Wat jammer dat je ver weg woont anders kwam ik ook een ijsje halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja heze kwam net ijs bij me halen
ik ben de ijsco-vrouw
Via Fok!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:42 schreef indaha het volgende:
Hoe kwamen jullie erachter eigenlijk dat jullie vlak bij elkaar woonden of kenden jullie elkaar al voor jullie op Fok kwamen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jaik zit hier toch een overheerlijk magnum caramel en nuts te eten
en zometeen kom ik een cornetto ophalen
Haha van mij mag je, er is hier altijd ijs genoegquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat jammer dat je ver weg woont anders kwam ik ook een ijsje halen
Ook te ver weg voor even op en neerquote:
Hadden jullie wel een fijne verjaardag gisteren, ik had mijn felicitaties nog hier neergezet maar denk dat jullie toen al volop aan het feesten warenquote:
Ja hoor, dank je wel nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef indaha het volgende:
Hadden jullie wel een fijne verjaardag gisteren, ik had mijn felicitaties nog hier neergezet maar denk dat jullie toen al volop aan het feesten waren
Digitaal bijna nooit neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Oognip het volgende:
M_M, doet rtl8 het bij jou digitaal? Ook niet altijd he? En analoog?
Bij ons stoort ie en komt e48 in beeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Digitaal bijna nooit neenu wel trouwens
Ziggo eens bellenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij ons stoort ie en komt e48 in beeldWij hebben rtl8 ook niet analoog trouwens
Analoog hebben we nu wel gevonden en doet hetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ziggo eens bellenhet is idioot dat het het nooit doet
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
WJ eet wel alleen zegt ie.![]()
Hoelaat morgen at ze station?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |