Ze verpest meteen het imago van C&M, zie ikquote:Op maandag 16 mei 2011 11:56 schreef Chai het volgende:
https://twitter.com/#!/Brittjje
Zij doet dit jaar ook examen. Krijgt het nog moeilijk met Engels denk ik. 'Do you know the way to the plee?'
Ik wist helemaal niet dat fok IRC hadquote:
zit je nooit meer in pb kanaal danquote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
irc.tweakers.net, irc.rizon.net, irc.freenode.net
Welk imago?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ze verpest meteen het imago van C&M, zie ik
ik ben niet eens ingelogd nuquote:
Hoe kan je een slecht imago nog slehcter makenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Eerst kreeg je de hele tijd een bericht dat het nog niet kon op http://www.examenklacht.nl/klachtquote:
haters maken ons famousquote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Hoe kan je een slecht imago nog slehcter maken
niet nu bedoel ikquote:
Succes Etsuuuuu!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:59 schreef Etsu het volgende:
Ik ga naar school. Heel veel succes iedereen.
Tot vanmiddag.
Doei.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:59 schreef Etsu het volgende:
Tot vanmiddag.
kom dan op irc heb ik kk client opgestard voor niets kk leeell kkquote:
Veel succes!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:59 schreef Etsu het volgende:
Tot vanmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Maar C&M faalt ook gewoon bijna altijd hard. Ze bevestigt het gewoon.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |