soms wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:45 schreef dyna18 het volgende:
Op dit moment vraag ik mij echt serieus af waarin ik beland ben....
Gaan we het hier nog over tips hebben om beter te leren versieren / communiceren of wat?

Serieus?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze laten even zien hoe het niet moet...
En een politiepet (mits compleet met bijbehorend uniform) doet het best god bij vrouwen volgens mij.

Een knappe kop met een gun op zijn heup mag mij wel om m'n papieren vragen hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vraag me af of vrouwen ook echt warm worden van politie-agenten.
Mannen in uniform, oké, maar politie?

Vraag maar raak dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:45 schreef dyna18 het volgende:
Op dit moment vraag ik mij echt serieus af waarin ik beland ben....
Gaan we het hier nog over tips hebben om beter te leren versieren / communiceren of wat?

En een boete mag hij zo even tussen je borstjes stoppen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een knappe kop met een gun op zijn heup mag mij wel om m'n papieren vragen hoor.

quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een knappe kop met een gun op zijn heup mag mij wel om m'n papieren vragen hoor.

Dus toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]

Eens ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat donkere kleuren het juist goed doen. Die Amerikaanse uniforms zijn echt spuuglelijk.

Ik ben geen gezinstype, dus dat vraag je de verkeerde persoon.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus toch?
Maar zie je zo iemand je gezin onderhouden?

En dan denken dat je beet hebt terwijl de vouw die je aanhoudt gewoon onder een boete probeert uit te komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe makkelijk moet het zijn voor een politieman/vrouw om te versieren trouwens
Ook al mag het ws. niet

Om het zadel op hun rug te houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
Het valt me op dat de meeste politievrouwen een kont van 2.4 meter in de breedte hebben. Echt. Hoe komt dat toch.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het slecht is, ze hebben gewoon altijd een bepaald uiterlijk.

Een vrouw naar mijn hart.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben geen gezinstype, dus dat vraag je de verkeerde persoon.
Onderhoud mezelf wel.

Op het moment dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft zal zelfs iemand met macht en uitstraling het moeilijk hebben. (* dyna18 mompelt iets over Mark Rutte)quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe makkelijk moet het zijn voor een politieman/vrouw om te versieren trouwens
Ook al mag het ws. niet

Mark Rutte is een prima spreker hoor, maak je daar maar niet druk om.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Op het moment dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft zal zelfs iemand met macht en uitstraling het moeilijk hebben. (* dyna18 mompelt iets over Mark Rutte)

Kan menig figuur inderdaad een puntje aan zuigen. Je zo presenteren op een groot nationaal platform is uitermate knap.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef Supersoep het volgende:
Mark Rutte heeft prima sociale vaardigheden.Niks mis mee volgens mij.

Valt mij ook op ja. De eerste slanke politievrouw moet ik nog tegenkomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
Het valt me op dat de meeste politievrouwen een kont van 2.4 meter in de breedte hebben. Echt. Hoe komt dat toch.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het slecht is, ze hebben gewoon altijd een bepaald uiterlijk.

Betekent nog niet dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft natuurlijk. Niet alle singles zijn enorme falers.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef dyna18 het volgende:
Nou hij is ouder dan ik en ook nog steeds single, dus als ik hem was zou ik er ook maar wat aan gaan doen.

Misschien is hij niet op zoek en stort hij zich op z'n carrière.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef dyna18 het volgende:
Nou hij is ouder dan ik en ook nog steeds single, dus als ik hem was zou ik er ook maar wat aan gaan doen.

Op het moment dat je 42 bent en nog geen relatie hebt gehad is dat niet echt een succes te noemen wel?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft natuurlijk. Niet alle singles zijn enorme falers.

Rare conclusie, dat je single bent wil niet zeggen dat je nog nooit een relatie hebt gehad.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:10 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Op het moment dat je 42 bent en nog geen relatie hebt gehad is dat niet echt een succes te noemen wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |