hela curryquote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef Kabolter het volgende:
Thuis feesten, zorgen dat iedereen sowieso 1 naakte vrouw heeft gezien en dan stappen.
Benodigdheden:
- Drank
- Grote frituurpan
- Snacks
- Een grote fruitschaal
- Mayo en Hela Curry
Kartbaan, vlees en bier zijn allemaal te verkrijgen in Nijmegenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef LompeHork het volgende:
Karten, veel vlees eten op een grill en veel bier drinken.
Oh, laat maar, Nijmegen. In die buurt zou ik het niet weten, er is vast wel iets soortgelijks daar.
Doen dan. Gegarandeerd chaos, zorg er wel voor dat je van te voren een prijs afspreekt, anders kan de rekening nogal oplopen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kartbaan, vlees en bier zijn allemaal te verkrijgen in Nijmegen
Het is zo simpel..quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:23 schreef GroeneGod het volgende:
cum-sandwich wedstrijd doet het altijd goed
met zijn alle om een krukje waar een boterham op ligt, de gene die als laatste klaarkomt moet de boterham op eten![]()
Vreselijk kut inderdaad als dit gebeurt. Is ook altijd als we bij mij gaan zuipen, en ik muziek op de laptop aanzet.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Het is zo simpel..
Voor de muziek zou ik overigens een computer gebruiken zonder internetverbinding. Je hebt altijd van die gasten die dan willen laten zien hoeveel grappige filmpjes ze kennen. En er is altijd 1 gast die die dingen nooit kijkt maar ze toch leuk vindt. Waardoor je de hele avond het geluid van Youtube-filmpjes op de achtergrond hoort en de helft naar het scherm staat te turen omdat het bewegende beeld afleidt.
Haha zo herkenbaar ditquote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Het is zo simpel..
Voor de muziek zou ik overigens een computer gebruiken zonder internetverbinding. Je hebt altijd van die gasten die dan willen laten zien hoeveel grappige filmpjes ze kennen. En er is altijd 1 gast die die dingen nooit kijkt maar ze toch leuk vindt. Waardoor je de hele avond het geluid van Youtube-filmpjes op de achtergrond hoort en de helft naar het scherm staat te turen omdat het bewegende beeld afleidt.
Zoals voor iedereen hier, herkenbaar inderdaad. Wanneer ik bezopen ben wil ik er trouwens nog wel eens aan meedoen ook, maar dan vind niemand het meer ergquote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Het is zo simpel..
Wel voor het karten bier drinken.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kartbaan, vlees en bier zijn allemaal te verkrijgen in Nijmegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |