abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96893919
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien is de rest van zijn leven al op orde en is dat het enige wat ontbreekt?
Nou ik zou niet zeggen dat ik mijn leven op orde heb (verre van dat zelfs). Echter je hoeft toch ook niet perfect te zijn om een relatie te willen? Als je het gevoel hebt dat het samen leuker is dan alleen, waarom zou je er dan inderdaad niet voor gaan...
pi_96893955
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat is prima. Je reflectie op Rutte klopte alleen niet
Iedreen maakt zijn of haar eigen keuzes.
Ok, misschien niet helemaal een perfect voorbeeld.
Maar voor mij is op mijn 42e nog steeds alleen zijn, gewoon niet een prettige situatie om naar uit te kijken.
  maandag 16 mei 2011 @ 17:31:43 #128
108913 Godshand
guide4you
pi_96893978
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef dyna18 het volgende:
Maar inderdaad want heloef zegt.
Ik ben liever met iemand samen om het leven te delen, samen gelukkig te worden en leuke dingen te doen. Alleen is ook maar zo eenzaam alleen.
Eenzaamheid is een gevoel, geen feit.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_96893981
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nou ik zou niet zeggen dat ik mijn leven op orde heb (verre van dat zelfs). Echter je hoeft toch ook niet perfect te zijn om een relatie te willen? Als je het gevoel hebt dat het samen leuker is dan alleen, waarom zou je er dan inderdaad niet voor gaan...
Niemand is perfect.
En je mag er best voor gaan, maar door je posts over Rutte leek het alsof je niets belangrijker vindt dan het hebben van een vriendin.
pi_96894015
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Zo lang je zonder een relatie ook gelukkig kan zijn, is daar niks mis mee.
pi_96894056
Ik begrijp hem wel maar ik denk altijd dat er vanzelf wel iemand komt die jij leuk vindt en het ook wederzijds is. Misschien moet je het eerst proberen via internet (Fok :P) of datingsites of zo.
  maandag 16 mei 2011 @ 17:34:16 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96894093
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik begrijp hem wel maar ik denk altijd dat er vanzelf wel iemand komt die jij leuk vindt en het ook wederzijds is. Misschien moet je het eerst proberen via internet (Fok :P) of datingsites of zo.
Je moet niet proberen om een relatie krijgen je moet proberen leuke mensen tegen te komen dan zit daar meestal wel iemand tussen waarmee het klikt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96894212
Tja, het is niet dat er geen meiden voorbij zijn gekomen die ik leuk vind. Genoeg vrouwen die ik wel zag zitten, want ik ben echt niet heel kieskeurig. Echter wist en weet ik me er geen raad mee hoe het aan te pakken, dus dat is nooit wat geworden.

En tja, mijn focus ligt op dit moment heel erg op het krijgen van een relatie en het verbeteren van mijzelf zodat ik beter in staat ben om de omstandigheden te scheppen waar binnen dat mogelijk is. Niet dat ik volledig desperate ben, maar ik ben er wel ongelofelijk aan toe.
pi_96894294
Er zo geforceerd mee bezig zijn werkt wel vaak averechts. Er zijn niet voor niets zoveel mensen die zeggen dat ze pas een leuk iemand tegenkwamen toen ze niet meer op zoek waren.
pi_96894322
Tja, bij mij gaat het echt niet vanzelf gebeuren. Dan ben ik over 30 jaar nog alleen.
Dus ik moet wel.
pi_96894332
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:36 schreef dyna18 het volgende:

En tja, mijn focus ligt op dit moment heel erg op het krijgen van een relatie en het verbeteren van mijzelf zodat ik beter in staat ben om de omstandigheden te scheppen waar binnen dat mogelijk is. Niet dat ik volledig desperate ben, maar ik ben er wel ongelofelijk aan toe.
Ik ben heel erg van het principe dat het pas lukt als je gelukkig bent met jezelf. Te wanhopig en niet tevreden met jezelf big no no
  maandag 16 mei 2011 @ 17:40:01 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96894342
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:38 schreef moneyfornothing het volgende:
Er zo geforceerd mee bezig zijn werkt wel vaak averechts. Er zijn niet voor niets zoveel mensen die zeggen dat ze pas een leuk iemand tegenkwamen toen ze niet meer op zoek waren.
Dit ik ben er eigenlijk niet naar op zoek en kom best wel veel leuke meiden tegen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 16 mei 2011 @ 17:43:43 #138
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96894501
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
Tuurlijk heeft hij wel al een relatie gehad. Dyna concludeert dat even omdat Mark nu toevallig al een tijdje single is. Geruchten zijn er wel dat hij met een kamerlid iets heeft, in ieder geval iemand in de politiek.
Die gast is gewoon te druk met z'n politieke carriere.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96894592
Ik denk wel dat je er naar op zoek moet gaan, 't is gewoon onzin dat je beweert dat er iemand komt als je niks onderneemt. Als jij zelf geen actie onderneemt, komt er in de meeste gevallen ook geen partner. Logisch ook. Schrijf jij je bijv. in bij een datingsite, heb je sowieso wel mensen die je zien zitten - zelfde hobby's en dezelfde interesses hebben. Dan krijg je dates en dan zie je wel verder. Maar op die manier heb je simpelweg sneller een partner, of ontmoet je sneller leuke vrouwen. Overigens vind ik het ook onzin dat mensen hier denken dat je een partner vindt bij uitgaan (discotheek e.d.). 9 van de 10 vrouwen zijn daar toch dronken en weten niet wat ze doen. Je gaat toch niet uit om een vriendin/vrouw te zoeken, je gaat toch uit om plezier te hebben.
pi_96894593
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit ik ben er eigenlijk niet naar op zoek en kom best wel veel leuke meiden tegen.
Ik denk wel dat dit wat moeilijker ligt als je in de 30 bent, op jouw leeftijd krijg je nog volop kansen.
pi_96894674
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

Die gast is gewoon te druk met z'n politieke carriere.
Ja echt hoor. Die hebben haast geen sociaal leven meer, die zitten écht van 8u 's morgens tot 11/12 (in de nacht) te werken daaro. Dan kan je ook nog eens naar huis en dan is 't de volgende dag weer hetzelfde, het enige voordeel is dat ze lang weekend hebben - maar dan moeten ze ook nog allerlei dingen voor werk doen. Kortom; geen mens houdt dat lang vol volgens mij.. :)
pi_96894738
Uitgaan is ook niet echt mijn ding. Met luide muziek moet je het toch van je lichaamstaal hebben en daar schort het hem er nou flink aan bij mij.

Op dit moment onderneem ik veel activiteiten waar je gezellig samen wat aan het doen bent. En ook regelmatig het bezoeken van feestjes en borrels.
Ow en reizen natuurlijk. Morgen vertrek ik voor een weekje middellandse zee. Een groepsreis voor singles. Dus daar zal ik genoeg kans hebben om mijn communicatie en interactie te oefenen, maar zal wel zwaar worden. Zeg maar echt op de proef gesteld worden.
pi_96894797
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef dyna18 het volgende:
Uitgaan is ook niet echt mijn ding. Met luide muziek moet je het toch van je lichaamstaal hebben en daar schort het hem er nou flink aan bij mij.

Op dit moment onderneem ik veel activiteiten waar je gezellig samen wat aan het doen bent. En ook regelmatig het bezoeken van feestjes en borrels.
Ow en reizen natuurlijk. Morgen vertrek ik voor een weekje middellandse zee. Een groepsreis voor singles. Dus daar zal ik genoeg kans hebben om mijn communicatie en interactie te oefenen, maar zal wel zwaar worden. Zeg maar echt op de proef gesteld worden.
Hahaha ik wist niet eens dat zulke reisjes bestaan, speciaal voor singles. Wel leuk, je leert sowieso nieuwe mensen kennen. Succes en veel plezier daar.
pi_96894808
quote:

Nice :D Good luck.
  maandag 16 mei 2011 @ 17:55:41 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96895012
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk wel dat je er naar op zoek moet gaan, 't is gewoon onzin dat je beweert dat er iemand komt als je niks onderneemt.
Dat zegt niemand. Maar wat de meeste mensen hier met ervaring zeggen is dat je moet zorgen dat je veel meiden leert kennen, niet heel wanhopig je op een vrouw moet gaan focussen of uberhaupt het krijgen van een relatie, want vrouwen ruiken een wanhopige man van een kilometer afstand. Als je maar genoeg meiden leert kennen (en dus spreekt) vind je vast wel iemand met een klik.

quote:
FYI: de doelstelling van zo'n reis is niet er een relatie aan over te houden. Je kunt best een leuk iemand leren kennen maar hou er rekening mee dat die vrouwen toch echt daar komen voor een leuke vakantie.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96895130
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:55 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat zegt niemand. Maar wat de meeste mensen hier met ervaring zeggen is dat je moet zorgen dat je veel meiden leert kennen, niet heel wanhopig je op een vrouw moet gaan focussen of uberhaupt het krijgen van een relatie, want vrouwen ruiken een wanhopige man van een kilometer afstand. Als je maar genoeg meiden leert kennen (en dus spreekt) vind je vast wel iemand met een klik.
Dat dus.
Je moet naar buiten, sociaal doen. Van alleen binnen zitten heeft nog nooit iemand een relatie gekregen.

Maar als je sociaal in een groep bent en te veel, te snel, etc bent hoe groter de kans op mislukking. Breid je netwerk uit dan leer je meer mensen kennen en dus meer potentieel.
  maandag 16 mei 2011 @ 17:58:38 #147
108913 Godshand
guide4you
pi_96895156
quote:
FYI: de doelstelling van zo'n reis is niet er een relatie aan over te houden. Je kunt best een leuk iemand leren kennen maar hou er rekening mee dat die vrouwen toch echt daar komen voor een leuke vakantie.
En vaak geen single zijn, ik ben ooit eens met zo'n reis meegegaan en daar waren alleen de mannen single :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 16 mei 2011 @ 18:00:30 #148
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96895241
Je moeder is een hamster
pi_96895400
quote:

Ik weet dat je het goed bedoelt.
En dat is ook de instelling die ik heb voor de vakantie.
Een leuke vakantie vieren en veel interactie met andere hebben.
(al zal dat laatste me dus best zwaar vallen weet ik uit ervaring).
  maandag 16 mei 2011 @ 18:06:01 #150
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96895433
quote:

Volgens mij gaat dat wel goedkomen, aangezien je het zelf ook graag wilt.
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')