Ja, ik gokte ook maar watquote:Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is strak strak in mijn trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak hak.
Oh, ik dacht 'hak hak hak in mijn trainingspak'quote:Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die pubers kennen hun klassiekers niet, joh!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Die pubers kennen hun klassiekers niet, joh!
FAAAL!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht 'hak hak hak in mijn trainingspak'
Soap 1quote:Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik de soap voor vanavond ook even converteren?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Vreselijk jaquote:Op maandag 16 mei 2011 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Die pubers kennen hun klassiekers niet, joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Als je dat supergabber/oude gabber noemt...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
maar supergabber is een oude gabber geworden
http://www.telegraaf.nl/p(...)wilderd__.html?p=1,1
hij lijkt op een soort van jong urbanusquote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vreselijk ja
"Alto", daaronder verstaan ze tegenwoordig iets als emoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ah, ik ben dus niet de enige die dat dachtquote:
Tja het is voor een rol, wat miept die kwinsie nouquote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Slapenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
ben weer vrij![]()
thuis een bak huiswerk maken en vanaaf weer ff hardlopen denk ik![]()
of slapen
Okee, zo erg was ik niet, maar eigenlijk vond/vind ik meiden in een gothic-jurk vaak wel sexyquote:Op maandag 16 mei 2011 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Alto", daaronder verstaan ze tegenwoordig iets als emo
Daar kan ik je stiekem geen ongelijk in gevenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, zo erg was ik niet, maar eigenlijk vond/vind ik meiden in een gothic-jurk vaak wel sexy
nee joh, dat is heel andersquote:Op maandag 16 mei 2011 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Alto", daaronder verstaan ze tegenwoordig iets als emo
Nee joh, dat is heel andersquote:
Nahh, die zie ik hier niet dagelijksquote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, zo erg was ik niet, maar eigenlijk vond/vind ik meiden in een gothic-jurk vaak wel sexy
Oh dan klik ik maar nietquote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef DaMart het volgende:
Gigantische reuzenslang aangetroffen.
Ik schrok.
Je hebt wel gelijk dat het anders is, maar het wordt op een grote hoop geveegdquote:
Je staat niet op mijn lijstje. Wou je ook?quote:
denken sowiesoquote:
quote:
quote:Je begeleidt een dier. Bij voorkeur je eigen.
Ja, want nu ben ik nieuwsgierig ookquote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je staat niet op mijn lijstje. Wou je ook?
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nou, dan is de rol van Wok toch meteen ingevuld?
Prima johquote:Op maandag 16 mei 2011 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
nja, maar ik kan echt niet een hele week elke dag daarheen
scherpe analyse manquote:Op maandag 16 mei 2011 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is aan jou nooit zo besteed he?
Heb je net niet opgelet bij Shakespeare?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef summer2bird het volgende:
Waar gaat dat toneelspelen toch de hele tijd over?
Mysterieusquote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef summer2bird het volgende:
De hele tijd? Ik hoorde er nu voor het eerst van. Maar het is niet echt wat voor mij, denk ik... moeilijk te combineren met werk ookquote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef summer2bird het volgende:
Juist niet, vanuit werk zit je al in de buurtquote:Op maandag 16 mei 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
De hele tijd? Ik hoorde er nu voor het eerst van. Maar het is niet echt wat voor mij, denk ik... moeilijk te combineren met werk ook.
Volgens mij heb ik het al eerder gehoord, maar kon ik toen niet reageren, en het bleef een mysterie...quote:Op maandag 16 mei 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
De hele tijd? Ik hoorde er nu voor het eerst van. Maar het is niet echt wat voor mij, denk ik... moeilijk te combineren met werk ook.
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je net niet opgelet bij Shakespeare?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |