Die is meer van het neuken, zo te zien.quote:
Zelfs in de slaapkamer.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:15 schreef Ransjih het volgende:
het is wel een levendiger stelletje dan wat er in sst zat
Guten abend...quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Iedereen zit nu klaar op de bank voor de Liveshow. Iedereen heeft zich leuk aangekleed maar Hedia zit zelfs nu nog in haar badjas
Vind het dan maar een gimmick van niets. Iets van ik ben zelfs te lui om me normaal aan te kleden. Ben benieuwd wat ze doet als dat ding een keer in de was moet...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef akveor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is het haar gimmick... vorig jaar liep Klaus 80% van de tijd in z'n boxer en stropdas...
Hij had bij de vorige live show eens een broek aan voor de verandering.
dat snap ik, mensen bedankt voor de updatequote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
De weekopdracht dus weer mislukt. Deze week mogen ze alleen Nudeln, pasta eten. Iedereen baalt meteen als een stekker...
quote:
Alleen die twee, straks weer andere opdrachten voor de anderen...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef snetje het volgende:
[..]
moeten alleen Val en Ingrid dit doen of de anderen ook nog? wil Jordan wel door dit doolhof zien gaan
Ja, eindelijk eens echte opdrachten, kan SST nog wat van leren .....quote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Een labyrint, volledig in het donker, ze moeten er in 6 minuten doorheen. Ik zag een slang, kakkerlakken en zelfs een bewegende mummy...
bij adamski niet nee ... die heb ik in chromequote:
ze doet een Mootjequote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb dit niet echt gevolgd vanavond, maar waarom loopt deze nog altijd rond in die badjas![]()
[ afbeelding ]
Dat was ook wel vals van Hedia, die blijft er maar over doorgaan...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef snetje het volgende:
Lisa kan het niet zo goed hebben geloof ik ...
Ze blijven wel gewoon getrouwd hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zes genomineerden dus... Zowel Tim als Fabienne genomineerd. Maar wat als een van die twee eruit moet? Dan heeft de ander geen geheim meer
zou toch wat zijn als Jasmin gaat ... heb je gelijk een sfeervolle stemming bij Lisa en Jordanquote:Op maandag 16 mei 2011 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze blijven wel gewoon getrouwd hoor.
Denk dat het gaat tussen Jasmin en Valencia. Al zie ik hedia het liefst vertrekken. Dreigen met vertrekken en dan blijven...
Hedia is op duitse websites beslist niet populair. Dat is ook een goede kanshebber om er uit te vliegen. Mij best, vind haar redelijk irritant worden... En die vieze badjas altijdquote:Op maandag 16 mei 2011 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze blijven wel gewoon getrouwd hoor.
Denk dat het gaat tussen Jasmin en Valencia. Al zie ik hedia het liefst vertrekken. Dreigen met vertrekken en dan blijven...
Ik geef haar geen ongelijk, begin echt een hekel aan Hedia te krijgen. Die heeft gewoon niet de vaardigheden om aan een RLS mee te doen...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:51 schreef Ifa het volgende:
Lisa was even apart met iemand, maar stream meteen weer weg. Kon nog net verstaan:
"Ich hätte ihr am liebsten die Fackel in den Arsch geschoben".
Nee, Rayo was Lisa ook al allemaal hints over zijn geheim aan het geven. En ook David was vandaag hints aan het geven...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef Ifa het volgende:
Gaat ook in DE niet al te best met dat geheimen-concept.
nu ja volledig onterecht? misschien heeft Hedia dit soort types gelijk al door ...kletste Lisa nog niet achter haar rug om doet ze het nu wel ... en hoe!! ze kan inmiddels een fakkel in haar achterste krijgen en word ziek in haar hoofd genoemd nu door Lisa...quote:Ja, maar toch twijfel ik: in een live uitzending nog steeds met een badjas verschijnen is of heel dom of een slimmigheidje. (betwijfel of het werkt, maar toch).
Ook haar volledig onterechte aanval op Lisa: of ze is para en heeft een probleem, of ook dat is gecalculeerd.
Inderdaad, op het toilet, had die CAM nog niet gezien .....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ondertussen staat Fabienne doodleuk haar geheim aan Daggy te vertellen....
Had die ook nog niet gezien maar als ik in dat huis zou wonen zou ik dat mijn minst favouriete cam vinden...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, op het toilet, had die CAM nog niet gezien .....
Als je iemand al aanvalt vanwege een "dit soort types" heb je gelijk, maar feit is dat ze Lisa (en anderen) iets specifieks verweet en daarin 100% ongelijk had.quote:[..]
nu ja volledig onterecht? misschien heeft Hedia dit soort types gelijk al door ...
Lijkt me vrij begrijpelijk. Ik vind het hele voorval een voorbeeld van: roep een paar iets wat niet klopt, en je vindt altijd wel medestanders.quote:kletste Lisa nog niet achter haar rug om doet ze het nu wel ... en hoe!! ze kan inmiddels een fakkel in haar achterste krijgen en word ziek in haar hoofd genoemd nu door Lisa...
Kan, maar voor je profileren ten koste van een ander heb ik weinig waardering.quote:misschien wel een hele slimme zet van Hedia
toch hoor ik Hedia steeds zeggen dat het niet ging om dat ene moment dat zij het gevoel had dat er over haar gekletst werd maar meer de situatie daarvoor... aangezien wij maar 1 stream hebben zien wij niet alles...ik geloof dat het ging om de eerdere zoveel zeggende blikken die heen en weer werden geworpen ... die wij dus niet hebben gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:27 schreef Ifa het volgende:
[..]
Als je iemand al aanvalt vanwege een "dit soort types" heb je gelijk, maar feit is dat ze Lisa (en anderen) iets specifieks verweet en daarin 100% ongelijk had.
Het viel me bij Hedia op dat ze van concreet naar steeds vager ging "argumenten". Jordan confronteerde haar 's nachts een keer en vroeg haar naar voorbeelden. Uiteindelijk komt Hedia niet verder dan "dat is mijn gevoel, punt". Dat wekt toch de indruk van ruzie zoeken omwille van de ruzie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:44 schreef snetje het volgende:
[..]
toch hoor ik Hedia steeds zeggen dat het niet ging om dat ene moment dat zij het gevoel had dat er over haar gekletst werd maar meer de situatie daarvoor... aangezien wij maar 1 stream hebben zien wij niet alles...ik geloof dat het ging om de eerdere zoveel zeggende blikken die heen en weer werden geworpen ... die wij dus niet hebben gezien
een voorbeeld ..de blikken en seintjes die Lisa richting iemand gaf na haar nominatie stem van Hedia zegt mij genoeg ...stel dat ze dit al vanaf het begin doet en dit niet op stream te zien is ...
Ja, dat weet ik. Had gehoopt dat dat misschien in een keer zou kunnen. Vaak zijn er artikelen met foto's erin, die niet eens de moeite waard zijn, als je die kopieeert en de foto's vallen weg krijgen die meteen een volledig andere layout...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:56 schreef snetje het volgende:
bij de foto even bij de eigenschappen kijken en de url kopieren ... dit dan weer hier tussen een [ [url= .... ]afbeelding[/url] ] plaatsen
So what als die blikken negatief waren? Ik begrijp niet dat ze zo graag alleen wil blijven staan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:58 schreef Ifa het volgende:
[..]
Het viel me bij Hedia op dat ze van concreet naar steeds vager ging "argumenten". Jordan confronteerde haar 's nachts een keer en vroeg haar naar voorbeelden. Uiteindelijk komt Hedia niet verder dan "dat is mijn gevoel, punt". Dat wekt toch de indruk van ruzie zoeken omwille van de ruzie.
Maar goed, je argument van de subtielere communicatie kan inderdaad spelen. Valt alleen niet te controleren of eventuele blikken ook echt negatief naar Hedia waren of dat Hedia ook dat niet ten onrechte als negatief naar haar gericht zag.
Maar om een keer mezelf te quoten... Hedia hangt nog steeds rond Barry... Zet die jongen nu onder druk... Als hij nu niet totaal haar kant kiest dan... Begrijp je wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
Breaking News
Hedia zonder badjas!!!!!!!! Speciaal voor Barry???
Ik ben Rotterdammert, opgevoed met het liedje "geen woorden maar daden"... Wij zijn hier ook ervaren met scheepvaart, iedereen hier weet dat als een schip zinkt je er zo snel mogelijk vandaan moet zwemmen, om niet mee de diepte ingezogen te worden...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:10 schreef Ifa het volgende:
Alleen zegt Barry van zichzelf: "Ich bin ein Alphatier mit Gute-Laune-Garantie".
hoop geen gevalletje van "alex- ik ben de psycholoog van het huis"blufquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:21 schreef Ifa het volgende:
![]()
Hij wekt wel verwachtingen: "ich bin gekommen um die Langeweile zu vertreiben" und "wenn ihr denkt es ist zuviel, dann fange ich erst richtig an". (ik mag hem nu al niet. Ben benieuwd hoe dat met Cosimo gaat: duo of concurrenten.
Volgens mij wel en iets met een leugen, verteld door Hedia.quote:
Nee, vandaag ga ik ook maar eens zonder...quote:
TOPquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, vandaag ga ik ook maar eens zonder...
Nee sorry, er stonden vier mensen genomineerd, en daar kwamen er gister twee bij .....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:50 schreef beequeen het volgende:
Twee mensen? Alleen Barry toch? Ik volg het te weinig om het zeker te weten, maar dit begreep ik uit de COS.
Ah ok, ik begreep je verkeerd. Wanneer is de live show in Duitsland, op maandag?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee sorry, er stonden vier mensen genomineerd, en daar kwamen er gister twee bij .....
Volgens mij gaat er aanstaande maandag dus iemand van deze zes weg ?
Ja, gisteravond waren die nominaties volgens mij in de live show .quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah ok, ik begreep je verkeerd. Wanneer is de live show in Duitsland, op maandag?
daggy is tofquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef akveor het volgende:
Daggi, een vrouw die iig niet de hele dag loopt te mekkeren:
[ afbeelding ]
Okay, ja dat zou een mogelijk verklaring kunnen zijn ..... toch misschienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:23 schreef Darklight het volgende:
snap dat nomineren ook niet, er is pas 1 iemand weg...
die ging vrijwillig, dus mss dat er daarom niemand uitging
Zij heeft toch geen opgespoten lippen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En volgens mij heeft Fabi een zelfde zenuwtrekje als Joanna ......
Nee, dat niet, volgens mij is ze helemaal puur natuurquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij heeft toch geen opgespoten lippen?
das secredo met de slof van aafquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:28 schreef beequeen het volgende:
Waarom loopt Hedia de hele tijd met een groene slof in haar handen?
Oh, irri is dat hè? Cameramannen vallen blijkbaar op Real Dolls.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, dat niet, volgens mij is ze helemaal puur natuur [ afbeelding ]
Dit in tegenstelling tot Jordan, die net als Joanna ook een eigen stream heeft .......
[ afbeelding ]
dit is toch barbie girlquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat niet, volgens mij is ze helemaal puur natuur [ afbeelding ]
Dit in tegenstelling tot Jordan, die net als Joanna ook een eigen stream heeft .......
[ afbeelding ]
Yep, een weekopdracht. Ik begrijp ook niet goed hoe ze dit aan gaan pakken. Steeds dezelfde scene spelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:59 schreef Ransjih het volgende:
oh das een lastige, toch niet een hele week?
Ik volg deze. Valt soms ook weg maar niet echt storend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:06 schreef Ransjih het volgende:
mijn stream valt steeds uit, welke ik ook probeer
een leuke voor Fabienne en Tim die vormen nu ook een filmkoppeltjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:59 schreef Ransjih het volgende:
oh das een lastige, toch niet een hele week?
Misschien even rebooten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:09 schreef Ransjih het volgende:
ja die heb ik ook maar loopt steeds vast, nou ja, komt wel weer goed straks
Oh, dat hebben ze slim bekeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:10 schreef snetje het volgende:
een leuke voor Fabienne en Tim die vormen nu ook een filmkoppeltje
Waar haal jij Turks Fruit vandaan in de filmtitels?quote:
ik weet het ook niet maar deze lijkt mij wel leuk tochquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar haal jij Turks Fruit vandaan in de filmtitels?
Oh, gewoon zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:57 schreef bixs het volgende:
ik weet het ook niet maar deze lijkt mij wel leuk toch
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, gewoon zelf verzonnen?![]()
Btw, je plaatje doet het niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef bixs het volgende:
[ afbeelding ]
sorry maar ik heb er nu all spijt van
Valencia Vintagequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoe heet die nieuwe jongen eigenlijk ?
korte termijn geheugenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat een selfkicker die barry om zo je eigen naam te tatoeeren
ja hoe verzin je het maar tot nu toe lijkt ie me wel okeequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat een selfkicker die barry om zo je eigen naam te tatoeeren
ahhhhhhh mooie klassiekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb denk ik eindelijk de film van David en Jordan .......
Vom Winde verweht - Gone with the Wind
Zou best goed kunnen .....
Zeker weten dat dat goed is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb denk ik eindelijk de film van David en Jordan .......
Vom Winde verweht - Gone with the Wind.
Zou best goed kunnen .....
geweldig die reactie van hedia, recht voor zn raapquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:20 schreef bixs het volgende:
•Fabienne nominiert Rayo: Sie mag ihn, aber sie hat das Gefühl, den Bezug zu ihm verloren zu haben.
•Jasmin nominiert Fabienne: Fabienne meide Jasmin und hänge mehr mit den Jungs ab.
•Valencia nominiert Steve: Val findet keinen Bezug zu Steve. Sie ist schicky-micky, er sei bodenständig.
•Cosimo nominiert Fabienne: Ich empfinde keinen Spaß mit dir. Wir kommen miteinander nicht klar.
•Daggy nominiert Rayo: weil sie jemanden nominieren muss.
•Timmy nominiert Rayo: Rayo schwimme mit dem Strom. Timmy respektiert ihn, fühlt sich aber nicht von Rayo respektiert.
•Hedia nominiert Lisa: Du bist eine hinterhältige Zicke! (Kurze Stutenbeißerei im Hintergrund bei dieser Begründung).
Dat is mooi. Kom maar op met de strijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
barry vind jordan ook wel interessant
Ja, mooi hè?quote:
Ja, volgens mij wel, en op ieder moment van de dag als het alarm (?) gaat de komende zeven dagen de scene naspelen .... en ook binnen een bepaalde tijd omgekleed en wel klaar staan voor de scene. Zoiets dacht ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeker weten dat dat goed is.
Moeten ze een rol instuderen of weet je dat niet?
Bedankt voor de uitleg, tofheid.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, volgens mij wel, en op ieder moment van de dag als het alarm (?) gaat de komende zeven dagen de scene naspelen .... en ook binnen een bepaalde tijd omgekleed en wel klaar staan voor de scene. Zoiets dacht ik.
Dit is tevens de nieuwe weekopdrracht.
Wat is een Zicke?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:22 schreef Ransjih het volgende:
geweldig die reactie van hedia, recht voor zn raap
LOL, thanx.quote:
Misschien niet ingedaald?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
die cosimo heeft geen ballen ,zo te zien
same here en als er iets leukers komt horen w t graagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er ook vandoor, tot nu toe wel aardig om te volgen, maar ik vind die ene stream
toch wel erg beperkt ....... zeker met zoveel bewoners mis je heel veel gesprekken,
die er best toe kunnen doen.
Maar ja, blijf het toch nog maar even volgen .....
Wat een irrritante klootzak is die David. Jordan zou ver weg moeten blijven van deze loverboy.quote:
ik vind hem nu ook eng wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een irrritante klootzak is die David. Jordan zou ver weg moeten blijven van deze loverboy.
Do sollst so, du musst dies...
Een soort van Brian en Amanda. Amoebe met een loverboy.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:20 schreef snetje het volgende:
ik vind hem nu ook eng wordenzie Jordan dan steeds naar hem kijken! zo van wie ben jij eigenlijk?
ja zoiets .. aleen denk ik niet dat Jordan zich zo laat behandelen als Amanda deed... dat wordt nog ruzie als ze deze scene een hele week moeten gaan doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort van Brian en Amanda. Amoebe met een loverboy.
Ze moet het gewoon niet te lang meer laten duren... hij wordt steeds bezitteriger. Jordan heeft ze redelijk goed op een rijtje. Zeker voor een 18 jarige.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef snetje het volgende:
[..]
ja zoiets .. aleen denk ik niet dat Jordan zich zo laat behandelen als Amanda deed... dat wordt nog ruzie als ze deze scene een hele week moeten gaan doen
niet te lang?????????quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze moet het gewoon niet te lang meer laten duren... hij wordt steeds bezitteriger. Jordan heeft ze redelijk goed op een rijtje. Zeker voor een 18 jarige.
Is zij 18? OMG.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:26 schreef akveor het volgende:
Ze moet het gewoon niet te lang meer laten duren... hij wordt steeds bezitteriger. Jordan heeft ze redelijk goed op een rijtje. Zeker voor een 18 jarige.
Ze hebben gemiddeld 3 zinnen pp. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef Ransjih het volgende:
dat beetje tekst, mein gott
3 x echt spelen en je weet het toch
ja iedereen mag oefenen nu omstebeurten... ze krijgen ook nog geschikte kleding die ze bij de scene moeten dragen... nu moet alleen David ervoor zorgen dat hij geen mot krijgt met Jordan want ik merk al dat ze hem dan absoluut niet wil kussen..gevolg weekopdracht gefaaldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:33 schreef Ransjih het volgende:
als er alarm gaat wordt een koppel aangewezen dat moet spelen? of heeft de rest nog geen tekst?
Jordan Kane (eigentlich Michelle Brüse) 18 staat er in wikiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:37 schreef beequeen het volgende:
Waarom wil ze eik niet meer kleffen en beffen met David? Daar was ze toch niet vies van?
OffTopic; Is ze echt 18?
Ja ze is echt 18.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:37 schreef beequeen het volgende:
Waarom wil ze eik niet meer kleffen en beffen met David? Daar was ze toch niet vies van?
OffTopic; Is ze echt 18?
is zo maar klef en bef bekt zo lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja ze is echt 18.
Dat geklef valt best mee. Het is meer om elkaar heen hangen. Tot een paar dagen geleden hield ze de boot af. Volgens mij hebben ze 3 dagen geleden een beetje gekust. Tenminste meer heb ik in de dagelijkse shows niet kunnen ontdekken.
nee, ik kon niet kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:53 schreef DjinN het volgende:
Iemand gister de liveshow ook gezien ???![]()
Valencia was geweldig in het donkere labyrint
Ik denk Dirty Dancing.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:53 schreef Ransjih het volgende:
de tekst van daggy is toch iets lastiger
welke fil doen zij?
Nee nog niet maar ik heb um al gedownload...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:53 schreef DjinN het volgende:
Iemand gister de liveshow ook gezien ???![]()
Valencia was geweldig in het donkere labyrint
yepquote:
ahw echt, das balenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |