Ik kan er ook goed mee leven, behalve de winnaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:13 schreef yvonne het volgende:
Echt, de eerste 10 nummers van het ESC 2011 zijn eik toch wel erg goed.
Sjezus, peuter!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahum.
Woody Harrelson ion Cheers! Nooit geweten
.
WTFquote:Op maandag 16 mei 2011 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahum.
.
Nee azerbeidzjan is niet mijn liedje, maargoed.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan er ook goed mee leven, behalve de winnaar.
Dat is gewoon echt mijn smaak niet en dat valse gekrijs in de finale![]()
Over het algemeen vond ik het niveau dit jaar wel hoog!
Ze is vooral heel goed en pijnloos met naaldenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou een andere tandarts zoeken![]()
(Of is het een lekker wijf?)
quote:
Ik vond het ook stukken beter dan vorige jarenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:13 schreef yvonne het volgende:
Echt, de eerste 10 nummers van het ESC 2011 zijn eik toch wel erg goed.
En dat... de winnaar was niks bijzondersquote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan er ook goed mee leven, behalve de winnaar.
Dat is gewoon echt mijn smaak niet en dat valse gekrijs in de finale![]()
Over het algemeen vond ik het niveau dit jaar wel hoog!
Ik keek toevallig van de week nog een film waar hij in mee speelde (heel jong nog), Doc Hollywoodquote:Op maandag 16 mei 2011 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahum.
.
Griekenland in de top 10 vond ik ook ongelofelijkquote:Op maandag 16 mei 2011 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee azerbeidzjan is niet mijn liedje, maargoed.
Oké de rest is leuk
Die MMS die ik van je kreeg van je man met dat kerst ding puntmuts geval op zijn hoofdquote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
SO LUCKY![]()
De gezichten van meneer I. en z'n vriendje waren priceless toen de puntmutsen op TV kwamen
We lagen letterlijk op de knietjes van het lachen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Die MMS die ik van je kreeg van je man met dat kerst ding puntmuts geval op zijn hoofd
Mannen houden daar gewoon vanquote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We lagen letterlijk op de knietjes van het lachen.![]()
En toen moest ie hem nog een keer op om op de foto te zetten en jou te sturen![]()
Jammer dat je z'n stralende gezicht niet zo goed kon zien, maar dat straalde al sinds ik hem vertelde dat we ESF gingen kijken
Hij zat te wachten op de "geile oostbloksletten", maar die hadden de finale niet gehaald.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We lagen letterlijk op de knietjes van het lachen.![]()
En toen moest ie hem nog een keer op om op de foto te zetten en jou te sturen![]()
Jammer dat je z'n stralende gezicht niet zo goed kon zien, maar dat straalde al sinds ik hem vertelde dat we ESF gingen kijken
Die met die zwarte over-de-knie laarzen was toch ook niet bepaald lelijkquote:Op maandag 16 mei 2011 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij zat te wachten op de "geile oostbloksletten", maar die hadden de finale niet gehaald.
Dus toen bleek dat ie voor niets had zitten kijken, was de feestvreugde nog hoger
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
S. zei zaterdagmiddag 'Oh erhm... ik moet vanavond oefenen. Met de band. Jij redt het wel vanavond he?????'.
En hij was ook zo gelukkig dat ik naar Düsseldorf ging.
Je zou bijna denken dat mijn gezelschap niet op prijs gesteld wordt
No one?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met die zwarte over-de-knie laarzen was toch ook niet bepaald lelijk
Hé jij van die kuikenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:52 schreef Greys het volgende:
Hé jij van die uil!
Kan iemand in F&F ff dat filmpje bekijken in dat topic van 'slang gevonden' oid?
De reacties daaronder voorspellen niet veel goeds, ik ben bang dat ik schrik
/pussy
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met die zwarte over-de-knie laarzen was toch ook niet bepaald lelijk
Als je het geluid niet te hard zet is het wel te doenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Gigantische reuzenslang aangetroffen.
Deze dus. Ah kijk effe, ga ik schrikken?
Okequote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef APK het volgende:
[..]
Als je het geluid niet te hard zet is het wel te doen
Zou ik ook doenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
OkeIk ga het proberen.
Dat zal wel de lichten aan op de overloop worden vannacht![]()
en en en en en en en ?????quote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
OkeIk ga het proberen.
Dat zal wel de lichten aan op de overloop worden vannacht![]()
'Misschien' te weinig?quote:TROS pakt songfestival anders aan
HILVERSUM - De TROS wil het Eurovisiesongfestival volgend jaar anders aanpakken. Misschien gebeurde er tijdens het optreden van de 3JS te weinig op het podium en de schermen, zei een woordvoerster maandag.
''De 3JS wilden het zelf klein houden. Ze wilden dichtbij zichzelf blijven.''
De TROS vindt het ''vreselijk voor de 3JS en iedereen die eraan heeft meegewerkt'' dat de Volendamse band onderaan eindigde in de halve finale met slechts 13 punten.
''Als we de klap te boven zijn, gaan we de Nederlandse inzending evalueren en nadenken over de aanpak van volgend jaar.'' Hiermee beginnen ze over twee maanden.
Beperkende factor is het budget van de TROS. ''We hebben slechts 2 ton voor het hele project: de reis, het verblijf, de artiest(en) en de marketing.'' Het is volgens de omroep moeilijk artiesten te vinden die tijd hebben en voor een beperkte bijdrage willen meedoen.
Bron
Die boot was promotioneel gezien nu juist een van de weinige dingen die wel goed waren.. maar als het budget dan te klein is.. zoek sponsorsquote:Op maandag 16 mei 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
Verdomme, die teringTROS schuift gewoon alle schuld van zich af he?
Het is allemaal de schuld van de Jees!
En dan dat gelul over het budget.
Misschien had de TROS dan niet moeten bedenken om er met die boot heen te gaan etc. Alsof de Jees dat geëist of bedacht hebben zeg, wat een kul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |