Je kan toch eerlijk zijn?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:38 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Nou zo is het niet.. Ik ben (volgens me zelf dan) een vrij normale sociaal kind. Maar je hoeft toch niet OVERAL een smoesje voor te bedenken?
Ik vind het veel te recht allemaal ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:31 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Heeft iemand hetzelfde? Vinden jullie het te recht? Of juist niet?
Ik vind het juist te krom, groetjens!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:31 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Vinden jullie het te recht? Of juist niet?
en de waarheid mag het daglicht niet zien want?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:38 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Nou zo is het niet.. Ik ben (volgens me zelf dan) een vrij normale sociaal kind. Maar je hoeft toch niet OVERAL een smoesje voor te bedenken?
link?quote:
Kijk aan jou soort mensen heb ik nou een hekel.. Als je de waarheid verteld gaan ze "meedenken" en ze je op 80 verschillende manieren proberen over te halen.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:49 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
en de waarheid mag het daglicht niet zien want?
dan hang je op?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:53 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Kijk aan jou soort mensen heb ik nou een hekel.. Als je de waarheid verteld vertelt gaan ze "meedenken" en ze je op 80 verschillende manieren proberen over te halen.
Okquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |