'deel je media' staat erachter maar ik krijg bij dat woord ook heel andere associaties.quote:
Met een rij-instructeur ernaast krijg ik denk ik helemaal de zenuwenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Of als je zo onzeker bent, dan neem je nog een lesje extra of 2.
dat helpt alleen niet tegen vervelende meerijders.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Of als je zo onzeker bent, dan neem je nog een lesje extra of 2.
Dat!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Als ik rijd moeten mensen zich RT niet mee bemoeien. Mijn moeder heeft dat twee keer gedaan op die manier en twee keer ben ik midden op de weg gestopt en heb ik haar de sleuteltjes gegeven. Vond ze niet leuk, maar het werkte wel.
Jij rijdt, niet zij en ze moeten je dan ook laten rijden.
Of het moet hun bedoeling zijn dat je rij-angst krijgt..
Ik wil blijkbaar nieuwemensenlerenkennen.nl!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ooeeeeh, die google ads snappen wat ik wil.. Spare ribs vanavond!
Kom je meteen Q. weer tegen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil blijkbaar nieuwemensenlerenkennen.nl!
Met enige stemverheffing aan vaderlief en zusjelief vragen "Wie is hier nou de chauffeur?!? Jij of ik?!?" eventueel gelardeerd met een enkele godverdomme ertussen hebben mij heel snel van die bemoeizucht afgeholpen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Als ik rijd moeten mensen zich RT niet mee bemoeien. Mijn moeder heeft dat twee keer gedaan op die manier en twee keer ben ik midden op de weg gestopt en heb ik haar de sleuteltjes gegeven. Vond ze niet leuk, maar het werkte wel.
Jij rijdt, niet zij en ze moeten je dan ook laten rijden.
Of het moet hun bedoeling zijn dat je rij-angst krijgt..
Zou toch proberen weer eens alleen te gaan rijden hoor.
Dat wordt vroeg naar bed.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef CherryLips het volgende:
ik moet nu een pogoplug kopen bij ibood?
Ik wacht op een ad in de trant van "Op zoek naar een relatie zodat je via internet vreemd kan gaan?".quote:
Nou ja, dat deed ik net, en toen stapte m'n moeder chagrijnig de auto uit.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met enige stemverheffing aan vaderlief en zusjelief vragen "Wie is hier nou de chauffeur?!? Jij of ik?!?" eventueel gelardeerd met een enkele godverdomme ertussen hebben mij heel snel van die bemoeizucht afgeholpen.
Vooral bij vader werkte hij erg goed, die zei namelijk altijd hetzelfde tegen mijn moeder als die weer eens naast hem zat te panieken. Dat kwam dus wel aan bij 'm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |