Dat is het idee van online gamen. Met een random groep gamen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeft niet in een clan te zijn, kan ook een random groep zijn.
er is een verschil tussen online gamen en in een team gaan zitten natuurlijk!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Online doe ik niet aan, ik game voor mezelf en als ik er een keer na 2 min geen zin meer in heb is er niemand die gaat lopen janken oid.
en als ik dan bv gta speel... dan zit je met 16 man in die hele map (NY)quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het idee van online gamen. Met een random groep gamen.
En tegen de computer/AI knokken heb je op een gegeven moment ook wel gehad. Menselijke spelers zijn een veel grotere uitdaging.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
en als ik dan bv gta speel... dan zit je met 16 man in die hele map (NY)
dan heb ik 15 tegenstanders die kunnen doen en laten wat ze willen...
ik heb een leukere avond als ik er 10 van die 15 achter me aan krijg dan wanneer ik de hele tijd tegen "enkelingen" vecht....
Ik niet, ik vind het juist wel leuk om lekker op mijn tempo het verhaal te volgen etc. Puur en alleen maar op elkaar schieten boeit me niets.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
er is een verschil tussen online gamen en in een team gaan zitten natuurlijk!
ik heb liever echte tegenstanders dan de (voorspelbare) A.I.
GTA speel ik niet online.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
en als ik dan bv gta speel... dan zit je met 16 man in die hele map (NY)
dan heb ik 15 tegenstanders die kunnen doen en laten wat ze willen...
ik heb een leukere avond als ik er 10 van die 15 achter me aan krijg dan wanneer ik de hele tijd tegen "enkelingen" vecht....
Heb je Half-Life gespeeld?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het juist wel leuk om lekker op mijn tempo het verhaal te volgen etc. Puur en alleen maar op elkaar schieten boeit me niets.
Uiteraardquote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je Half-Life gespeeld?
Als je voor verhaal gaat dan is dat wat mij betreft een aanrader.
GTA is een grote map, het is gewoon het meest leuk met een soort van kat en muis spelletje... 15 man achter je aan en dan proberen niet dood te gaan, das een ander verhaal dan gewoon "1 tegen 1"quote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
GTA speel ik niet online.
Black OPS, voetbal, GT, etc
Snap ik nog steeds niet waarom je er 15 achter je aan wil krijgen trouwens. Mensen zoeken elkaar toch op.
Dat is pas royalquote:Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als in een clan/guild?![]()
Wat denk je zelf?![]()
Je kan nog beter mod op FOK! worden.
ff wachten op antwoord van HWquote:Op maandag 16 mei 2011 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is pas royal.
Vraag me nog altijd af wat de beweegredenen zijn om dat te worden...
Wat voor smaak?quote:
HW doet het voor de chica's mèn!quote:
Ja, het is woest aantrekkelijk zo'n blauwe usernamequote:
Anders neem je het ff serieusquote:
Behoorlijk! Tis dat je een vent bent....quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is woest aantrekkelijk zo'n blauwe username.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |