Die is meer van het neuken, zo te zien.quote:
Zelfs in de slaapkamer.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:15 schreef Ransjih het volgende:
het is wel een levendiger stelletje dan wat er in sst zat
Guten abend...quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Iedereen zit nu klaar op de bank voor de Liveshow. Iedereen heeft zich leuk aangekleed maar Hedia zit zelfs nu nog in haar badjas
Vind het dan maar een gimmick van niets. Iets van ik ben zelfs te lui om me normaal aan te kleden. Ben benieuwd wat ze doet als dat ding een keer in de was moet...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef akveor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is het haar gimmick... vorig jaar liep Klaus 80% van de tijd in z'n boxer en stropdas...
Hij had bij de vorige live show eens een broek aan voor de verandering.
dat snap ik, mensen bedankt voor de updatequote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
De weekopdracht dus weer mislukt. Deze week mogen ze alleen Nudeln, pasta eten. Iedereen baalt meteen als een stekker...
quote:
Alleen die twee, straks weer andere opdrachten voor de anderen...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef snetje het volgende:
[..]
moeten alleen Val en Ingrid dit doen of de anderen ook nog? wil Jordan wel door dit doolhof zien gaan
Ja, eindelijk eens echte opdrachten, kan SST nog wat van leren .....quote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Een labyrint, volledig in het donker, ze moeten er in 6 minuten doorheen. Ik zag een slang, kakkerlakken en zelfs een bewegende mummy...
bij adamski niet nee ... die heb ik in chromequote:
ze doet een Mootjequote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb dit niet echt gevolgd vanavond, maar waarom loopt deze nog altijd rond in die badjas![]()
[ afbeelding ]
Dat was ook wel vals van Hedia, die blijft er maar over doorgaan...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef snetje het volgende:
Lisa kan het niet zo goed hebben geloof ik ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |