MerryXmas was 8 procent, zal het vast en zeker niet meer doen.. maar het proberen waard..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:34 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft iemand een betere coupon voor BudgetGadgets naast 5% kortingen?
http://www.dealextreme.co(...)cortex-a8-1ghz-57770quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:04 schreef nielsvdplas het volgende:
[..]
Wat voor soort dingen bestel je dan als ik vragen mag?:p
Heb gewoon een kvk/btw nummer en betaal hier normaal belasting/invoerrechten over.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah.. En handeltjes mogen hier ook niet besproken worden. Toch verklaart iemand op de vorige pagina zonder blikken of blozen regelmatig bestellingen te plaatsen van rond de 1000 euro. Nu vraag ik je.. Beetje dubbel.
Well jammer dat ie dan alsnog een eCheck bij mij deed, zodat ik alsnog 5 dagen wacht voordat de betaling geaccepteerd wordt. Terwijl mijn order van daarvoor, die maar 29 dollar was, wel in een keer was afgeschreven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je moet eerst vertrouwd worden door paypal.
Eerst kleine dingen kopen dus, en na een tijdje kan je ook grotere dingen direct zonder geld op je rekening te hebben bestellen.
De opmerking dat het in Nederland duurder is staat me nogal tegen, echt onbeschoft.quote:Yes, the length has 125CM.
2 pics : $27.6 for total including the shipping and tracking number via China post airmail.
I want to note you that we don't surport the shipping way without tracking number.
Because the package loss, you can find the information about it.
If the packge loss, it has nothing to do with us.
I think the price which I tell you is very cheap.
If you buy the two leather belts in your country, you need to pay more.
How do you think of it ?
Hope to hear from you soon.
Have a good day.
Karen
Gulei of CB?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:49 schreef UncleSam het volgende:
Nu gewoon even een aanvraag voor die items doen bij Gullei of CB.
Tiff en Bonny reageren niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gulei of CB?
Je kan oldscool Tiffany ook nog proberen
Tiffany is er tijdelijk mee gestopt. CB staat voor Choobuy.comquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tiff en Bonny reageren niet.
Gulei kan ik wel vinden, maar CB?
Als je geluk hebt loopt het met een sisser af en krijg je je pakketje thuisgestuurd. Maar beginnen met liegen tegen de douane is sowiso niet echt netjes. Had dan een meer reëele waarde geschat en iets belasting betaald.. als je pech hebt nu wordt het gewoon vernietigd en krijg je niets van je brilletjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:52 schreef SanderXX0X het volgende:
Ik had een vraagje. Ik heb dus via een particulier (een soort Jack) zonnebrillen gekocht, Ray-Ban. Het waren vier stuks in totaal. Ik heb betaald via PayPal. Maar ik kreeg laatst een brief van de Inklaring van TNT, dat ik de waarde moest bepalen. Ik heb dus $96 betaald voor deze brillen. Maar ik wilde geen belastingen betalen dus heb ik opgegeven dat het een geschenkzending is en de waarde totaal 20$ was. Kreeg paar dagen weer een brief waarin TNT een factuur wilde zien. Ik heb dus nu opgeschreven dat het een geschenkzending was en ik dus geen factuur heb. Hoe gaat dit nou verder lopen. Heeft iemand hier eerder ervaring mee gehad? Het pakketje is verstuurd met HongKong Post.
linkje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
goedkope deals snipen op ebay is leuk, net 6 van die dingen voor zo'n pandora armband gekocht voor 1,4 euro.
Handig voor de verjaardag van m'n zusje lol.
Dat is strafbaar en ze hebben in de gaten dat je liegtquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:52 schreef SanderXX0X het volgende:
Ik had een vraagje. Ik heb dus via een particulier (een soort Jack) zonnebrillen gekocht, Ray-Ban. Het waren vier stuks in totaal. Ik heb betaald via PayPal. Maar ik kreeg laatst een brief van de Inklaring van TNT, dat ik de waarde moest bepalen. Ik heb dus $96 betaald voor deze brillen. Maar ik wilde geen belastingen betalen dus heb ik opgegeven dat het een geschenkzending is en de waarde totaal 20$ was. Kreeg paar dagen weer een brief waarin TNT een factuur wilde zien. Ik heb dus nu opgeschreven dat het een geschenkzending was en ik dus geen factuur heb. Hoe gaat dit nou verder lopen. Heeft iemand hier eerder ervaring mee gehad? Het pakketje is verstuurd met HongKong Post.
zoek op 1 van de sites het allergoedkoopste model van je bestelde bril op, print uit en stuur op zodat je aan de 20 euro komt voor 4 brillen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:52 schreef SanderXX0X het volgende:
picsquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Syphixx het volgende:
T shirt van angry birds eindelijk binnen![]()
ordered: 6 april
shipped: 21 april
toekomst: 18 mei
Aangezien ze van jou de waarde willen horen gaan zij er van uit dat ze echt zijn. Namaak wordt gelijk vernietigd en daarvan krijg je dan een notificatie. Met een factuurtje waarop staat dat je enkele dollars voor een Rayban hebt betaald zul je niet wegkomen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:52 schreef SanderXX0X het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |