En goan!quote:
Nee ik ben poezello.quote:
Het is een engerd met capsones en een stalkerquote:Op maandag 16 mei 2011 02:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En goan!
Wat een enge opmerkingen maakt die snor; het kan toch ook d'r stoeipoes zijn...
Ja vind het een engerd, maakt ook rare opmerkingen naar jonge meisjes brrrquote:Op maandag 16 mei 2011 02:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En goan!
Geen ideequote:Op maandag 16 mei 2011 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Staat het daar stil of heeft de snor zijn macht gebruikt?
Ik had het geluid uit, zei hij dat tegen mij?quote:Op maandag 16 mei 2011 02:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En goan!
Ja!quote:Op maandag 16 mei 2011 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had het geluid uit, zei hij dat tegen mij?
rare vogel iddquote:Op maandag 16 mei 2011 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Staat het daar stil of heeft de snor zijn macht gebruikt?
Ben jij Annie daar??quote:
'zeg maar gewoon paul tegen mij hoor'quote:
Heeft die pik geen leven??quote:Op maandag 16 mei 2011 02:16 schreef bamby het volgende:
[..]
Had je hem moeten zien reageren op jonge pubertjes daar.
Zo zit ie er wel bij.quote:Op maandag 16 mei 2011 02:19 schreef bamby het volgende:
[..]
Schijnt van niet maar vind zich erg belangrijk
Nooooouuuuuuu... hij zuigt nu wel heel hard aan zijn shaggie.. ik ruik stress!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 02:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nooooouuuuuuu... hij zuigt nu wel heel hard aan zijn shaggie.. ik ruik stress!
Nu mis je hoe hij zijn kat dwingt tot knuffelen!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 02:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu mis je hoe hij zijn kat dwingt tot knuffelen!
Je schreef ' ik ben weg van deze vervelende chat'quote:
Lolquote:Op maandag 16 mei 2011 02:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je schreef ' ik ben weg van deze vervelende chat'
Duurde even voor ik onder tafel vandaan kwam
Ik dacht dat ik had geschreven wervelende chat.quote:Op maandag 16 mei 2011 02:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je schreef ' ik ben weg van deze vervelende chat'
Duurde even voor ik onder tafel vandaan kwam
*rolt weer onder diezelfde tafel*quote:Op maandag 16 mei 2011 02:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik had geschreven wervelende chat.
Truste bamby, ik ga met je mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 02:46 schreef bamby het volgende:
Ga de binnenkant van mijn ogen bekijken,laters die er nog zijn![]()
heb je al weer koppijn?quote:Op maandag 16 mei 2011 07:28 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh...
Zo koffie voor me neus en nu even wakker worden.
Zo wat dingetjes doen in huis...
Mogguh,quote:Op maandag 16 mei 2011 09:09 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.![]()
De eindexamens zijn begonnen. Mijn dochter hoeft pas morgen dus kan nog even leren.
Mijn kleindochter ook van de week eind exame spannende tijd!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:09 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.![]()
De eindexamens zijn begonnen. Mijn dochter hoeft pas morgen dus kan nog even leren.
Thnxquote:Op maandag 16 mei 2011 09:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mogguh,
Alvast succes voor je dochter
Ja spannend hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn kleindochter ook van de week eind exame spannende tijd!
Pittig, maar wel leuke opleidingquote:Op maandag 16 mei 2011 09:27 schreef shomila het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Ja spannend hoor.
Ze gaat daarna verpleegkunde doen.
Dat wilde ze eerst ook doen, wist ook nog niet wat voor opleiding ze wilde doen. Maar toen toch voor dit gekozen.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
Kleindochter wil door naar de havo, die weet nog niet wat ze wil gaan doen.
Best moeilijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
Kleindochter wil door naar de havo, die weet nog niet wat ze wil gaan doen.
Wilde vroeger naar de huishoudschool wilde moeder worden van vier kinderen.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Best moeilijk.
Ik wist toen ook niet wat ik wou.
Ben maar opleiding gaan doen die me vriendin ook deed toen haha
Ik heb precies wat ik ooit wouquote:Op maandag 16 mei 2011 09:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wilde vroeger naar dehuishoudschool wilde moeder wordenvan vier kinderen.
Uieindelijk is het anders gelopen heb maar 1 kind!
Keurig toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:38 schreef shomila het volgende:
Ik ben echt trots op haar ze had een slechte cito.
Bb getest met moeite op deze school gekomen, je moest daar kader voor hebben. En nu examen doen in tl.
het is altijf fijn als je kinderen het goed doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:41 schreef shomila het volgende:
Die cito stelt echt niks voor, mijn zoon had hem ook zo slecht gemaakt en is nu ict beheerder.
Mijn kinderen doen het ieder op hun eigen manier goed.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
het is altijf fijn als je kinderen het goed doen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:50 schreef Poezewoes het volgende:
dacht waar blijft mijn berichtje ja moet ik wel op invoer drukken!!
Als ze maar gelukkig zijn toch dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
het is altijf fijn als je kinderen het goed doen.
Zeker wetenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:51 schreef shomila het volgende:
[..]
Als ze maar gelukkig zijn toch dat is het belangrijkste.
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:51 schreef shomila het volgende:
[..]
dat zekerquote:Op maandag 16 mei 2011 09:51 schreef shomila het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat hij het zo goed doet, daar doe je het als ouder toch voor.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Eens, Daar heb ik altijd voor gepleit. Voor mijn oudste heb ik wel een stuk harder moeten vechten. Soms een enorme strijd. Maar nu zit hij gelukkig goed op zijn plek en gaat het goed.
http://www.net5.nl/web/sh(...)435/typeofpage=78934quote:Op maandag 16 mei 2011 09:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
yep, hoop dat ze wel echt leuke stukjes laten zien...
Kan alleen niet kijken, ik moet werken
nou dan is dinsdag voor mij laatste dailyquote:Op maandag 16 mei 2011 10:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/web/sh(...)435/typeofpage=78934
Gemist net5
Ik ook niet..nou ja ik hoef alleen nog ff was erin te doen en wat rommelen in de keuken.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wat een flutweer hier. Ik heb zo geen zin vandaag
Eigenlijk hoef ik vandaag ook niet zo veel te doen. Valt allemaal wel mee, maar toch geen zin.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook niet..nou ja ik hoef alleen nog ff was erin te doen en wat rommelen in de keuken.
De rest is klaar.
Welja alles zal goed komenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Eigenlijk hoef ik vandaag ook niet zo veel te doen. Valt allemaal wel mee, maar toch geen zin.
Ach, komt wel goed
Ik ben trots op jequote:Op maandag 16 mei 2011 10:13 schreef Blackprinces het volgende:
Zoooo net nog even paar telefoontjes gedaan en afgehandeld, da's ook klaar dus.
Ik ben zo fantastisch bezig zeg....
hmmmquote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef knagsje het volgende:
huisvrouwen praat he......bemoei me er mar niet mee
nja nja njaquote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef knagsje het volgende:
huisvrouwen praat he......bemoei me er mar niet mee
beetje slecht weer nu he....en ik zit op me werk nu dus even niet....quote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
nja nja nja
Ga je nog fietsen vandaag?
Misschien examentijd? Dat ze nog niet hoeven ofzo? Kweet nietquote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef sjampoeh het volgende:
Mogguh![]()
ik heb de stream ff aangeslingerd, zit die sharon ook alweer/nog. En andere kids, hoeven ze niet naar school ?????
Die debbie dan, met d'r decoledinges.... Zo ga je er toch niet bijzitten ... het is geen sekscam.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef sjampoeh het volgende:
Mogguh![]()
ik heb de stream ff aangeslingerd, zit die sharon ook alweer/nog. En andere kids, hoeven ze niet naar school ?????
Oh wat sneu zeg voor dat kindquote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef sjampoeh het volgende:
zit een debby daar, met een kruipende baby/peuter op de achtergrondlet es op je kind joh pf
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef sjampoeh het volgende:
Mogguh![]()
Ik wil niet inloggen, ik wil niet inloggen, ik wil niet inloggen....quote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die debbie dan, met d'r decoledinges.... Zo ga je er toch niet bijzitten ... het is geen sekscam.
Hahahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 10:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wil niet inloggen, ik wil niet inloggen, ik wil niet inloggen....
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wil niet inloggen, ik wil niet inloggen, ik wil niet inloggen....
gehehequote:Op maandag 16 mei 2011 10:31 schreef knagsje het volgende:
ik kan de chat nie op want die wordt geblockd hier...
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:31 schreef beequeen het volgende:
Sharon heeft Segredo opgehaald, het ging heel goed samen met Furby.
[ afbeelding ]
nou....nu dusquote:Op maandag 16 mei 2011 10:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor je weer overstag bent.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:31 schreef beequeen het volgende:
Sharon heeft Segredo opgehaald, het ging heel goed samen met Furby.
[ afbeelding ]
happerTquote:Op maandag 16 mei 2011 10:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zit alleen op fok en op twit hoor..... meer niet (voor nu dan)
zeker ook weer zo'n muts van 60 en 120 kg?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:37 schreef Blackprinces het volgende:
kolere debby je string komt uit je broek...
nope jong en ziet er goed uit, je weet niet wat je mist nuquote:Op maandag 16 mei 2011 10:38 schreef knagsje het volgende:
[..]
zeker ook weer zo'n muts van 60 en 120 kg?
tuuuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 10:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nope jong en ziet er goed uit, je weet niet wat je mist nu
quote:
En terecht, werken jijquote:Op maandag 16 mei 2011 10:43 schreef knagsje het volgende:
Internet word hier beheerd door het ministerie en ik kan dus niet bij de instellingen
nee niet gelezenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:45 schreef sjampoeh het volgende:
iemand meegekregen hoe oud die debby is ? had het gevraagd maar niet gezien. lijkt me een tienermoeder ?
wacht maar jijquote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee hoor, jij moet gewoon hard aangepakt worden
![]()
26quote:Op maandag 16 mei 2011 10:45 schreef sjampoeh het volgende:
iemand meegekregen hoe oud die debby is ? had het gevraagd maar niet gezien. lijkt me een tienermoeder ?
das waarquote:Op maandag 16 mei 2011 10:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet doen, angst is een slechte raadgever..
ook flauwquote:Op maandag 16 mei 2011 10:53 schreef sjampoeh het volgende:
tss die sharon daar reageert niet op muh vragen
Ik stelde een vraag. Komop, ze zit erbij alsof ze in de bonus is.quote:
dat stukje zag ik net hahaquote:Op maandag 16 mei 2011 10:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vroeg of het de bedoeling was dat die tieten van debbie er bijna uithangen, die mama meteen overspannen en ik op block
weer lekker bezig jijquote:Op maandag 16 mei 2011 10:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag. Komop, ze zit erbij alsof ze in de bonus is.
ik kreeg het niet mee, maar zag dat ze pissig werdenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag. Komop, ze zit erbij alsof ze in de bonus is.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:59 schreef PoezeligDing het volgende:
En die franssie probeert maar een date te scoren
franssie is de date van stabilityquote:Op maandag 16 mei 2011 10:59 schreef PoezeligDing het volgende:
En die franssie probeert maar een date te scoren
nee dit is een andere frans, die wil bij elk wijf langs met zijn motorquote:
latersquote:Op maandag 16 mei 2011 11:04 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ik sluit die chat weer af en ga nog ff wat rommelen
Latersss
ze weet niet hoe haar huilcompilatie er uit zietquote:Op maandag 16 mei 2011 11:07 schreef sjampoeh het volgende:
SST_Monique SST_Monique
@
@Ireth1975 Ja heb sommige dingen al terug gekeken,de huilcompilatie nog niet,ben eens benieuwd hoe die uitzietFijne dag, liefs Mo #sstnl
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
hey lekker dingquote:Op maandag 16 mei 2011 11:16 schreef Stability het volgende:
mogguh allemaal![]()
hahaha was mn date weer op de cam? hahahahaha
ja ik heb ff terug gelezen...betrapt !
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:16 schreef Stability het volgende:
mogguh allemaal![]()
hahaha was mn date weer op de cam? hahahahaha
ja ik heb ff terug gelezen...betrapt !
nou nou ! wat ben jij vrolijk? hahah whatshappend?quote:
jezus nog meer mafketels? ik dacht dat we ze allemaal al gehad hadden?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee was een andere frans, die zit er wss nog steeds, die probeert bij alle macht aan een vrouw te kopen. Tip; ga met je tieten voor de cam zitten
niks aan de hand hoor....regen hier en ik ga lekker naar kretaquote:Op maandag 16 mei 2011 11:18 schreef Stability het volgende:
[..]
nou nou ! wat ben jij vrolijk? hahah whatshappend?
ja raar weer vandaag indd...hey ga je vandaag?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
niks aan de hand hoor....regen hier en ik ga lekker naar kreta
Ik ben er al weer ff weg.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:19 schreef Stability het volgende:
[..]
jezus nog meer mafketels? ik dacht dat we ze allemaal al gehad hadden?
komen er steeds meer bij hahaha . ik heb m niet aanstaan, is het de moeite?
ik zet hem overdag niet aan hoor, ben tussendoor lekker aan het rommelen hier in huis...quote:
nee a.s maandagquote:Op maandag 16 mei 2011 11:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ja raar weer vandaag indd...hey ga je vandaag?
ohw lekker !!! mn ouders gaan ook maandag...ik moet nog ff wachten, tot 7 juni...quote:
niet de moeite waard, kids en een sletterige mama die ook nog es rookt bij dr kind. echt walgelijk .quote:Op maandag 16 mei 2011 11:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zet hem overdag niet aan hoor, ben tussendoor lekker aan het rommelen hier in huis...
vanavond weer haha
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niet de moeite waard, kids en een sletterige mama die ook nog es rookt bij dr kind. echt walgelijk .
weet je dat ik het eigenlijk helemaal niet meer mis? kben toch best wel snel weer afgekicktquote:Op maandag 16 mei 2011 11:25 schreef Lauzer het volgende:
Merkte dit weekend pas hoe erg ik SST mis, vooral na het stappen. (Niet dat er de afgelopen weken veel te zien was na 12 uur).
als ik terug kom ga jij wegquote:Op maandag 16 mei 2011 11:25 schreef Stability het volgende:
[..]
Stability het volgende:[/b]
[..]
ohw lekker !!! mn ouders gaan ook maandag...ik moet nog ff wachten, tot 7 juni...
jij mist mij toch nietquote:Op maandag 16 mei 2011 11:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en wij dan ? zonder knag hiero ? voor hoelang![]()
pfff...ja ik las net al zoiets hieboven..iemand met dr halve tieten eruit ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niet de moeite waard, kids en een sletterige mama die ook nog es rookt bij dr kind. echt walgelijk .
True, maar meer dat SST momenten opvult waar je je verveelt.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:26 schreef Stability het volgende:
[..]
weet je dat ik het eigenlijk helemaal niet meer mis? kben toch best wel snel weer afgekickt
ja maar ik volg altijd rls en had hier zoveel meer van verwacht..ik vond het echt een grotequote:Op maandag 16 mei 2011 11:26 schreef Lauzer het volgende:
[..]
True, maar meer dat SST momenten opvult waar je je verveelt.
doe mij mar een pittige BB zoveel..quote:Op maandag 16 mei 2011 11:28 schreef Lauzer het volgende:
Wat zouden jullie willen als er een volgend RLS komt?
SST 2
BB (zoveel)
DGK 2
Anders, namelijk .......
de bus.....was ook leuk!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:28 schreef Lauzer het volgende:
SST 2
BB (zoveel)
DGK 2
Anders, namelijk .......
Beetje BB, beetje dgk...moet spannend zijn maar ook niet dat je bloed gaat zien.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:28 schreef Lauzer het volgende:
SST 2
BB (zoveel)
DGK 2
Anders, namelijk .......
BB met een twistquote:Op maandag 16 mei 2011 11:28 schreef Lauzer het volgende:
SST 2
BB (zoveel)
DGK 2
Anders, namelijk .......
toch niet? ah das dan wel weer liefquote:
Daar is toen al een 2e van geweest, met Nederlandse en Belgische deelnemers.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
o my, de bus. daar zal wel nooit een 2e van komen
nee, jammer he, ik vond sjeggie leuk , zo lekker tegendraadsquote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
o my, de bus. daar zal wel nooit een 2e van komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:30 schreef knagsje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sjeggie vond ik eng...quote:Op maandag 16 mei 2011 11:30 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, jammer he, ik vond sjeggie leuk , zo lekker tegendraadshou ik van
o echt ? ik heb wel alles gevolgd geloof ik, maar de heflt ben ik alweer kwijt. Al die bb's weet ik ook niet meer hoor. de 1e is me het meest bijgebleven en met die kellyquote:Op maandag 16 mei 2011 11:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar is toen al een 2e van geweest, met Nederlandse en Belgische deelnemers.
ja hij zag er niet uit, maar ik vond hem echt coolquote:
mij is die met de zusjes t meest bij gebleven.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
o echt ? ik heb wel alles gevolgd geloof ik, maar de heflt ben ik alweer kwijt. Al die bb's weet ik ook niet meer hoor. de 1e is me het meest bijgebleven en met die kelly
ja nou hij zei wel wat er in m opkwam jaquote:Op maandag 16 mei 2011 11:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij zag er niet uit, maar ik vond hem echt cool
ik zag daar laatst een youtube filmpje van, ik weet het echt niet meer *gaatzichzorgenmaken*quote:Op maandag 16 mei 2011 11:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mij is die met de zusjes t meest bij gebleven.
ja en daar hou ik van.....lekker gekquote:Op maandag 16 mei 2011 11:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja nou hij zei wel wat er in m opkwam ja
Wat ik nog weet van die 2e is Cloë, een natural beauty en die Belg Coen of Koen, die allemaal psycholigische spelletjes met de andere kandidaten speelde.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
o echt ? ik heb wel alles gevolgd geloof ik, maar de heflt ben ik alweer kwijt. Al die bb's weet ik ook niet meer hoor. de 1e is me het meest bijgebleven en met die kelly
nou kan ik me ook zorgen maken ik gok dat het bb 5 was? of 6? kweetnietquote:Op maandag 16 mei 2011 11:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zag daar laatst een youtube filmpje van, ik weet het echt niet meer *gaatzichzorgenmaken*
In de tijd van bb2 had ik zo weinig tijd om te volgenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat ik nog weet van die 2e is Cloë, een natural beauty en die Belg Coen of Koen, die allemaal psycholigische spelletjes met de andere kandidaten speelde.
Dit was de Bus 2quote:Op maandag 16 mei 2011 11:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
In de tijd van bb2 had ik zo weinig tijd om te volgen
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:35 schreef Flow3r het volgende:
BB, DGK, SST, De Bus.... maakt me allemaal niks uit zolang er maar 'echte' mensen in zitten en geen mensen van een castingbureau, en al helemáal geen Laura's die niks uitvoeren en de hele dag liggen te maffen
jaaaa, die duurt tenminste een heel jaarquote:Op maandag 16 mei 2011 11:36 schreef mazaru het volgende:
Van mij mag er wel weer een gouden kooi komen.
Die Tessa Leijenhorst van de bus1 is nu weer in de picture, heeft een aanklacht tegen Martijn Krabbé ingediend, poging tot verkrachting.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
ik heb alleen de bus gezien, met joppe en sjekkie...voor de rest weet ik er niets meer van hahaha te lang geleden..maar ik weet wel dat ik het leuk vond
ja en weer in eemnesquote:Op maandag 16 mei 2011 11:36 schreef mazaru het volgende:
van mij ook, maar dan zonder klappenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:36 schreef mazaru het volgende:
ja, ik heb het gezien, wat is ze oud geworden he?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die Tessa Leijenhorst van de bus1 is nu weer in de picture, heeft een aanklacht tegen Martijn Krabbé ingediend, poging tot verkrachting.
Komt door al dat starfucken en coke snuivenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, ik heb het gezien, wat is ze oud geworden he?
sommige klappen waren best leukquote:Op maandag 16 mei 2011 11:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
van mij ook, maar dan zonder klappen
ja, ze zal zelf ook wel wat gedaan hebben, ik weet het ook niet...waar 2 kijven,hebben 2 schuld hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 11:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Komt door al dat starfucken en coke snuiven
ik vind haar niet veel veranderd, ze had toen ook al zo'n afgeleefde kopquote:Op maandag 16 mei 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, ik heb het gezien, wat is ze oud geworden he?
Gewoon de regel fysiek geweld is vertrekken erin houden. En ook echt toepassen. Niet stiekem een streamlock erin gooien als het favorietje van de regisseur over de scheef gaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
van mij ook, maar dan zonder klappen
haha indd...quote:Op maandag 16 mei 2011 11:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind haar niet veel veranderd, ze had toen ook al zo'n afgeleefde kop
die klap van lieke/palma dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nahhh ben niet zo voor geweld.
trouwens enige wat wij zagen meestal was het zwembad dan
DGK was toch wel erg gescript hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon de regel fysiek geweld is vertrekken erin houden. En ook echt toepassen. Niet stiekem een streamlock erin gooien als het favorietje van de regisseur over de scheef gaat.
dan hadden ze geen jaar vol gemaakt denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon de regel fysiek geweld is vertrekken erin houden. En ook echt toepassen. Niet stiekem een streamlock erin gooien als het favorietje van de regisseur over de scheef gaat.
Natasia die Lieke een vuist vol in het gezicht geeftquote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die klap van lieke/palma dan?![]()
maffe wijven
DGK heb nou nooit iets aan gevonden he....quote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
DGK was toch wel erg gescript hoor.
nee, dat was té ergquote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Natasia die Lieke een vuist vol in het gezicht geeft
mij staat die van natasia aan lieke meer voor de geest...quote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maffe wijven
Later wel ja, maar het eerste gedeelte niet. In ieder geval niet zo opvallend.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
DGK was toch wel erg gescript hoor.
hahahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maffe wijven
natasia.....quote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Natasia die Lieke een vuist vol in het gezicht geeft
ja allebij vreselijke mokkels..bah, ik zou er binnen 2 minuten de grootste ruzie mee hebbenquote:
denk dat lieke de eerste klap van mij had gehad...damn wat kon dat kind lullen zeg..quote:Op maandag 16 mei 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja allebij vreselijke mokkels..bah, ik zou er binnen 2 minuten de grootste ruzie mee hebben
nou! wat een dominant kreng was dat zegquote:Op maandag 16 mei 2011 11:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
denk dat lieke de eerste klap van mij had gehad...damn wat kon dat kind lullen zeg..
ik had als natasia was begonnen onder de tafel gelegen van het lachen....quote:Op maandag 16 mei 2011 11:42 schreef Stability het volgende:
[..]
nou! wat een dominant kreng was dat zeg
oh, echt welquote:Op maandag 16 mei 2011 11:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
DGK heb nou nooit iets aan gevonden he....
Dominant waren ze allemaal, amanda enkel niet onder de lakens bij Brian, die liet zich gewoon op d'r kop slaan als het hem niet beviel.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:42 schreef Stability het volgende:
[..]
nou! wat een dominant kreng was dat zeg
pas op he....je weet wat er anders gebeurdquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik had als natasia was begonnen onder de tafel gelegen van het lachen....
je moeder...je moeder...
Palma is echt een tof wijfquote:Op maandag 16 mei 2011 11:40 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahahahamooi he?
ik heb palma nog een paar keer in amsterdam gezien trouwens, ze herkende me nog van die avond van de finale, dat we met zn allen in de kroeg in eemnes waren... feesten met de bewoners erbij
Ohhh wat een wallen had ik in die periode zegquote:Op maandag 16 mei 2011 11:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, echt wel![]()
ik zat soms tot 4 uur snachts gekluisterd aan de pc m maar niks te hoeven missen terwijl ik er om 7 uur weer uit moest
aaaaah amanda met dr cavia op dr kop....die was erruggggg..en die stem van haar brrrrquote:Op maandag 16 mei 2011 11:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dominant waren ze allemaal, amanda enkel niet onder de lakens bij Brian, die liet zich gewoon op d'r kop slaan als het hem niet beviel.
vreselijk...amandaquote:Op maandag 16 mei 2011 11:44 schreef Stability het volgende:
[..]
aaaaah amanda met dr cavia op dr kop....die was erruggggg..en die stem van haar brrrr
quote:
die spoorde totaal niet...raar mens..ze was toen 18 hequote:Op maandag 16 mei 2011 11:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vreselijk...amanda
vond haar zo naief
Bij Amanda had ik het idee dat ze heel erg moest stinken, met die ongewassen kop incluis dode cavia.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:44 schreef Stability het volgende:
[..]
aaaaah amanda met dr cavia op dr kop....die was erruggggg..en die stem van haar brrrr
ja dat dacht iedereen ....ze douchte niet, maar ging 1 minuut onder de straal staanquote:Op maandag 16 mei 2011 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij Amanda had ik het idee dat ze heel erg moest stinken, met die ongewassen kop incluis dode cavia.
lieke had op mij hetzelfde effect als alex....als die lang praten hoor ik buzzz buzzz buzzz in me oor..quote:Op maandag 16 mei 2011 11:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lieke had voor mij meteen al afgedaan toen ze er pas in zat en er een reisje naar Istanbul te vergeven was en die doos het Huub niet gunde maar zelf wilde gaan, tot diep in de nacht ruzies, en ik kon alleen maar denken; waar bemoeit die kut zich mee?
Same here, vond Huub trouwens wel briljant. En Bart in het begin, Natanael ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, echt wel![]()
ik zat soms tot 4 uur snachts gekluisterd aan de pc m maar niks te hoeven missen terwijl ik er om 7 uur weer uit moest
Oh, dat kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lieke had voor mij meteen al afgedaan toen ze er pas in zat en er een reisje naar Istanbul te vergeven was en die doos het Huub niet gunde maar zelf wilde gaan, tot diep in de nacht ruzies, en ik kon alleen maar denken; waar bemoeit die kut zich mee?
dat gezuig van dat mens, walgelijkquote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
lieke had op mij hetzelfde effect als alex....als die lang praten hoor ik buzzz buzzz buzzz in me oor..
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef mazaru het volgende:
Hier heb ik ook dubbel om gelegen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
echt vreselijk indd, hoe die kon zuigen, ik heb me op zitten vreten voor de tv toenquote:
Ik vond Lieke zo NEP. Niet normaal, haar humor, haar 'liefde' voor Huub, haar manier van praten. Wat een nep wijf.quote:
Met die massale aanval op haar en Huub vond ik het toch wel intens zielig hoor. Ik was in staat om door mijn monitor te springen.quote:
Ik heb nog wat plaatjes op mijn harde schijf staanquote:Op maandag 16 mei 2011 11:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
waar haal je dat nou weer vandaan??
Hahaha Napoleon goes Dutchquote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ja, maar dat was pas veel later , en neemt al dat gezuig van daarvóor niet weg ook al kreeg Lieke toen meer sympathiequote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met die massale aanval op haar en Huub vond ik het toch wel intens zielig hoor. Ik was in staat om door mijn monitor te springen.
Jij welquote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
die huub en brian had ik helemaal verrot geslagen....
brian de paardenlurker brrrrrrr wat was dat een psychopaat zeg...en zn moeder dan .....quote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
Brian had gelijk al een kick voor ze kruis gehad van mij...quote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
Hij werd helemaal para brotherquote:Op maandag 16 mei 2011 11:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Brian had gelijk al een kick voor ze kruis gehad van mij...
Ik zie nena nog schoppen....
handen af van Huubquote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ja, dit ging in mijn ogen ook veel te verquote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, maar dat was pas veel later , en neemt al dat gezuig van daarvóor niet weg ook al kreeg Lieke toen meer sympathie
Japioquote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dit ging in mijn ogen ook veel te ver
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
prachtig ook dat zal ik nooit vergeten, in die gymzaal
nou, neequote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dit ging in mijn ogen ook veel te ver
[ afbeelding ]
Forum Opties | |