Ja ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 11:44 schreef pgrferrari het volgende:
Maar moet het eigenlijk weer op gaan pakken
Heel af en toe nog eensquote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ookKom er ook niet aan toe momenteel.
Hey Bos, laat het maar een mooi voorteken zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 12:58 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Zoals eerder gezegd heb ik donderdag een sollicitatiegesprek. Had ik net op werk niet veel te doen, zit wat te kijken op de website van die instelling om me wat in te lezen, gaat de telefoon van werk. Ik neem dus op, is het die instelling van komende donderdag
Ze moesten mij weliswaar/logischerwijs niet hebben, maar dit is natuurlijk wel weer leuke toeval.
Ik hoop het.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Bos, laat het maar een mooi voorteken zijn![]()
Kan gebeuren, zeker als er zoveel mensen werken.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Misschien wel jammer, ze vroeg naar iemand, waarvan mij de naam totaal niets zei. Okee, er werken wel ruim 50 verschillende vrijwilligers daar, waarvan sommige er maar eens in de zoveel tijd zijn. Die persoon dus vermoedelijk ook, maar een collega kon haar wel helpen, dus..
Dushka!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Piscoletto! Mijn voorhoofd is zo strak als een blokjesschilderij van Mondriaan. Verbraaaaaaahnd.
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Piscoletto! Mijn voorhoofd is zo strak als een blokjesschilderij van Mondriaan. Verbraaaaaaahnd.
quote:
Meer rood met 2 blokjes, mijn ogen. En wat streepjes van de zonnebril!quote:
Dus ook in verbranding haal jij kunst! Meester heurr!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meer rood met 2 blokjes, mijn ogen. En wat streepjes van de zonnebril!
Bijna Brabant wel.
Ik herkende de vlag aan het plafond destijds niet bij het WK baanwielrennen. Shame on me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |