Ja oke, dat niet inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:11 schreef Prulez het volgende:
[..]
Neen. Geen opsommingstekens. Wel "Dit, en dit, en dit", maar niet:
- dit
- dat
- dot
In je samenvatting, of bij de tekst?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:11 schreef Kaasrol het volgende:
Jongens, vraagje voor Nederlands. Als je een zin citeert, is het dan ook goed om de eerste en laatste twee woorden van die zin te geven, zoals: woord1 woord2 (...) woord15 woord16 ?
[..]
Bij ons lever je je klad in, en dat kan je dan bij de loge ophalen als je klaar bent
Zo heb ik het geleerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:11 schreef Kaasrol het volgende:
Jongens, vraagje voor Nederlands. Als je een zin citeert, is het dan ook goed om de eerste en laatste twee woorden van die zin te geven, zoals: woord1 woord2 (...) woord15 woord16 ?
Bij de tekst zelf. Bij de samenvatting zou dat wel heel jammer zijnquote:
Voorbereiding is voor de zwakkeren onder ons, vooral voor Nederlands.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Etsu het volgende:
Het verbaast me hoe onvoorbereid sommigen zijn hier.
Volgens mij hebben leraren Nederlands ook gewoon verkeerde verhalen lopen rondbazuinen...quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nog niks gedaan voor het Nederlands examen. Daar ga ik om 12 uur mee beginnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Etsu het volgende:
Ja, maar ik vroeg het toch maar even voor de zekerheidquote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij de tekst zelf. Bij de samenvatting zou dat wel heel jammer zijn
vergeet regelnummer nietquote:
Echt hè.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Etsu het volgende:
Welke lessen?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè.Als je gewoon aanwezig was geweest in de lessen had je dit allemaal al geweten.
Dat was ik..quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè.Als je gewoon aanwezig was geweest in de lessen had je dit allemaal al geweten.
Hoeveel moet je halen voor beide vakken?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef JustRocking het volgende:
Vanmiddag na nederlands toch maar beginnen met leren voor Sk en WiB.
Sommige docent..quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus... Regelnummers en de eerste/laatste 2 woorden?quote:
als wij nou lessen Nederlands gehad zouden hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
En volgens mij is samenvatten ook een SE.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
En volgens mij is samenvatten ook een SE.Althans, hier. Als je daar een onvoldoende op had, terecht.
maar dan moest ik naar school toequote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
M&Oquote:Op maandag 16 mei 2011 11:13 schreef Verras het volgende:
RTV REV , hefboomwerking en cashflow... Wanneer nettowinst NA en wanneer VOOR belasting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |