RIPquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Degene die sterven omdat ze een splinter o.i.d. uit een sinds paar dagen zeer pijnlijke hak gaan opereren met een steriele naald groeten u![]()
Sterkte! Een haar is ook zo vervelend......quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Degene die sterven omdat ze een splinter o.i.d. uit een sinds paar dagen zeer pijnlijke hak gaan opereren met een steriele naald groeten u![]()
Ik vind het slordig om je diagnose alleen op een testuitslag te baseren, iedereen weet dat niet elke test 100% zekerheid geeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik leef nog![]()
Trouwens, neem van mij aan FC dat je wel degelijk een blaasontsteking hebt
Dat vele plassen kan er dus juist de oorzaak van zijn dat de dipsticktest niet werktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef freecell het volgende:
Het voelt ook wel degelijk als een blaasontsteking. Een fikse ook zou ik zeggenIk blijf naar de WC rennen... En au!
En au @ hak Bloes! Wat achterlijk van die collega trouwens!
Is ook zo dok.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het slordig om je diagnose alleen op een testuitslag te baseren, iedereen weet dat niet elke test 100% zekerheid geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:31 schreef Bluezz het volgende:
Is ook zo dok.
Ja die hakZolang je maar geen soda gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
valt het zwaar?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
Laatste knie bijgewoond
68 stuks in totaal gezien, sinds oktober meer dan wie dan ook in het zkh
Gezelligquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, was ik al mee bezigEn hij kon zo aan de slag
(in...Eindhoven
)
Heb niet iedereen persoonlijk kunnen bedanken uit de OK, dat vind ik vervelend. Misschien nog een mailtje sturen als ik hier echt weg ga. En sowieso ga ik de laatste dinsdag just for kicks gewoon nog ff terug, aan tafel staan.quote:
Yep en dat is dus niet goed voor wondjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:37 schreef freecell het volgende:
Wat is er mis met soda?Dat moesten wij vroeger altijd als we iets ontstoken hadden.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het slordig om je diagnose alleen op een testuitslag te baseren, iedereen weet dat niet elke test 100% zekerheid geeft.
fout-positief komt ook voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:53 schreef krakkemieke het volgende:
Helemaal mee eens!![]()
De huisarts dacht dat ik blaasontsteking had, test klopte. Het bleek een dikke darmontsteking te zijn.![]()
En Steer gaat dinsdag gluurder spelen.
Wat ik me al jaren afvraag: kan dat komen omdat er bv ontlasting bij zit?quote:
Als daar nitraat-producerende bacteriën bijzitten: jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:02 schreef krakkemieke het volgende:
Wat ik me al jaren afvraag: kan dat komen omdat er bv ontlasting bij zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |