Sporten doe ik al dus dat is het niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:55 schreef LompeHork het volgende:
Appel, peer, fruit in general.
Ga sporten.
Kijk hier heb ik wat aan!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:55 schreef Stokstaart het volgende:
Als je te licht bent kun je beste calorierijk eten, maar misschien niet te vet i.v.m. je cholesterol. Dus je kunt proberen veel bananen eten.
Sowieso zet fructose meer lichamelijk gezien meer aan (in vet) dan geraffineerde suikers.
Hoezo niet? Als hij zich daar beter bij voelt...quote:Op maandag 16 mei 2011 12:03 schreef FredvZ het volgende:
Als je verder geen lichamelijke klachten hebt, zou ik er niks aan doen.
Mwah niet beterquote:Op maandag 16 mei 2011 13:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als hij zich daar beter bij voelt...
BMI zegt niks over of jij te licht bent.quote:
Dat klopt TS, vooral niet via internetquote:Op maandag 16 mei 2011 13:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
BMI zegt niks over of jij te licht bent.
Pics or GTFOquote:Op maandag 16 mei 2011 13:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat klopt TS, vooral niet via internet![]()
Factoren als je bouw, dichtheid van je botten en het gewicht van je spieren en vet telt ook mee.
Vriendin van me is volgens de internet BMI te zwaar maar dat komt omdat haar tetten gewoon fucking groot zijn en de rest van haar lichaam normaal.
55 kg bij 1.75mquote:Op maandag 16 mei 2011 14:22 schreef CylonNL het volgende:
Like Fathank al zei; zorg dat je (complexe) koolhydraten en eiwitten binnen krijgt.
Combineer je dat met sportschool op recreatief niveau en je zult zien dat je wat kilootjes bij komt.
Hoeveel weeg je bij wat voor lengte als ik vragen mag?
Wat ik eerder al vroeg, waarom maak je dit topic als je zelf niet vind dat het beter is om aan te komen? Of begreep je het verkeerd?quote:
Deze reacties krijgen ik bijna nooitquote:Op maandag 16 mei 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat ik eerder al vroeg, waarom maak je dit topic als je zelf niet vind dat het beter is om aan te komen? Of begreep je het verkeerd?
Tevens is 55 kilo bij die lengte wel héél erg fucking licht en beter ga je ff 25 kilo aankomen ofzo
Ja persoonlijk val ik niet op splinters en heb ik liever een massief stuk hout ofzo. Mijn vent weegt 83, vooral veel spier en brede bouw maar hij is denk ik niet veel langer dan 1.75-1.78 met hóóuit 1.79 maar niet langer dan dat en ik vind hem héérlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:13 schreef VitaminWater het volgende:
80kg bij 1,75m is toch iets te zwaar voor het mooie?
En inderdaad even een pic van vriendin met monstertetten aub. Dankje.
Ok dat kanquote:Op maandag 16 mei 2011 16:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja persoonlijk val ik niet op splinters en heb ik liever een massief stuk hout ofzo. Mijn vent weegt 83, vooral veel spier en brede bouw maar hij is denk ik niet veel langer dan 1.75 en ik vind hem héérlijk.
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:17 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ok dat kan
En je antwoord op het tweede deel van mijn post?
Maar de vraag: hoe VOEL je je daarbij?quote:
Ik voel mij er goed bij.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:20 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Maar de vraag: hoe VOEL je je daarbij?
Iedereen beweert dat ik te licht ben maar ik merk er niks van met mijn 75 kg op mijn 1.92m
Ja dan moet je er maar niet over beginnen he. Je bracht het zo spectaculair.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee.
Afgezaagde standaard schapenmeeloop vragen de hele tijd die je 5 keer per minuut gesteld worden
Gast, ik voelde me behoorlijk lame toen ik 55 woog met mijn 1.65, nu weeg ik 60quote:
Wat maakt het uit hoe jij je er bij voelt? Hoeft toch niet gelijk zo te zijn dat TS hier hetzelfde over denkt.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gast, ik voelde me behoorlijk lame toen ik 55 woog met mijn 1.65, nu weeg ik 60Al heb ik wel weer een aparte botdichtheid ofzo dus ik zie eruit alsof ik zon 57 weeg maar het is dus 60
Dan had ie dit topic niet moeten openen, hij wil niet aankomen, dan doet ie dat toch lekker niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef Pencile het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe jij je er bij voelt? Hoeft toch niet gelijk zo te zijn dat TS hier hetzelfde over denkt.
Vraag me dan toch af waar al mijn gewicht vandaan komt terwijl de meeste mensen die ik ken en die dikker/voller zijn dan ik toch hetzelfde of zelfs veel minder wegen. Ik weeg 2 kilo meer dan mijn nichtje en zij heeft echt maat 40 ofzo terwijl ik in 36 en 38 loop, we zijn even lang. Ik ben wel redelijk gespierd zal het daardoor komen dan ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:00 schreef the85mc het volgende:
Verschil in botdichtheid is echt superklein. Of je moet vogels in je familie hebben. Vaak wordt je pas na je 17/18e breder en dus ook zwaarder. Op mijn 15e was ik uitgegroeid qua lengte en toen was ik 15 kg lichter dan nu. Wil je meer massa, krachtsport met veel eiwit eten doen wonderen.
Ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Vraag me dan toch af waar al mijn gewicht vandaan komt terwijl de meeste mensen die ik ken en die dikker/voller zijn dan ik toch hetzelfde of zelfs veel minder wegen. Ik weeg 2 kilo meer dan mijn nichtje en zij heeft echt maat 40 ofzo terwijl ik in 36 en 38 loop, we zijn even lang. Ik ben wel redelijk gespierd zal het daardoor komen dan ofzo?
Rare vraag misschien dit maar hoe wordt je minder gespierd?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja.
Die botdichtheid speelt een verwaarloosbare rol.
Ik weet niet of het al is gezegd, maar ongezouten nootjes zijn erg goed. Relatief calorierijk maar gevuld met goede vetten, vitaminen en mineralen.quote:
crashdieten. Je verbrandt je spieren als je langere tijd blijft crashdieten. Je rustverbruik wordt lager en als je dan weer normaal gaat eten verander je langzaam maar zeker in een blob.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:07 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Rare vraag misschien dit maar hoe wordt je minder gespierd?Ik vind het niet leuk dat als ik 1 keer getraind heb dat je dan meteen al soort van blokjes onder mijn vetje ziet.
Of je eet een rauwe kip.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
crashdieten. Je verbrandt je spieren als je langere tijd blijft crashdieten. Je rustverbruik wordt lager en als je dan weer normaal gaat eten verander je langzaam maar zeker in een blob.
Voor mij hoeft het niet maar qua gezondheid is dat misschien wel beter ... geen idee wat ik aan moet komen wat is eigenlijk een normaal gewicht voor iemand van 1.75quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:00 schreef linpunt het volgende:
Ik neem altijd groente/fruit/salade als tussendoortje..
ben ook te licht, hoeveel moet jij nog aankomen?
Oh haha, ik moet nog 15 kilo aankomen om een normaal BMI te krijgenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet maar qua gezondheid is dat misschien wel beter ... geen idee wat ik aan moet komen wat is eigenlijk een normaal gewicht voor iemand van 1.75
En meteen daarna wordt het alweer minder, en als de spierpijn weg is nog minder. Spieren zwellen op van belasting. Als het blijvend is, meer duurtraining en een iets hoger vetpercentage bij elkaar eten.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:07 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Rare vraag misschien dit maar hoe wordt je minder gespierd?Ik vind het niet leuk dat als ik 1 keer getraind heb dat je dan meteen al soort van blokjes onder mijn vetje ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |