat er zon viezerik bezig is, ga je dan toekijken en niks doen?
zal ik eens vragen of hij kinderen heeft ?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, je moet hem natuurlijk wel zelf iets horen zeggen of zien doen.
Hij is een beetje overgemoduleerdquote:
nee ik zie hem niks doen, maar las het hierboven in deze chat op fokquote:Op maandag 16 mei 2011 18:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat denk je zelf? Maar hij doet toch niks nog?
Dat vertelde hij net al, hij heeft kinderen. maar ik vermoed dat hij ze niet meer ziet. Maar vraag maar eens ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:10 schreef Stability het volgende:
[..]
zal ik eens vragen of hij kinderen heeft ?
Zit jij ook in die box?quote:
Ja smerigquote:Op maandag 16 mei 2011 18:11 schreef beequeen het volgende:
Het feit alleen al dat een volwassen vent de hele dag met kids in een chat zit.
Ik ben ingelogd en lees af en toe meequote:
Ah oke, jij kunt ook de gesprekken opnemen op die chat? Voor als snor weer in de fout gaat?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben ingelogd en lees af en toe mee![]()
Flip was er net
oke dan.......ik check mee...........quote:Op maandag 16 mei 2011 18:11 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik zie hem niks doen, maar las het hierboven in deze chat op fok
dat ie telefoonnummers vroeg van kinderen enzo
Maar deze chat loopt toch niet via Ustream? Volgens mij via Twitter en/of Facebook.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:10 schreef Laysa het volgende:
http://www.ustream.tv/support-center
Hier kan je dingen melden die niet door de beugel kunnen
Dat ie ze niet allemaal op een rijtje heeft is duidelijkquote:Op maandag 16 mei 2011 18:11 schreef beequeen het volgende:
Het feit alleen al dat een volwassen vent de hele dag met kids in een chat zit.
Nee alleen telefoonnummers.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:15 schreef Stability het volgende:
hij geeft geen prive zaken op de chat was zn antwoord
heb het vanochtend aan mijn zoon gevraagd (werkt bij de politie), maar die zegt dat je er niet zo maar gewoon iets aan kunt doen. Hooguit melden bij de digitale recherche en dan vragen of ze daar de boel in de gaten willen houden..quote:Op maandag 16 mei 2011 18:06 schreef Stability het volgende:
[..]
lijkt me wel ja, ik kom altijd voor kinderen op hoor ! als ie echt smerig bezig gaat en ik zie het, meld ik het meteen.. kweet alleen niet waar ?
Tussen neus en lippen door verraadt ie heel veel over zijn privé, goed oplettenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:15 schreef Stability het volgende:
hij geeft geen prive zaken op de chat was zn antwoord
hij bandde er net alweer eentje, zagen jullie dat? minuut of 2 geledenquote:
quote:
opnemen is vrij lastig denk ik....quote:Op maandag 16 mei 2011 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah oke, jij kunt ook de gesprekken opnemen op die chat? Voor als snor weer in de fout gaat?
ok, fok detectives hahahaaquote:Op maandag 16 mei 2011 18:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tussen neus en lippen door verraadt ie heel veel over zijn privé, goed opletten
Oh...ik dacht via u streamquote:Op maandag 16 mei 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar deze chat loopt toch niet via Ustream? Volgens mij via Twitter en/of Facebook.
Jammer, maar goed, we houden hem in de smiezen.quote:
die snor dj_koiquote:
Met WM Capture kan je het gewoon opnemen hoor, zelfs met het geluid er bij. alleen één nadeel is dat je het scherm open moet laten staan en er niet door heen gaan met je pijltje of iets anders want dat is dan ook zichbaar in de opnamenquote:
Misschien via mIRC?quote:
Misschien op tinychat.com kijken of je iets kan vinden over abusequote:
Dat gaan we straks vast nog wel in beeld zien, hij zal zijn eigen stem eens niet over de speakers horen galmen...quote:
maar wat ik zo raar vind. is dat die anderen het niet opvalt daarquote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat gaan we straks vast nog wel in beeld zien, hij zal zijn eigen stem eens niet over de speakers horen galmen...
Dat is wat ik even terug al posttequote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien op tinychat.com kijken of je iets kan vinden over abuse
Je hebt idd een Twitter account nodig, maar die kan je zó aanmaken, dus veel werk is het nietquote:Op maandag 16 mei 2011 18:21 schreef Laysa het volgende:
thanx....maar dat moet dus via titter....Ik heb wel vaker getynichat maar dan zonder twitter
support@tinychat.com.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef shomila het volgende:
Ik heb gezegd dat ze het tegen haar ouders moet zeggen, maar het dringt niet echt door geloof ik.
tegen wie heb je wat gezegd?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef shomila het volgende:
Ik heb gezegd dat ze het tegen haar ouders moet zeggen, maar het dringt niet echt door geloof ik.
Dus dát, wel moet de mail in het Engels worden opgesteldquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dus dát, wel moet de mail in het Engels worden opgesteld
Tegen die sharonquote:
kan je haar niet prive pmmen ?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:25 schreef shomila het volgende:
[..]
Tegen die sharon
Dat ze moet zeggen dat ze een telefoonnummer heeft gehad van een ouder iemand.
Sorry was even drukquote:
ik heb wel twitterquote:Op maandag 16 mei 2011 18:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je hebt idd een Twitter account nodig, maar die kan je zó aanmaken, dus veel werk is het niet
Sorry, hoi!quote:
Ze zei ik heb er wel meer.quote:
Kun je ook via twitter waarschuwen?quote:
Daar heb je niets aan om abuse meldingen te geven, dan moet je de support afdeling hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:26 schreef Poezewoes het volgende:
Developersdevelopers@tinychat.com
Infoinfo@tinychat.com
Nog meer e-mail adressen
zo naief ook he?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zei ik heb er wel meer.
Ik zeg voor de zekerheid je kan aan iemand zijn gezicht niet zien wat de bedoeling is.
Ok die had ik al neergezetquote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar heb je niets aan om abuse meldingen te geven, dan moet je de support afdeling hebben
Okej, let er alleen wel op dat je twitternaam tevens ook je chatnaam is dus als je niet herkend wil worden moet je even je naam wijzigen in je twitter alvorens je inloggedquote:
beter , hier chatten, en daar kijken...kunnen ze ons ook niet bannen daarquote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef Blackprinces het volgende:
Vanaf nu chat ik daar niet meer, maar ik ga ook opletten alleen maar
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, let er alleen wel op dat je twitternaam tevens ook je chatnaam is dus als je niet herkend wil worden moet je even je naam wijzigen in je twitter alvorens je inlogged
En maar blèren.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef PoezeligDing het volgende:
debby is er ook weer met d'r kind op schoot.
Echt hoor, ik vertrouw niks meer tegenwoordigquote:Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef Stability het volgende:
[..]
beter , hier chatten, en daar kijken...kunnen ze ons ook niet bannen daar
Lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef Stability het volgende:
kga zo ff eten maken...lekker gehaktballuhhh met uitjes
Yep.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:30 schreef Candyfreak het volgende:
Die Rosevink op de chat is dat nou de broer van Jurien?
en spinazie en gekookte aardappeltjes...lekker hoor ,heb ik liever dan pizzaquote:
zag ik ook staan inddquote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef sjampoeh het volgende:
ik irriteer me aan die sharonzit daar al vanaf een uur of 10 ?????? beweegt niet, antwoord niet. zei net dat ze een lolly had in de vorm van een piemel
WTF?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef sjampoeh het volgende:
ik irriteer me aan die sharonzit daar al vanaf een uur of 10 ?????? beweegt niet, antwoord niet. zei net dat ze een lolly had in de vorm van een piemel
ja de hele dag al toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef Candyfreak het volgende:
Die Debby is ook niet helemaal 100% die zit met een baby op de cam.
Kookze en smakelijk eten voor straks!quote:
iets met dubbelzinnige opmerkingen en telefoon nummersquote:Op maandag 16 mei 2011 18:41 schreef iBenny het volgende:
DJ_koi was het toch die rare berichten stuurde?
hebben buiten pc en al die andere dingen geen fantasy meer om spelletjes buiten te doenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Toen ik 13 was waren er al wel dikkerds, maar niet 50% van de kinderen.
Waarom gaan die blagen niet buiten spelen!
of ze worden overvallenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hebben buiten pc en al die andere dingen geen fantasy meer om spelletjes buiten te doen
Die Koi is meer van het praten zet bijna niks in de chat neer.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:41 schreef iBenny het volgende:
DJ_koi was het toch die rare berichten stuurde?
geen ideequote:Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
waar moeten we strax heen, met de daily ? waar waar waar ????
de laaaatste daily, waar waar waar ?? helpppppppp
*stuiter*
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
waar moeten we strax heen, met de daily ? waar waar waar ????
de laaaatste daily, waar waar waar ?? helpppppppp
*stuiter*
[ afbeelding ]
Hij kan natuurlijk ook een groot gedeelte prive doen hequote:Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die Koi is meer van het praten zet bijna niks in de chat neer.
ik vind het maar een triest stelletje bij elkaar hoor....quote:Op maandag 16 mei 2011 18:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee, maar er zijn er wel meer die niet goed snik zijn
telefoon nummers doorgevenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook een groot gedeelte prive doen he
nah ze sporen niet daar nemen hun modtitel wel erg serieus en denken dat ze god zijn nu kenoetuhquote:
en die volwassequote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik vind het maar een triest stelletje bij elkaar hoor....
Ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik vind het maar een triest stelletje bij elkaar hoor....
als die kids zijn niet erg intelligent zo te merken maar er gebeurt (nog) niets vreemds...quote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en die volwassedan die zei dat er niks mis was met die chat
Nou hij zal ook niet met z'n leuter op die cam gaan verschijnen, feit dat er gelezen is dat hij tel nummers wisselt met kids vind ik al niet normaalquote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
als die kids zijn niet erg intelligent zo te merken maar er gebeurt (nog) niets vreemds...
hoiquote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, let er alleen wel op dat je twitternaam tevens ook je chatnaam is dus als je niet herkend wil worden moet je even je naam wijzigen in je twitter alvorens je inlogged
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef koffieleutjuh het volgende:
Goeieavond ... Ik d8 is even gluren of jullie ook op die tinychat waren geweest en wat jullie er van vondenmaar zie het al zelfde gedachte als ik dus
ja, maar debby is nu zeker toch wel eten met haar kindje ofzo.quote:
die komt bijna door mn scherm heen, zit heeel raar achter die camquote:
Hoihoi mamabongquote:Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
hoi, wat ben je ook een slimpie Bongetje!!
neuh vermaken doe ik me niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef Flow3r het volgende:
jullie vermaken je nog steeds met die malloten![]()
ik heb het in de gaten, vreemde toestanden daarquote:Op maandag 16 mei 2011 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
neuh vermaken doe ik me niet.
ik vertrouw eea niet zo
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Coos het volgende:
Ja, je gaat gvd toch niet met je ogen zitten knipperen!![]()
*eten maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smakelijk Coosquote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Coos het volgende:
*eten maken
ja, mijn eten staat ook op,eet smakelijk zoquote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Coos het volgende:
*eten maken
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Candyfreak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die op cam 3 is een volwassen vrouw tiny__sstnlquote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Blackprinces het volgende:
kids ga ik niet afzeiken op uiterlijk
daarom zou ik graag alleen cams van volwassen idioten zien
verdomme en ik maar denken dat het een jongetje van 12 isquote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Stability het volgende:
[..]
die op cam 3 is een volwassen vrouw tiny__sstnl
ze praat ook steedsquote:Op maandag 16 mei 2011 18:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
verdomme en ik maar denken dat het een jongetje van 12 is
Dat is een jongen van 14quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Stability het volgende:
[..]
lijkt mij ook een jochiequote:Op maandag 16 mei 2011 18:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
verdomme en ik maar denken dat het een jongetje van 12 is
quote:
echt? met tieten enzo? wat een plofkop dan !quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:59 schreef Stability het volgende:
[..]
echt? met tieten enzo? wat een plofkop dan !
Nee is een jongen mikeyquote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zie je?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef sjampoeh het volgende:
Dat is een ventje van een jaar of 14 hoor, hij heet mike
Nee, later weer geloof ik. Jo en Flip zijn samen shoppen nu, volgens mij komen die zo nog evenquote:
http://tinychat.com/secretstoryquote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef evaxsis het volgende:
Ik kom ff kijken is het dezelfde link als van de week?
Hahaha en dat zijn net de 2 die ik niet wil zien of horenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, later weer geloof ik. Jo en Flip zijn samen shoppen nu, volgens mij komen die zo nog even
Ik zie geen hidi hoor!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hidiho zit zelf ook op de camsniks typen of kletsen
niks voor mij dusquote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef Laysa het volgende:
[sc#144] Waar we niet vreemd gaan
karim in SST forum
sssst...was stil en laat, iig niet met alleen maar kidsquote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hidiho zit zelf ook op de camsniks typen of kletsen
Ik hoop dat dat een garpje is.quote:
Zo'n stille genieter. Jakkes.quote:
wanneer net??quote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef mazaru het volgende:
Ik ben gebanned!![]()
En ik zei niet eens wat gemeens
uh....jaquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef mazaru het volgende:
Ik ben gebanned!![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef mazaru het volgende:
Ik ben gebanned!![]()
Oh, wanneer dan? Ik heb al 2 waarschuwingen gekregen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef mazaru het volgende:
Ik ben gebanned!![]()
darom zei ik al , beter hier tiepen en daar kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef mazaru het volgende:
Ik ben gebanned!![]()
Ja. Evaxis vroeg of er ook een volwassen versie van dat kanaal was. Toen zei ik "misschien is het tijd voor een fok kanaal" en boem! Gebannedquote:
Ik ben alweer uitgelogd was mij ietwat hoog niveauquote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef mazaru het volgende:
Ik ben gebanned!![]()
zat terug te lezen wat je gezegd had en zag t staan inddquote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja. Evaxis vroeg of er ook een volwassen versie van dat kanaal was. Toen zei ik "misschien is het tijd voor een fok kanaal" en boem! Gebanned
hahaha die weten niet wat fok is hahahaha is maar goed ookquote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja. Evaxis vroeg of er ook een volwassen versie van dat kanaal was. Toen zei ik "misschien is het tijd voor een fok kanaal" en boem! Gebanned
LOL dus eigenlijk is het mijn schuldquote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je met kids hè?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef mazaru het volgende:
Mutsquote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef mazaru het volgende:
Ik ben gebanned!![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laterzzzz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |