abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:15:38 #176
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96961180
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

In donkere ruimtes gaat die andere ook niet werken, ook wel logisch met zo'n kleine lens.
Close ups gaan goed, de poes wilde eraan ruiken en dat is gewoon scherp. Tekst op verpakkingen is ook te lezen.

Ik vind de kleuren realistisch en het geluid is echt goed. Uiteraard geen top kwaliteit maar zeker een betere keuze dan de 5 euro exemplaar als je nette opnames wilt krijgen.

Wat ook mooi is aan deze camera's is dat "de pauze knop" eigenlijk een foto is. Het is altijd scherp.
Je hoeft dus maar 1 (?) frame op te vangen van iets en het staat erop.
Je hebt het niet over de #808 HD Keychain #11? Die heb ik nog niet binnen namelijk.

Qua audio slaat die Y3000 namelijk echt nergens op hoor, dat kun je nevernooit niet 'echt goed' noemen. Ik zou haast durven te zeggen dat het onbruikbaar is. Opgenomen stemgeluid is natuurlijk wel te verstaan verder, maar overheersen doet een gebrom alsof er een motor op de achtergrond, of eerder voorgrond, staat te ronken. Over elk filmpje moet je dan een audiotrack met muziek gooien of zo. Wat dat betreft doet die keychain of de MD80 dat tig keer beter.

De videoresolutie buiten bij vol daglicht zal vast ook wel prima zijn ja. Ik heb 'em verder alleen vanmorgen ff snel tussen de bedrijven door binnen aan een testje onderworpen, waar het verder echt niet tergend donker was hoor, maar ideale lichtomstandigheden waren het ook niet nee. Qua lichthandling doen ook hier de normale keychain en de MD80 het beter. Alleen de resolutie en scherpte maken een enorm verschil met die twee, vele malen zuiverder, echt supernetjes voor zo'n klein ding. Maar goed, ik zal morgen ff verder testen.

Ik ben inmiddels ook apparatuur met opname voor Full HD en HQ audio gewend, dus misschien dat ik overkritisch ben, maar door de twee spycams die ik al had was ik blij verrast en met dat als maatstaaf vind ik de resolutie en scherpte wel beter maar voor dat geld verwacht ik dan niet dat de audio en lichthandling opeens zo veel inboet als het nu doet. Anyways, ik ga morgen wel wat meer testen als ik tijd heb.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:26:43 #177
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96961937
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef UncleSam het volgende:
3 kanaals betekend toch alleen dat hij op drie frequenties werkt?
Handig als je met andere mensen in de buurt vliegt ofzo?
Nee, dat er drie besturingselementen zijn die je met je zender kan beïnvloeden.

2CH heeft een vaste voorwaartse snelheid (vaste pitch), je invloed is dan omhoog/omlaag (d.m.v. gas geven, snellere omwentelingen) en links/rechts draaien (yaw)
3CH heeft naast omhoog/omlaag en links/rechts draaien ook invloed over voor- en achterwaartse besturing (controlled pitch)
4CH heeft daarnaast ook de mogelijkheid dwarse helling aan te rollen (roll/bank)
6CH komt daarna, dan heb je full control om 3D te kunnen vliegen (loopingen, inverted flight, etc)

Soms zie je ook 3.5 CH bijvoorbeeld. Die 0.5 geeft een nevenfunctie die maar twee standen kent: aan en uit en die je met je controller kunt beïnvloeden. Vaak is dat het licht. Kan ook zijn het op- en neerlaten van het landingsgestel of openen van een luikje.

2.4 Ghz 'paart' je remote met je toestel. Dat is verder geen probleem. 27, 35 en 40 Mhz is de frequentieband voor RF zenders/ontvangers, die paren verder niet en zoals je zegt is het dus riskant als je met meerdere personen dezelfde frequentie deelt op hetzelfde moment ja.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_96963127
_O_
pi_96965086
Waar kan ik die "#808 HD Keychain #11" vinden? Ik zoek me rot op dealextreme, maar dat lijkt me niet wat ik zoek. Via Aliexpress word ik ook niet veel wijzer. Help? :+
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:12:28 #180
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96965218
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:10 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Waar kan ik die "#808 HD Keychain #11" vinden? Ik zoek me rot op dealextreme, maar dat lijkt me niet wat ik zoek. Via Aliexpress word ik ook niet veel wijzer. Help? :+
Iesch dan eBay only ook. :*

Handige linkjes:
http://www.chucklohr.com/808/C11/index.html
http://shop.ebay.com/i.ht(...)15&_stpos=1010&gbr=1
Heb 'em zelf bij de shop 'hxelepro360' vandaan
pi_96965856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Iesch dan eBay only ook. :*

Handige linkjes:
http://www.chucklohr.com/808/C11/index.html
http://shop.ebay.com/i.ht(...)15&_stpos=1010&gbr=1
Heb 'em zelf bij de shop 'hxelepro360' vandaan
Tnx! Ziet er leuk uit, maar ik ga toch even mijn andere bestellingen afwachten. De vorige keer kreeg ik alles (eind maart) veel sneller binnen. Geduld.. :X
pi_96965966
Eindelijk m'n nieuwe stadlichten voor in m'n scooter kunnen bestellen. Na al dat geklooi met paypal :{
Meteen maar even 2x oordopjes erbij, om de voorraad weer aan te vullen. Die dingen (china kwaliteit of niet) gaan bij mij altijd te snel kapot :@
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:23:42 #183
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96966089
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef Anne-Myrthe het volgende:

[..]

Tnx! Ziet er leuk uit, maar ik ga toch even mijn andere bestellingen afwachten. De vorige keer kreeg ik alles (eind maart) veel sneller binnen. Geduld.. :X
;) Dit nog ff uit de forums daar gevist, laat je niet neppen door andere sites en sellers dan:
quote:
So far, eight eBay stores (linked by some business arrangement) have been identified selling the #11 REAL HD key cam. There has been no negative user feedback posted here on any of these stores, and positive feedback has been posted of receiving good service and vendors standing behind their product if any problems come up that are not caused by user abuse, crash damage, etc. I bought my camera from the first one, hxelepro360, and can personally recommend this store based on the excellent, speedy service and support both before and after my purchase.

hxelepro360 eletoponline365 digitalele889 beetleonline

power-gps internet-shop365 powerdigital898 eletech086
Ik verwacht die van mij binnenkort, verder is het wel veel wachten telkens ja met die bestellingen uit Azië. Maar dat moet je niet zien als iets negatiefs. Gewoon doen alsof het spannend is en je elke dag zomaar eens aangenaam verrast kunt worden. :+
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:24:33 #184
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96966167
Jezus wat gaat dit snel zeg. Ik sla vaak hele stukken over tegenwoordig!
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:26:30 #185
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96966311
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je hebt het niet over de #808 HD Keychain #11? Die heb ik nog niet binnen namelijk.

Qua audio slaat die Y3000 namelijk echt nergens op hoor, dat kun je nevernooit niet 'echt goed' noemen. Ik zou haast durven te zeggen dat het onbruikbaar is. Opgenomen stemgeluid is natuurlijk wel te verstaan verder, maar overheersen doet een gebrom alsof er een motor op de achtergrond, of eerder voorgrond, staat te ronken. Over elk filmpje moet je dan een audiotrack met muziek gooien of zo. Wat dat betreft doet die keychain of de MD80 dat tig keer beter.

De videoresolutie buiten bij vol daglicht zal vast ook wel prima zijn ja. Ik heb 'em verder alleen vanmorgen ff snel tussen de bedrijven door binnen aan een testje onderworpen, waar het verder echt niet tergend donker was hoor, maar ideale lichtomstandigheden waren het ook niet nee. Qua lichthandling doen ook hier de normale keychain en de MD80 het beter. Alleen de resolutie en scherpte maken een enorm verschil met die twee, vele malen zuiverder, echt supernetjes voor zo'n klein ding. Maar goed, ik zal morgen ff verder testen.

Ik ben inmiddels ook apparatuur met opname voor Full HD en HQ audio gewend, dus misschien dat ik overkritisch ben, maar door de twee spycams die ik al had was ik blij verrast en met dat als maatstaaf vind ik de resolutie en scherpte wel beter maar voor dat geld verwacht ik dan niet dat de audio en lichthandling opeens zo veel inboet als het nu doet. Anyways, ik ga morgen wel wat meer testen als ik tijd heb.
Ja keychain #11.
Dat brakke geluid was bekend.

Het voordeel van de duurdere keychain vs goedkope keychain is simpel.

- start sneller op
- oplaad indicatie
- breedbeeld formaat
- beeld is stukken scherper want "HD".
- de lens geeft wijder beeld
- bestanden zijn kleiner

Nu alleen nog de nieuwste firmware erop zodat je 1 file krijgt, dat ie bestanden opslaat als je hem leeg laat lopen en de datum eraf.
pi_96966398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:23 schreef shiznuts het volgende:

[..]

;) Dit nog ff uit de forums daar gevist, laat je niet neppen door andere sites en sellers dan:

[..]

Ik verwacht die van mij binnenkort, verder is het wel veel wachten telkens ja met die bestellingen uit Azië. Maar dat moet je niet zien als iets negatiefs. Gewoon doen alsof het spannend is en je elke dag zomaar eens aangenaam verrast kunt worden. :+
Mjah, ik heb een tablet besteld en komend weekend ben ik weg en ik had die toch wel graag mee gehad. En een tweede bestelling was voor mezelf en ook voor een paar vrienden, die blijven vragen waar het blijft. Ik ben nog geen fan van China Post. Genoeg gezeurd :+
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:28:40 #187
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96966439
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef dirkjo het volgende:
Eindelijk m'n nieuwe stadlichten voor in m'n scooter kunnen bestellen. Na al dat geklooi met paypal :{
Meteen maar even 2x oordopjes erbij, om de voorraad weer aan te vullen. Die dingen (china kwaliteit of niet) gaan bij mij altijd te snel kapot :@
Wat voor oortjes? Want tien keer 2 euro-dopjes, of één keer 20 euro-dopjes, terwijl die laatste je superieur geluid en bouw biedt, mwoa. Ik weet het wel. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef Anne-Myrthe het volgende:

[..]

Mjah, ik heb een tablet besteld en komend weekend ben ik weg en ik had die toch wel graag mee gehad. En een tweede bestelling was voor mezelf en ook voor een paar vrienden, die blijven vragen waar het blijft. Ik ben nog geen fan van China Post. Genoeg gezeurd :+
Oh ja, daar is helaas verder geen pijl op te trekken inderdaad. It can flip either side of the coin. Ik vind het ook altijd balen wanneer ik bij thuiskomst een briefje vind dat ik de postbode gemist heb. Vooral als het zaterdag is en ik dan moet wachten tot maandag.
pi_96966560
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wat voor oortjes? Want tien keer 2 euro-dopjes, of één keer 20 euro-dopjes, terwijl die laatste je superieur geluid en bouw biedt, mwoa. Ik weet het wel. :P
Inderdaad die 2 dollar dopjes. Heb nu een setje van de HEMA, die het nog best goed volhoud, alleen die zitten niet zo lekker. Daarom meteen maar wat bij DX besteld. Vind ze op zich prima zitten en geluid hebben, enig probleem is dat de plug wat makkelijk kapot gaat :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:34:29 #189
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96966782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ja keychain #11.
Dat brakke geluid was bekend.

Het voordeel van de duurdere keychain vs goedkope keychain is simpel.

- start sneller op
- oplaad indicatie
- breedbeeld formaat
- beeld is stukken scherper want "HD".
- de lens geeft wijder beeld
- bestanden zijn kleiner

Nu alleen nog de nieuwste firmware erop zodat je 1 file krijgt, dat ie bestanden opslaat als je hem leeg laat lopen en de datum eraf.
Mja, fair enough. Oeh firmware? Dat ga ik eens proberen. ^O^ Datum eraf kan vrij eenvoudig met dat ding gelukkig. Gewoon in de tagfile 'Y/' weghalen. :P Geen gedoe met solderen of flashen en mogelijk bricken.
pi_96966853
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Oh ja, daar is helaas verder geen pijl op te trekken inderdaad. It can flip either side of the coin. Ik vind het ook altijd balen wanneer ik bij thuiskomst een briefje vind dat ik de postbode gemist heb. Vooral als het zaterdag is en ik dan moet wachten tot maandag.
Of het feit dat je geen status update krijgt via track & trace omdat ze in China toch niet zo hard werken.. :+
Elke dag kijken of er verandering in zit, je hebt hoop, maar wordt bijna elke keer teleurgesteld. Wat een verslaving :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:38:04 #191
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96967023
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef Anne-Myrthe het volgende:

[..]

Of het feit dat je geen status update krijgt via track & trace omdat ze in China toch niet zo hard werken.. :+
Elke dag kijken of er verandering in zit, je hebt hoop, maar wordt bijna elke keer teleurgesteld. Wat een verslaving :P
Ik gebruik tegenwoordig http://www.packagetrackr.com/ best een handige tool. Al je verschillende orders checken ook bij verschillende shippers (HK/Singapore etc...).
Werkt prima
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_96967476
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik gebruik tegenwoordig http://www.packagetrackr.com/ best een handige tool. Al je verschillende orders checken ook bij verschillende shippers (HK/Singapore etc...).
Werkt prima
Die site had ik gisteren ook gevonden. Beetje vaag allemaal. 1 pakket zou in Roemenie zitten en het ander zou vanuit Nederland verstuurd zijn. :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:45:58 #193
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96967585
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:44 schreef Anne-Myrthe het volgende:

[..]

Die site had ik gisteren ook gevonden. Beetje vaag allemaal. 1 pakket zou in Roemenie zitten en het ander zou vanuit Nederland verstuurd zijn. :P
Staat idd dat het vanuit NL geshipped is, maar rest klopt wel.. die Logostatus :9
I = information received, S = Shipped etc...
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:56:51 #194
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96968374
Roemenië. ;( Trackt zelfs gestolen waren die verhandeld worden. :P
pi_96969188
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Roemenië. ;( Trackt zelfs gestolen waren die verhandeld worden. :P
Een paypal claim is niet eens zo oninteressant. Euro is nogal wat goedkoper geworden tegenover de dollar, kan nog winst maken op de wisselkoers :')
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:10:40 #196
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96969278
!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:11:42 #197
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96969353
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:10 schreef shiznuts het volgende:
!
Twee dagen, één topic... China shopping is more populair then éver _O_
pi_96969473
Een vraag... kunnen jullie nog direct betalen via jullie paypal rekening als daar niets op staat maar je bankrekening er wel aan gekoppeld is?
Bij mij werkt dat namelijk niet meer nu ik na lange tijd weer eens wat wil bestellen op DX.
pi_96969551
Moet je even iets kleins bestellen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:14:54 #200
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96969557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:13 schreef Martijn93 het volgende:
Een vraag... kunnen jullie nog direct betalen via jullie paypal rekening als daar niets op staat maar je bankrekening er wel aan gekoppeld is?
Bij mij werkt dat namelijk niet meer nu ik na lange tijd weer eens wat wil bestellen op DX.
Je moet eerst vertrouwd worden door paypal.

Eerst kleine dingen kopen dus, en na een tijdje kan je ook grotere dingen direct zonder geld op je rekening te hebben bestellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')