abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2011 @ 16:15:15 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96890272
Wat een mooi einde Lein, en wat knap dat je er tot het einde (met zus en moeder?) bij bent gebleven. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_96890385
prachtig einde Lein, wel zo verdrietig hoe je het beschrijft ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_96890586
iets heel anders; ik verdenk mijn indo collega op het 'feeders-syndroom'. volgens mij wil ze ons allemaal dik hebben }:|
nu heeft ze dus al al die cake en morgenochtend vrij genomen om te koken en om 12.30u een complete rijsttafel te brengen voor 7 man met warme en koude groenten, vleessoorten, pisang goreng, eiballen, Indo variant op couscous en bami.
komt ze om 8.30u eerst langs bij de koffiepauze om risolles, loempia's en lemper met kip te brengen.
echt megalekker (risolles zijn mijn grote favo) maar ik denk niet dat ik dan al dat kan eten :@
dus morgen 8.30u in Alphen komen als je dan al trek hebt, dan delen we uit!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 16 mei 2011 @ 16:25:30 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96890731
Leuk, zo'n collega. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_96890745
Nee hoor, eten is gewoon belangrijk en eten is feest! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96891324
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:15 schreef golfer het volgende:
Wat een mooi einde Lein, en wat knap dat je er tot het einde (met zus en moeder?) bij bent gebleven. :*
Zus en ik stonden in de stal, Zwager, paps en mams stonden net buiten de stal. Met zijn allen O+ Allemaal aan het huilen :')
pi_96891333
FF, kan ik morgen op de lunch komen? :9

@Lein -O- :*
pi_96891518
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef Leintjeuh het volgende:
O+ TT

Jongens toch :)

Het was mooi. Apollo stond een hele tijd in de wei met zijn vriendjes. Toen naar stal gehaald, nog wat voer en snoepgoed. Dierenarts kwam, eerst een spuitje met verdoving, Apollo werd er helemaal relaxed en stoned van, zo schattig. Helemaal tegen je aan hangen. Toen een infuus in z'n nek, een dikke spuit met narcosemiddel. Dit is het moment waarop de veearts Apollo begon te duwen, zodat hij goed ging liggen en niet neerstortte. Eenmaal liggend een laatste spuitje door het infuus dat zijn hart zou stoppen. Een diepe zucht kwam er uit het beest en je kon gelijk aan zijn ogen zien dat het voorbij was ;( Bij m gezeten en gelegen, geaaid en geknuffeld. Nog een laatste verwachtte stuip en dat was het. Mijn vriendje is niet meer ;( Maar het was mooi, rustig en fijn.

Hij zwaait nog even voor de laatste keer :'( En loopt nu over het gras naar de zon.
[ afbeelding ]
Lein :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_96891571
ik ben gematigd blij nu btw :@ iPhone binnen :9 Maar de RC wagen voor mijn neefje wil niet werken -O- Feestvreugededomper -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_96891623
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
P we zijn zo ontzettend blij met die foto's die je gemaakt hebt! Die zwartwitte die ik steeds post, komt aan de muur van ons huis te hangen. En Zus krijgt m ook van me.
  maandag 16 mei 2011 @ 16:50:31 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96892005
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:

Zus en ik stonden in de stal, Zwager, paps en mams stonden net buiten de stal. Met zijn allen O+ Allemaal aan het huilen :')
Logisch hoor. Zelfs ik moest hier even achter de PC flink slikken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_96892138
Zo fijn dat jullie zo meeleven O+
  maandag 16 mei 2011 @ 16:54:29 #38
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96892242
Ik ben blij dat ik je stukje niet op mijn werk lees Lein. :@
Zit gewoon een potje te grienen hier.

Ik mis Apollo ook geloof ik, en ik ken hem pas net van een plaatje. :D :*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_96892454
quote:
O+ TT

Het was mooi. Apollo stond een hele tijd in de wei met zijn vriendjes. Toen naar stal gehaald, nog wat voer en snoepgoed. Dierenarts kwam, eerst een spuitje met verdoving, Apollo werd er helemaal relaxed en stoned van, zo schattig. Helemaal tegen je aan hangen. Toen een infuus in z'n nek, een dikke spuit met narcosemiddel. Dit is het moment waarop de veearts Apollo begon te duwen, zodat hij goed ging liggen en niet neerstortte. Eenmaal liggend een laatste spuitje door het infuus dat zijn hart zou stoppen. Een diepe zucht kwam er uit het beest en je kon gelijk aan zijn ogen zien dat het voorbij was ;( Bij m gezeten en gelegen, geaaid en geknuffeld. Nog een laatste verwachtte stuip en dat was het. Mijn vriendje is niet meer ;( Maar het was mooi, rustig en fijn.

Hij zwaait nog even voor de laatste keer :'( En loopt nu over het gras naar de zon.
[ afbeelding ]
:*
Verder had ik vanalles te melden maar werd ik een beetje stil van dit stukje
pi_96892475
Lein, ;( :*
pi_96892628
;( wat Sarabi zegt.. :* :* Lein..
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 mei 2011 @ 17:12:58 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96893124
quote:

[ afbeelding ]
Lein :*. Mooie laatste zin.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_96893291
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

P we zijn zo ontzettend blij met die foto's die je gemaakt hebt! Die zwartwitte die ik steeds post, komt aan de muur van ons huis te hangen. En Zus krijgt m ook van me.
:@ Tof ^O^ O+
pi_96894914
Ik schoot ook ff vol hier van je verhaal over de laatste ogenblikken van Apollo ;(
  maandag 16 mei 2011 @ 17:54:18 #45
63722 z80
I fink you freaky
pi_96894961
quote:
O+ TT

[ afbeelding ]
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_96895531
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
;( wat Sarabi zegt.. :* :* Lein..
Ik sluit me er bij aan :*
pi_96895572
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik schoot ook ff vol hier van je verhaal over de laatste ogenblikken van Apollo ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 mei 2011 @ 18:35:26 #48
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96896792
Oh dat zou ik ook wel naar vinden Lein. Alsof je hem dan aantast in al zijn schoonheid.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_96897170
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh dat zou ik ook wel naar vinden Lein. Alsof je hem dan aantast in al zijn schoonheid.
We hebben ook echt veel moeite gedaan voor die staart, het was zo'n miezerig bosje toen ie kwam. Nu begon het eindelijk ergens op te lijken. Maar inderdaad, aantasten in schoonheid. Het was een mooi beest. En lief ook. Behalve die keer dat ie Isa's vingers brak :')
pi_96897340
:o :D O+
Hoe kwam dat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')