Fotooooquote:Op maandag 16 mei 2011 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn blonde kapsel was de grootste faalDat geef ik ook graag toe
Ik ga nooit meer blond
quote:
Nice !!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kleur klopt het best op de linkerkant van m'n haar. Allemaal tinten van heel lichtgoudblond tot donkergoudblond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nice !!
Ooo mijn blonde koppie had ik al eens gepost maar euh.. nog even in een spoiler danMooie kleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je nu hebt staat je inderdaad wel wat mooier
maar je kunt het prima hebben!
Ik vind jullie foto's zo leuk van jullie tienerkapselsIk heb het ook rood gehad en paars
en ik heb het een keer kort geknipt. Uit die tijd is er maar 1 foto, dus dat zegt al hoe blij ik ermee was. Kort haar bij mij is
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ieps, 35 lakjes eruit gehaald.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Owh, het is al gelukt.![]()
Vanavond ga ik mijn stash saneren denk ik.
Fotoooquote:Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook rood haar gehaden een half emo kapsel
OMG, die puntschoenen.quote:
http://www.nailgal.com/th(...)keywords=on&type=ANDquote:Op maandag 16 mei 2011 23:17 schreef Mss het volgende:
Weten jullie een goede site voor Zoya swatches?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |