Herenquote:Op maandag 16 mei 2011 04:08 schreef Yurithemaster het volgende:
lubje en PS![]()
wanneer kom je weer even terug PS?
wel een hele weekquote:
weer?quote:Op maandag 16 mei 2011 04:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
toemaar weer een bliksembezoek dus
Ja, ik ga nu de deur uit.quote:
hoe dan?quote:
ben nog een weekje vrijquote:Op maandag 16 mei 2011 09:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Is de rest vrij? of te hard aan het werk om hier te posten?
Je ging van Amsterdam richting Purmerend?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Doen jullie goed
Vanochtend trouwens wel een mooi gezicht, de hele A8 en A7 vol met stilstaande auto's en zelf de andere kant op kunnen rijden met 120
en verderquote:Op maandag 16 mei 2011 09:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ging van Amsterdam richting Purmerend?
quote:
Nee, dat vind ik een beetje kansloosquote:Op maandag 16 mei 2011 09:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was je nog bij dat vechtsportgala van het weekend?
Dat dan weer wel, zo kun je eens kennismaken met de sportquote:Op maandag 16 mei 2011 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel aardig van de organisatie dat het publiek mee mocht doen
Regen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:08 schreef MadMaster het volgende:
A9 stond vanmorgen vanaf Alkmaar --> Amsterdam ook muurvast. Whatsup???
Succes en nog gefeliciteerdquote:Nu in Zuidschermer een MT-dag. Wakker worden en blijven...
Werkzaamheden, wordt een spitsstrook aangelegd.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:08 schreef MadMaster het volgende:
A9 stond vanmorgen vanaf Alkmaar --> Amsterdam ook muurvast. Whatsup???
Haarlem ben ik eigenlijk nog nooit geweest, is het wat?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
Moggel
Gisteren de Jopenkerk in/en Haarlem bezocht. Erg mooi en het hele gebeuren was erg goed geregeld
Ja vond ik welquote:Op maandag 16 mei 2011 11:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Haarlem ben ik eigenlijk nog nooit geweest, is het wat?
Ik vind het tofquote:
Ik ook van jou...quote:Op maandag 16 mei 2011 11:22 schreef CaLeX het volgende:
ik blijf een katert houden..... we hadden gewoon 5de moeten worden
Bijn alle teams waarvan ik liever had dat ze verloren wonnen gister zo ongeveer
Cafe Briljant is aardig (onze ALV houden we er altijd in de zaal boven), maar hun whisky-menu is niet schokkend.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja vond ik wel
Erg leuke binnenstad, veel kroegjes en restaurantjes. Erg lekker gegeten(weet de naam niet meer)
Daarvoor nog even in cafe Briljant gezeten waar ze ook een whisykaart hebben: http://www.cafebriljant.nl/whiskies.html
Is dat een beetje een interessante lijst?
Ik zou dus zeker een keer naar Haarlem gaan
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook van jou...
Maar nu kan je volgend seizoen nog progressie boeken, anders niet of nauwelijks...
Levensgevaarlijk ook volgens mij.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehehe is het een nieuwe trend om je overwonnen beker/schaal voor of vanaf een bus te gooien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar was die andere? Barca ofzo?
Moet het laminaat ook niet voor die tijd erin?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:33 schreef Soempie het volgende:
Volgende week maandag komt de keuken en de rest van de vloerbedekking voor boven.Volgens de klusjesman komt beneden alles voor die tijd goed (kan het bijna niet geloven dat ze dat in 5 werkdagen gaan fixen). En volgende week ook een afspraak met de ambtenaar die het huwelijk gaat voltrekken. Kan alleen de man van de bruidstaart nog niet bereiken. Heb even een regel-20-minuten achter de rug.
![]()
Nu hier even bijlezen. Ik las al dat ik MM nog moet feliciteren.![]()
dat kun je toch na de plaatsing van de keuken doen?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet het laminaat ook niet voor die tijd erin?
Euh, jawel, maar dat gaat hij dus doen. De vloer moet ook nog vlak worden gemaakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet het laminaat ook niet voor die tijd erin?
Nee, omdat de keuken dan deels op hout en deels op beton komt te staan. Als het hout dan nog gaat werken hebben we een probleem. Daarom wordt de keuken op het laminaat geplaatst.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat kun je toch na de plaatsing van de keuken doen?
Zo dat gaat lekker voorspoedigquote:Op maandag 16 mei 2011 13:33 schreef Soempie het volgende:
Volgende week maandag komt de keuken en de rest van de vloerbedekking voor boven.Volgens de klusjesman komt beneden alles voor die tijd goed (kan het bijna niet geloven dat ze dat in 5 werkdagen gaan fixen). En volgende week ook een afspraak met de ambtenaar die het huwelijk gaat voltrekken. Kan alleen de man van de bruidstaart nog niet bereiken. Heb even een regel-20-minuten achter de rug.
![]()
Nu hier even bijlezen. Ik las al dat ik MM nog moet feliciteren.![]()
Oh, is het plan dan veranderd? Of heeft Sven het dan niet goed begrepen?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Euh, jawel, maar dat gaat hij dus doen. De vloer moet ook nog vlak worden gemaakt.
Vaak mooier en gemakkelijker om het eronder te leggen als de keuken er toch nog niet in staat.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat kun je toch na de plaatsing van de keuken doen?
maar de keuken staat toch op pootje en die stel je zo dat je plint aansluit op je laminaat, wat dus een klein stukje onder je keuken doorloopt, maar niet tot onder de pootjes?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, omdat de keuken dan deels op hout en deels op beton komt te staan. Als het hout dan nog gaat werken hebben we een probleem. Daarom wordt de keuken op het laminaat geplaatst.
Welk plan?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, is het plan dan veranderd? Of heeft Sven het dan niet goed begrepen?
Dan staat de keuken dus bij ons deels op hout en deels op beton, wat een probleem gaat zijn als het hout gaat werken. Daarom hebben we ervoor gekozen hem geheel op het laminaat te laten plaatsen. Kwam in de hoogte van het blad ook beter uit begreep ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar de keuken staat toch op pootje en die stel je zo dat je plint aansluit op je laminaat, wat dus een klein stukje onder je keuken doorloopt, maar niet tot onder de pootjes?
Heel verstandig van hem.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo dat gaat lekker voorspoedig![]()
Een bruiloft op zich is al veel geregel en dan zit je ook nog met je nieuwe huis! Ik mocht dat niet van Peace... eerst trouwen daarna huis kijken.
Niet alles tegelijk.
oh zo, nu snap ik hetquote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan staat de keuken dus bij ons deels op hout en deels op beton, wat een probleem gaat zijn als het hout gaat werken. Daarom hebben we ervoor gekozen hem geheel op het laminaat te laten plaatsen. Kwam in de hoogte van het blad ook beter uit begreep ik.
Is dat zo? Ik zat nog te twijfelen voor ons mogelijk toekomstige huisje, of ik eerst de vloer laat leggen of eerst de keuken. Ik zat met het probleem dat als ik eerst de vloer laat leggen, dat ik daarna met een kookeiland in de problemen ga komen met de vloerverwarming...quote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vaak mooier en gemakkelijker om het eronder te leggen als de keuken er toch nog niet in staat.
Ja, zo heel af en toe komt er wel iets verstandigs uit.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel verstandig van hem.Mij kun je na 10 juni opvegen geloof ik. Ben blij als het allemaal achter de rug is, ipv dat ik denk: ooooh
trouwen.
![]()
![]()
Zal op de dag zelf wel anders zijn hoop ik.
Ja je moet dan dus eerst je kookeiland makenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zat nog te twijfelen voor ons mogelijk toekomstige huisje, of ik eerst de vloer laat leggen of eerst de keuken. Ik zat met het probleem dat als ik eerst de vloer laat leggen, dat ik daarna met een kookeiland in de problemen ga komen met de vloerverwarming...
Ja daar ontkom je denk ik niet aan met vloerverwarming he? Maar anders denk ik dat ik ook eerst de vloer zou leggen. Ik zou trouwens nooit laminaat in een keuken leggen...quote:Op maandag 16 mei 2011 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja je moet dan dus eerst je kookeiland maken
Ik ook niet, maar het is wel anders als je een open keuken hebt, denk ik. Dan loopt het mooier door.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja daar ontkom je denk ik niet aan met vloerverwarming he? Maar anders denk ik dat ik ook eerst de vloer zou leggen. Ik zou trouwens nooit laminaat in een keuken leggen...
Dan zou ik dus ook geen laminaat in de woonkamer leggenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is wel anders als je een open keuken hebt, denk ik. Dan loopt het mooier door.
Plavuizen in de woonkamer vind ik echt niet mooi. Gietvloer is dan beter. Maar ik ben van de houten vloeren in de woonkamer.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan zou ik dus ook geen laminaat in de woonkamer leggen. Mevr. Bart wil een gietvloer, ik wil plavuizen. Dat wordt dus nog een potje armpje drukken.
Nou ja, het ligt eraan hoe je je kookeiland gaat plaatsen. Op zich kan een vloerverwarming er gewoon onder lijkt me.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja daar ontkom je denk ik niet aan met vloerverwarming he?
maar in nieuwbouw haast onmogelijk ivm de aanwezige tapwaterleidingen en legionellaquote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt eraan hoe je je kookeiland gaat plaatsen. Op zich kan een vloerverwarming er gewoon onder lijkt me.
Maar hoe weet je dan waar je je leidingen doorheen kan boren?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt eraan hoe je je kookeiland gaat plaatsen. Op zich kan een vloerverwarming er gewoon onder lijkt me.
Wat ik hierboven zeg, je moet leidingen door je vloer heen boren denk ik? Hoe krijg ik ander gas/water/licht op mijn kookeiland?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef TradeMarkie het volgende:
wat heeft het leggen van vloerverwarming in je dekvloer te maken met het plaatsen van een keuken op een dekvloer en daarvoor of daarna laminaat oid leggen?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar in nieuwbouw haast onmogelijk ivm de aanwezige tapwaterleidingen en legionella
Die leg je aan wanneer je je vloervewarming aanlegt?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan waar je je leidingen doorheen kan boren?
Bij plavuizen in de woonkamer moet ik altijd denken aan de Veerkampjes...quote:Op maandag 16 mei 2011 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
In de woonkamer vind ik plavuizen veel te kil, ondanks vloerwerwarming. Wij hebben nu een jatoba hardhouten vloer. Die lag er al in, ik zou zelf een lichtere kleur hebben uitgezocht. Ik vind juist dat ie slijt wel mooi. Ik hou ook niet van strak trouwens. En boven vloerbedekking
Zulke types zijn het ook vaak volgens mijquote:Op maandag 16 mei 2011 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij plavuizen in de woonkamer moet ik altijd denken aan de Veerkampjes...
De keuken komt pas een paar jaar later dan de vloer, of andersomquote:Op maandag 16 mei 2011 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die leg je aan wanneer je je vloervewarming aanlegt?
in jouw geval gaat het om een bestaande woning? En liggen er daar al leidingen in je dekvloer? of is het zo oud dat alle leidingwerk nu in opbouw is uitgevoerd?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat ik hierboven zeg, je moet leidingen door je vloer heen boren denk ik? Hoe krijg ik ander gas/water/licht op mijn kookeiland?
Dat je een bepaalde afstand van tapwaterleidingen uit de buurt moet blijven met verwarmingsleidingen, en warm en koud tapwater mogen ook niet tegen elkaar aan gelegd worden.quote:Wat bedoel je daarmee?
Had ik ook, totdat ik eens ging kijken wat er allemaal aan plavuizen te krijgen is. Dat kan dus echt supermooi worden! Eigenlijk hangt het hele beeld gewoon vast aan het woord 'plavuizen', nieuwe tegelvloeren moeten ze gewoon anders noemenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij plavuizen in de woonkamer moet ik altijd denken aan de Veerkampjes...
Is nieuwbouw, kale betonnen vloer met radiatoren voor de ramen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in jouw geval gaat het om een bestaande woning? En liggen er daar al leidingen in je dekvloer? of is het zo oud dat alle leidingwerk nu in opbouw is uitgevoerd?
Probleem is dus dat de vloerverwarming en keuken er niet tegelijk in gaan komen...quote:Anders zou ik leidingen infrezen naar het kookeiland en ook de vloerverwarming in laten frezen.
Oh, dat is mooi om te weten, tnxquote:Als de dekvloer nog gesmeerd moet worden (nieuwbouw dus) laat je ook alle leidingen lekker in je vloer wegwerken en dus je gas/electra/water gewoon op de plek van het kookeiland omhoog steken uit je vloer. En dan je vloerverwarming op het kookeiland heen leggen en niet er onderdoor trekken.
[..]
Dat je een bepaalde afstand van tapwaterleidingen uit de buurt moet blijven met verwarmingsleidingen, en warm en koud tapwater mogen ook niet tegen elkaar aan gelegd worden.
Mijn oom en tante hebben grote (80x80 of 100x100) donkergrijze plavuizen strak aan elkaar in de keuken liggen, maar ook dat vind ik niet mooi. Het is allemaal een kwestie van smaak, gelukkig maar ook!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Had ik ook, totdat ik eens ging kijken wat er allemaal aan plavuizen te krijgen is. Dat kan dus echt supermooi worden! Eigenlijk hangt het hele beeld gewoon vast aan het woord 'plavuizen', nieuwe tegelvloeren moeten ze gewoon anders noemen.
Ja da's waarquote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben grote (80x80 of 100x100) donkergrijze plavuizen strak aan elkaar in de keuken liggen, maar ook dat vind ik niet mooi. Het is allemaal een kwestie van smaak, gelukkig maar ook!
Nee nu komt er nog helemaal niets in. Eerst moeten we sparen daarvoor. Maar als ik een x-bedrag bij elkaar heb, zit ik dus met het dilemma wat ik eerst ga laten leggen/plaatsen, de keuken of de vloer. Maar de vloer met daaronder alvast leidingwerk voor het kookeiland klinkt inderdaad wel het beste. Moet ik wel gaan bedenken waar ik dat kookeiland wil, anders heb ik er nog niets aanquote:Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef TradeMarkie het volgende:
de vloerverwarming komt er wel al nu in? en je hebt wel een idee waar je het kookeiland ongeveer wilt toch?
Dan laat je de plek voor het toekomstige eiland sparen qua vloerverwarming en laat je daar afgedopte aansluiting in de vloer aanleggen die je dan tzt op kunt hakken.
staat dat nieuwbouwhuis ook in Alkmaar en waar dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee nu komt er nog helemaal niets in. Eerst moeten we sparen daarvoor. Maar als ik een x-bedrag bij elkaar heb, zit ik dus met het dilemma wat ik eerst ga laten leggen/plaatsen, de keuken of de vloer. Maar de vloer met daaronder alvast leidingwerk voor het kookeiland klinkt inderdaad wel het beste. Moet ik wel gaan bedenken waar ik dat kookeiland wil, anders heb ik er nog niets aan.
Nou ja, eerst maar eens kijken of we dat nieuwbouwhuis gaan krijgen, moet eerst onze huidige woning kwijt. Iemand nog interesse in een appartement in Alkmaar?
Nee, in Zaandam. Hoezo?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
staat dat nieuwbouwhuis ook in Alkmaar en waar dan als ik vragen mag?
zie pmquote:
Checkquote:
Mooi dat TM het snapt, ik niet in ieder geval. Onze keuken staat deels op beton (achterkant) en de voorkant op het laminaat, alles op verstelbare pootjes. Laminaat zet toch niet in de hoogte uit en indien minimaal wel, de bladhoogte kan je toch met de pootjes regelen?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan staat de keuken dus bij ons deels op hout en deels op beton, wat een probleem gaat zijn als het hout gaat werken. Daarom hebben we ervoor gekozen hem geheel op het laminaat te laten plaatsen. Kwam in de hoogte van het blad ook beter uit begreep ik.
Daar heb je dan weer laminaat voor met rubben naadjes, maar ik weet eigenlijk niet hoe zichtbaar dat is of hoe glad dat is.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:52 schreef Bart het volgende:
Laminaat in een keuken is niet verstandig hebben ze mij verteld, in verband met vocht dat wel eens geknoeid wordt. Gaat in de kieren zitten tussen het laminaat, dat dan gaat uitzetten en/of kromtrekken...
Ik hoop dat die club pas over 10 jaar (of nog langer) een nieuwe prijs binnenhaalt.quote:
Carbonara hierquote:Op maandag 16 mei 2011 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk....ik denk...ik denk....
...dat ik vandaag weer eens zelf een bolognesesaus ga maken
Ik zou je wel willen feliciteren, maar ik weet niet waarmee, dus dat is dan ook weer zo raarquote:
Ajax landskampioenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen feliciteren, maar ik weet niet waarmee, dus dat is dan ook weer zo raar.
Evengoed gefeliciteerd.
Oh is dat zo?quote:
Volgens mij Facebook wel ja...quote:
Oh ja daar kijk ik nooit.quote:
Daar heb je dan weer speciaal laminaat voor.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:52 schreef Bart het volgende:
Laminaat in een keuken is niet verstandig hebben ze mij verteld, in verband met vocht dat wel eens geknoeid wordt. Gaat in de kieren zitten tussen het laminaat, dat dan gaat uitzetten en/of kromtrekken...
We hebben deels een vloer van hout. Daar bedoel ik niet het laminaat mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi dat TM het snapt, ik niet in ieder geval. Onze keuken staat deels op beton (achterkant) en de voorkant op het laminaat, alles op verstelbare pootjes. Laminaat zet toch niet in de hoogte uit en indien minimaal wel, de bladhoogte kan je toch met de pootjes regelen?
Dank voor de felicitaties!
Dan weet je meer dan ikquote:Op maandag 16 mei 2011 15:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer speciaal laminaat voor.
Dat weet ik.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk....ik denk...ik denk....
...dat ik vandaag weer eens zelf een bolognesesaus ga maken
Onder geen nieuws.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Nog geen telefoon uit Groningen. Valt dat onder goed nieuws of slecht nieuws
Maar dat is voor een goed doelquote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op het moment kots ik alleen al m'n eten uit.
quote:
Arme jongen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm vergeten aan mn ouders door te geven dat ze Twan moesten ophalen van school omdat hij niet met de fiets was hij gaat normaal alleen met de fiets naar mn ouders. Was ik dus vergeten.. het schoot me om half 4 te binnen. Hij was gelukkig al bij mn ouders, is komen lopen en was helemaal doorweekt. Als compensatie hoeft hij nu vanavond niet te trainen en kan de huldiging van Twente kijken op tv.![]()
Ontaarde moeder..
Dat was wel de bedoelingquote:Op maandag 16 mei 2011 15:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onder geen nieuws.Zouden ze vandaag iets laten weten?
Ja precies.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Arme jongen.![]()
Gelukkig wel iets leuks vanavond.
![]()
Ik ga even slapen.![]()
Ziek.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net een stukje docu. Daar zat dit stukje in:
Check die denkbeeldige abacus
Is de baby er?quote:
Was ie gebruikt?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zojuist echt een te suffe serie gekeken. 7th Heaven, waarbij iedereen in rep en roer was omdat de jongste zoon van 15 een condoom in z'n portemonnee had.EO dus.
quote:
je bent de gehakt vergetenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:15 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond heerlijk gegeten - experiment geslaagd
Zuurkool, aardappel, apart van elkaar koken. Ovenschaal gepakt, om en om een laag aardappel, zuurkool, kaas, plakjes tomaat en over dit alles elke ronde een scheut creme fraiche+melk, warm gemaakt en goed geklopt. Half uurtje in de oven, lekker bruine bovenkorst van de kaas+saus, en een heerlijke maaltijd
Dat wilde ik net zeggenquote:
grote vuurbal jongequote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef Whiteguy het volgende:
Heh, zojuist bij mythbusters waarom je een oliebrand in de keuken niet met water moet uit maken. Ook niet een klein brandje met een heel klein beetje water.
Bek dicht of ik roep die rooie!quote:
Achos, Soemp, dat is minder fijnquote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Soempie het volgende:
Op het moment kots ik alleen al m'n eten uit.
Nope, want melkkost (kaas en creme fraiche), had hoogstens met vegetarisch gehakt gekund, en idd wat Nem zegt: lekker met uitjes en knoflook, hoewel: komijn zou ik dan weer niet doen.quote:
Mogen kaas en gehakt in 'jouw' keuken niet samen?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, want melkkost (kaas en creme fraiche), had hoogstens met vegetarisch gehakt gekund, en idd wat Nem zegt: lekker met uitjes en knoflook, hoewel: komijn zou ik dan weer niet doen.
Melkproducten en vleesproducten. Dus inderdaad geen ham-kaastosti of gehakt in m'n kaaslasagnequote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Mogen kaas en gehakt in 'jouw' keuken niet samen?
Duidelijkquote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Melkproducten en vleesproducten. Dus inderdaad geen ham-kaastosti of gehakt in m'n kaaslasagne
Nee, de jongen was zo 'verstandig' om het meisje te weigeren.quote:
Ik heb het voorheen nog wel eens hier en daar gezien geloof ik. Zo typisch EOquote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, de jongen was zo 'verstandig' om het meisje te weigeren.
Ja zoiets.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is toch net zoiets als die hut op de prairie?
Dat doen we ookquote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het een schattige serieEn Jessica Biel moeten jullie toch kunnen waarderen
![]()
Die moeder zei zoiets als: vrouwen die mannen verleiden zijn dom bezig. Ze laten zo zien dat ze niet normaal kunnen vragen wat ze willen en te dom zijn om het te vragen. Mannen laten zien dat ze primitief zijn en hun driften niet kunnen beheersen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het voorheen nog wel eens hier en daar gezien geloof ik. Zo typisch EO
Die had hij ook en dat was dan opeens weer niet goed. Tegenstrijdige wereldquote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die moeder zei zoiets als: vrouwen die mannen verleiden zijn dom bezig. Ze laten zo zien dat ze niet normaal kunnen vragen wat ze willen en te dom zijn om het te vragen. Mannen laten zien dat ze primitief zijn en hun driften niet kunnen beheersen.![]()
Ze had wel een punt natuurlijk.
nicequote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
Als we toch op die toer gaan, vandaag op dumpert mevrouw Upton:
http://www.dumpert.nl/med(...)upton_in_bikini.html
Ja maar die zijn natuurlijk met het licht uit en de ogen dicht verwekt volgens een werkschema, niet vanuit lust.quote:
alleen omdat meneer de dominee zei dat het moestquote:Op maandag 16 mei 2011 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar die zijn natuurlijk met het licht uit en de ogen dicht verwekt volgens een werkschema, niet vanuit lust.
Volgens mij is die vader zelf pastoor?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alleen omdat meneer de dominee zei dat het moest
http://www.vkmag.com/gall(...)nna_leigh_lingerie1/quote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
Als we toch op die toer gaan, vandaag op dumpert mevrouw Upton:
http://www.dumpert.nl/med(...)upton_in_bikini.html
ohquote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij is die vader zelf pastoor?
ze is al te oudquote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
bedenk hier een onderschrift.
Jou wil ik wel even aan mijn kruis nagelenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij meer onder je gewaad aan dan ik?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Geen rommel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/gall(...)nna_leigh_lingerie1/
http://www.vkmag.com/gall(...)on__wacoal_lingerie/
http://www.vkmag.com/gall(...)on_bare_necessities/
http://www.vkmag.com/gall(...)each_bunny_swimwear/
http://www.vkmag.com/gall(...)lustrated_dingetjes/
http://www.vkmag.com/gall(...)enna_leigh_lingerie/
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga naar bed en laat dit voor jullie achter:
Vrouw: zie je hoe goed mijn hand een leuning vasthoudt?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
en Cobraquote:
quote:
Moggequote:
Veel studentes, dus......quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
met zulk slecht weer zou je toch wel postrecords verwachten hier
Is Leiden een leuke stad om een middagje te bezoeken? Ik zit er over te denken die kant op te gaan.
Wat leuk zeg!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Collega is terug gekomen uit Japan, stralend en wel!
Heeft deze voor me meegebracht:
[ afbeelding ]
1,8 liter Ine Mankai red Jumai sake!!
Jij rechts als Tina Trucker?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg!![]()
Ik zag net op Hyves bij een vriendin van vroeger een foto van mij.
[ afbeelding ]
Je zou zo op de kleine prairie kunnen wonenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yep en met mn eigen haar trouwens Ik zie er net nog eentje...
[ afbeelding ]
![]()
Toen wel ja!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou zo op de kleine prairie kunnen wonen
The Kelly Family!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yep en met mn eigen haar trouwens Ik zie er net nog eentje...
[ afbeelding ]
![]()
Als je ook 2x zoveel kaarten krijgt, dan zou ik mijn mond houden en cashen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:57 schreef MadMaster het volgende:
Damn, heeft Ticketmaster 2 keer de bestelde kaarten voor Prince op mijn CC geboekt.
Kan ik daar weer achteraan gaan...![]()
Ik heb maar 1 order op mijn naam staan, dus ik denk niet dat ik kan gaan cashen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je ook 2x zoveel kaarten krijgt, dan zou ik mijn mond houden en cashen.
Wel waardeloos. Kost weer tijd enzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 order op mijn naam staan, dus ik denk niet dat ik kan gaan cashen...
Pff, wat een stom gedoe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:57 schreef MadMaster het volgende:
Damn, heeft Ticketmaster 2 keer de bestelde kaarten voor Prince op mijn CC geboekt.
Kan ik daar weer achteraan gaan...![]()
Op zo'n moment is warme lucht toch fijnerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Alleen jammer dat op een gegeven moment het water via mn arm mn shirt inliep omdat er iets meer water dan verwacht naar beneden kwam met het losdraaien van een slangetje...
zeker omdat het van dat lekkere stinkende zwarte dode water isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zo'n moment is warme lucht toch fijner
Goed bezig Etc! Je hield niet van bellen toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gematigd positief nuHeb ze gebeld, en er is wel interesse maar er moet nog goedkeuring komen van hogerhand enzo. Hoor eind deze week of volgende week meer. Heb nog benadrukt dat ik er erg graag zou willen werken. Laat het duimen beginnen
Ik ben er overheen gegroeid het laatste half jaar. Soms móét je wel. En ik had mazzel ook, want degene die ik wilde spreken ging om half 3 de deur uit, en geen idee of ze dan nog aan mij had gedacht. Bedankt voor het duimenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goed bezig Etc! Je hield niet van bellen toch?
Ik duim
Yeah rightquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef MaJo het volgende:
ik heb quasi goed nieuws
mijn scriptie is door mijn begeleider goedgekeurd en is nu door naar de tweede lezer
ben dus wel blij maar durf nog niet helemaal door het dolle te zijn voor het geval dat de tweede lezer het niets vindt
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef MaJo het volgende:
ik heb quasi goed nieuws
mijn scriptie is door mijn begeleider goedgekeurd en is nu door naar de tweede lezer
ben dus wel blij maar durf nog niet helemaal door het dolle te zijn voor het geval dat de tweede lezer het niets vindt
Zit jij nou gewoon vanuit bad te loggen? Bah!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef MaJo het volgende:
ik heb quasi goed nieuws
Bros, bros, bros...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon vanuit bad te loggen? Bah!
quote:11 juni speelt het Luthers Bach Ensemble in de Der Aa-kerk.
Vrijdag, zaterdag of zondag dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Conclusie: Leiden is wel aardig voor een middag maar waarschijnlijk leuker als de zon schijnt, het 10 graden warmer is en de terrassen vol zitten
Stoere concerten zijn dat altijdquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Etcetera het volgende:
dat het liefst wel lekker modern is (uiteraard)
Gewoon een koelkast kopen, niet verder op in gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Etcetera het volgende:
Mijn moeder mag een nieuwe telefoon uitzoeken donderdag. En natuurlijk ben ik de lul de vrijwilliger die mee mag helpen uitzoeken. Iemand tipsVoor mezelf maakt het me niet uit, maar ze moet een niet al te ingewikkeld toestel hebben dat het liefst wel lekker modern is (uiteraard
). Ik heb nu al geen flauw benul.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef Etcetera het volgende:
bellen en smsenverder doet ze er toch niets mee
maar alle moderne toestellen kunnen veeeeel meer dan dat.
Ze wil het liefst ook touchscreen
6310quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Etcetera het volgende:
Mijn moeder mag een nieuwe telefoon uitzoeken donderdag. En natuurlijk ben ik de lul de vrijwilliger die mee mag helpen uitzoeken. Iemand tipsVoor mezelf maakt het me niet uit, maar ze moet een niet al te ingewikkeld toestel hebben dat het liefst wel lekker modern is (uiteraard
). Ik heb nu al geen flauw benul.
Zeg maar tegen haar dat dat heel kut werkt.quote:
samsung had er een, alleen als je er naar keek was die al kadukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een tutsj-skrien om alleen te bellen en te sms'en bestaat simpelweg niet...
Had die Samsung een gezichtsherkenningsfunctie ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
samsung had er een, alleen als je er naar keek was die al kaduk
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Had die Samsung een gezichtsherkenningsfunctie ofzo?
[..]
lekker mordern hoorquote:
Nee, die is 4536quote:
Etc is geen little miss meer maar een vrouw.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:37 schreef wyccie het volgende:
Gewoon een goedkoop Samsung-ding uitzoeken.
Etcie, ik zag in de folder van de Zeeman allemaal Little Miss .... T-shirts!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef Etcetera het volgende:
bellen en smsenverder doet ze er toch niets mee
maar alle moderne toestellen kunnen veeeeel meer dan dat.
Ze wil het liefst ook touchscreen
Oehquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:37 schreef wyccie het volgende:
Gewoon een goedkoop Samsung-ding uitzoeken.
Etcie, ik zag in de folder van de Zeeman allemaal Little Miss .... T-shirts!
Handig en logisch van je...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OehIk ga even naar de zeeman deze week
Thanks
Wat die telefoon betreft: ik weet het allemaalhet is niet logisch, het is niet handig, maar ze wil het en dus ga ik er niet eens tegenin. Alhoewel ik wel ga aangeven dat het niet logisch en niet handig is
ik hoor toch liever het tweede dan het eerste (een keertje dan)quote:
(Mevrouw) MM doet dat vast wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
Wie weet er in Amsterdam iemand die kookworkshops geeft voor niet al te grote groepen en niet al teveel geld?
Heb geen idee, heb er geen ervaring mee, maar ik wil het wel doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
Wie weet er in Amsterdam iemand die kookworkshops geeft voor niet al te grote groepen en niet al teveel geld?
Kookeiland in je tuin(tje)?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zou het wel kunnen, maar een groep in onze keuken wordt wat lastig...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb geen idee, heb er geen ervaring mee, maar ik wil het wel doen.
Gebakken eieren met spek, verder kom ik niet...
Ik weet niet wat MSM is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef wyccie het volgende:
Bellen, sms'en, MSM, cameraatje, evt. met radio- of MP3-functie. Daar moet je het bij houden, denk ik.
Multimedia Messaging System.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:31 schreef Soempie het volgende:
Diaan, wat gaaf die foto's!
[..]
Ik weet niet wat MSM is.![]()
Mooie beelden!! Peace heeft net meegekeken en vindt de beelden ook erg mooi!! Goed en duidelijk gefilmd ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef MadMaster het volgende:
Inside sfeer-impressie zondag 15 mei des middags:
Ik ben al aardig thuis in het Brabants dialect, maar deze kende ik nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |