Ik ben zo al 26kg afgevallen, je mag zeggen wat je wil maar het werkt, al 2 jaar stabielquote:Op donderdag 19 mei 2011 05:07 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
600? Dat is 6 biertjes per dag ofzo?
Ik geloof best dat het werkt, maar ik zou niet kunnen leven zonder af en toe flink aan de zuip te zitten. En het lijkt me dat dat met 600 kcal niet kan. Eet ik liever een af en toe een dag gewoon 1 appel om dan flink te kunnen drinken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben zo al 26kg afgevallen, je mag zeggen wat je wil maar het werkt, al 2 jaar stabiel
Kun je beter gaan sporten om een dag flink te drinken. 1 appel op een dag is niet gezond.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het werkt, maar ik zou niet kunnen leven zonder af en toe flink aan de zuip te zitten. En het lijkt me dat dat met 600 kcal niet kan. Eet ik liever een af en toe een dag gewoon 1 appel om dan flink te kunnen drinken.
En tonijn uit blik, gadverdammeIs er verschil tussen een verse tonijnsteak van de markt en uit blik? Lijkt me alleen maar beter.
Ben geen liefhebber van sporten. Twee keer per week naar de sportschool haal ik meestal wel, maar dan doe ik gewoon die cardio-gayshit en een halfuur hard roeien. Gezond leven op je twintigste vind ik te vermoeiendquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je beter gaan sporten om een dag flink te drinken. 1 appel op een dag is niet gezond.
Tonijn uit blik, beetje mayo drbij en groeien maarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het werkt, maar ik zou niet kunnen leven zonder af en toe flink aan de zuip te zitten. En het lijkt me dat dat met 600 kcal niet kan. Eet ik liever een af en toe een dag gewoon 1 appel om dan flink te kunnen drinken.
En tonijn uit blik, gadverdammeIs er verschil tussen een verse tonijnsteak van de markt en uit blik? Lijkt me alleen maar beter.
later word t alleen maar moeilijker... dus zal bij jou nooit gaan gebeurenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:10 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Ben geen liefhebber van sporten. Twee keer per week naar de sportschool haal ik meestal wel, maar dan doe ik gewoon die cardio-gayshit en een halfuur hard roeien. Gezond leven op je twintigste vind ik te vermoeiend
Waarschijnlijk niet, maar dat is nooit van groot belang geweest. Nu ben ik wel slank en heb ik echt een toplevenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
later word t alleen maar moeilijker... dus zal bij jou nooit gaan gebeuren
nee want sporters hebben idd een kut leven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:43 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar dat is nooit van groot belang geweest. Nu ben ik wel slank en heb ik echt een topleven
Ik denk dat ik me zodalijk maar ga verhangen zo'n kutleven heb ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee want sporters hebben idd een kut leven.
zou ik ook doen... ben er nu ook al mee bezig... damn zon kut leven heb ik zeg.. kan niks leuks doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zodalijk maar ga verhangen zo'n kutleven heb ik.
Nergens gezegd dat dat zo is. Ik haal m'n kick er alleen niet uit. Sterker nog, ik verveel me vreselijk op de sportschool. Tennis en rugby heb ik wel lang met veel plezier gedaan, er moet een competitieve factor aanwezig zijn voor mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee want sporters hebben idd een kut leven.
In de sportschool heb je ook competitieve factor.. alleen moet je die zelf maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Nergens gezegd dat dat zo is. Ik haal m'n kick er alleen niet uit. Sterker nog, ik verveel me vreselijk op de sportschool. Tennis en rugby heb ik wel lang met veel plezier gedaan, er moet een competitieve factor aanwezig zijn voor mij.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Nergens gezegd dat dat zo is. Ik haal m'n kick er alleen niet uit. Sterker nog, ik verveel me vreselijk op de sportschool. Tennis en rugby heb ik wel lang met veel plezier gedaan, er moet een competitieve factor aanwezig zijn voor mij.
Oftwel wanneer je gaat sporten heb je dit niet...?quote:Nu ben ik wel slank en heb ik echt een topleven
Hooguit een implicatie. Maar ik niet, in ieder geval. Ik doe twee studies aan de uni, m'n familie woont in een andere stad, ik lees (naast studieboeken) ongeveer 2-3 uur per dag. De rest van de tijd wil ik uitgaan, koken, drinken, gamen, die dingen. Sport is voor mij nooit iets geweest wat ik leuk vond om te doen, dus waarom zou je het dan doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
[..]
Oftwel wanneer je gaat sporten heb je dit niet...?
3 uur per dag lezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:27 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Hooguit een implicatie. Maar ik niet, in ieder geval. Ik doe twee studies aan de uni, m'n familie woont in een andere stad, ik lees (naast studieboeken) ongeveer 2-3 uur per dag. De rest van de tijd wil ik uitgaan, koken, drinken, gamen, die dingen. Sport is voor mij nooit iets geweest wat ik leuk vond om te doen, dus waarom zou je het dan doen?
Overigens is het natuurlijk wel ideaal als je van sporten houdt. Vriend van mij gaat als hij slecht nieuws krijgt of stress heeft naar de sportschool, terwijl ik dan altijd naar een bar vertrek. Maar je kan je er net zo min aan storen dat ik zelden sport als ik dat anderen zelden lezen, non?
idd lijkt me ook niks.. marja ieder eigen keuze... als je t zo graag wilt zou ik er eerder 1.5u lezen en 1.5u sporten van maken.. achjaaaaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3 uur per dag lezen.Jezus wat een tijdverspilling. En dan die saaie nerd hier klagen over sporters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |