Een andere vriendin nemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:21 schreef degek het volgende:
wat kan ik het beste doen om toch een romantisch avondje te hebben?
Met een andere vrouw gaan die wel romantisch is. Kijk als je een vriendin hebt die niet romantisch is dan moet je haar accepteren zoals ze is en niet geforceerd opdringen.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:21 schreef degek het volgende:
een vraagje,
ik heb een vriendin die totaal niet romantisch is ingesteld.
waarom kaarsjes aandoen als je ook een lamp kan aandoen, dan zie je toch meer.
en dat is dan het antwoord wat ik krijg als ik vraag of ze romantisch is.
ze zegt zelf al dat ze niet romantisch is.
wat kan ik het beste doen om toch een romantisch avondje te hebben?
Mensen die de OP quoten.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Met een andere vrouw gaan die wel romantisch is. Kijk als je een vriendin hebt die niet romantisch is dan moet je haar accepteren zoals ze is en niet geforceerd opdringen.
mensen die mensen die de OP quoten quotenquote:
mensen die mensen die mensen quoten die de OP quoten.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
mensen die mensen die de OP quoten quoten
nu issie niet leuk meerquote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef OeJ het volgende:
[..]
mensen die mensen die mensen quoten die de OP quoten.________!
Dit dusquote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
Anyway, wees blij man. Er zijn al te weinig vrouwen die rationeel kunnen nadenken over dit soort zaken, en die graag willen dat je regelmatig onkruid van 10 euro ofzo meeneemt wat binnen 4 dagen in de biobak geflikkerd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |