wat een corruptiequote:Op maandag 16 mei 2011 11:08 schreef Prulez het volgende:
Mijn NL docent was tweede corrector; had bij een examen 16 punten erbij op geteldDe eerste corrector had de klad versie i.p.v. de net versie van de samenvatting nagekeken; zat de leerling dik eroverheen met woorden
![]()
Toen had die eerste corrector ook helemaal niets meer in te brengen tegen andere punten die onze NL docent had op examens
nice.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:08 schreef Prulez het volgende:
Mijn NL docent was tweede corrector; had bij een examen 16 punten erbij op geteldDe eerste corrector had de klad versie i.p.v. de net versie van de samenvatting nagekeken; zat de leerling dik eroverheen met woorden
![]()
Toen had die eerste corrector ook helemaal niets meer in te brengen tegen andere punten die onze NL docent had op examens
dit.quote:
Jawel.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:10 schreef leeell het volgende:
je mag trouwens ook geen letterlijke opsomming in je samenvatting plempen
AFAIK mag je geen blaadjes meenemen uit de examenzaal. Dus ja.quote:
Voorbeelden bedoel je?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:10 schreef leeell het volgende:
Telegramstijl is sowieso fout, want dat wordt niet nagekeken. Dat dacht ik tenminste.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:10 schreef leeell het volgende:
Wel de opgaven aan het einde, toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:10 schreef Prulez het volgende:
[..]
AFAIK mag je geen blaadjes meenemen uit de examenzaal. Dus ja.
Zet er wel in grote letters KLAD boven dus
je mag volgens mij geen punten opsomming enkel gescheiden door comma's, is mij iig verteldquote:
Gewoon normale nederlandse zinnen schrijven en dezelfde formuleringen gebruiken als in de tekstquote:Op maandag 16 mei 2011 11:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Telegramstijl is sowieso fout, want dat wordt niet nagekeken. Dat dacht ik tenminste.
Aan het einde mag je het gewoon meenemen dacht ik ja, vanavond staan ze toch op internet.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:11 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wel de opgaven aan het einde, toch?
Bij ons lever je je klad in, en dat kan je dan bij de loge ophalen als je klaar bentquote:Op maandag 16 mei 2011 11:10 schreef Prulez het volgende:
[..]
AFAIK mag je geen blaadjes meenemen uit de examenzaal. Dus ja.
Zet er wel in grote letters KLAD boven dus
Duhquote:Op maandag 16 mei 2011 11:11 schreef Prulez het volgende:
[..]
Neen. Geen opsommingstekens. Wel "Dit, en dit, en dit", maar niet:
- dit
- dat
- dot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |