Nope.quote:
Haha, vet. Mijn vorige geschiedenisleraar zat altijd uren aan de telefoon om één meningsverschil op te lossen. Geweldige gozer.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Onze docenten gaan desnoods naar die school toe, hebben ze een paar jaar geleden al gedaanDie zijn echt heel fel. Echt chill.
Dat werd afgeraden door mijn leraar, want dan is de kans groot dat er heel iets anders staan dan wat je bedoelt.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hetzelfde omschrijven met andere woorden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Precies. Maar het lijkt alsof sommige mensen het niet willen begrijpen...quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat werd afgeraden door mijn leraar, want dan is de kans groot dat er heel iets anders staan dan wat je bedoelt.
Ja, dat is echt vetquote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, vet. Mijn vorige geschiedenisleraar zat altijd uren aan de telefoon om één meningsverschil op te lossen. Geweldige gozer.
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef leeell het volgende:
[..]Heh kut, ik heb alleen de gewone versie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef leeell het volgende:
[..]ik zag het al, op human after all sjtaan dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Nu pas?! Mijn leraar Nederlands liet dat elke les zien. Nu maar hopen dat ik daar iets aan heb met de examens.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nu zie je pas hoe stronteigenwijs alle NL leraren zijn
wat een corruptiequote:Op maandag 16 mei 2011 11:08 schreef Prulez het volgende:
Mijn NL docent was tweede corrector; had bij een examen 16 punten erbij op geteldDe eerste corrector had de klad versie i.p.v. de net versie van de samenvatting nagekeken; zat de leerling dik eroverheen met woorden
![]()
Toen had die eerste corrector ook helemaal niets meer in te brengen tegen andere punten die onze NL docent had op examens
nice.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:08 schreef Prulez het volgende:
Mijn NL docent was tweede corrector; had bij een examen 16 punten erbij op geteldDe eerste corrector had de klad versie i.p.v. de net versie van de samenvatting nagekeken; zat de leerling dik eroverheen met woorden
![]()
Toen had die eerste corrector ook helemaal niets meer in te brengen tegen andere punten die onze NL docent had op examens
dit.quote:
Jawel.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:10 schreef leeell het volgende:
je mag trouwens ook geen letterlijke opsomming in je samenvatting plempen
AFAIK mag je geen blaadjes meenemen uit de examenzaal. Dus ja.quote:
Voorbeelden bedoel je?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:10 schreef leeell het volgende:
Telegramstijl is sowieso fout, want dat wordt niet nagekeken. Dat dacht ik tenminste.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:10 schreef leeell het volgende:
Wel de opgaven aan het einde, toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:10 schreef Prulez het volgende:
[..]
AFAIK mag je geen blaadjes meenemen uit de examenzaal. Dus ja.
Zet er wel in grote letters KLAD boven dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |