Drie dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ze alletwee kapot gaan heb je een probleem.
Rekenmachine voor woorden tellenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is het wel, hé? Ik ga voor twee pennen. Maar meer hebben we niet nodig?
dit iddquote:
Hoezo?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik neem geen marker mee, maakt het alleen maar onoverzichtelijk wat mij betreft.
Dat doet mij echt denken aan mijn Nederlands lerares van vorig jaar. Die was knettergek en die zei dat markeerstiften voor domme mensen waren die slim wilde overkomenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:45 schreef Etsu het volgende:
Ik neem trouwens 3 markeerstiften mee (roze, oranje, geel). Kan ik mooi gaan kleuren.
Dat is niet handig als je de verkeerde dingen hebt onderstreept. Dan kan je de tekst niet meer als 'nieuw' lezen.quote:
even kiekenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ga 2008 II maken, heb ik vanochtend ook nog gedaan
Ik schrijf liever gewoon meteen de punten die ik nodig heb ik het klad op, en maak er dan een verhaal van.quote:
Waarom denk je 3 markeerstiften?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is niet handig als je de verkeerde dingen hebt onderstreept. Dan kan je de tekst niet meer als 'nieuw' lezen.
Precies. Ik neem hem serieus mee hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is handig hoor.
Hoef je niet uit je hoofd te rekenen.
Ik ben verslaafd aan markeren.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef waj1 het volgende:
[..]
Dat doet mij echt denken aan mijn Nederlands lerares van vorig jaar. Die was knettergek en die zei dat markeerstiften voor domme mensen waren die slim wilde overkomen, dus wilde ze iedereen die met een markeerstift op proefwerken/SE's had gewerkt van te voren al een onvoldoende geven
ja, zolang het geen grafische is mag die overal meequote:Op maandag 16 mei 2011 10:48 schreef Pino112 het volgende:
Mag je wel een rekenmachine mee eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |