Dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Na dat video'tje voor de tigmiljardste keer voorbij hebben zien komen... niet echt meer [ afbeelding ]
Voor dat geld het proberen waard? Behalve de onhandigheid van het ontwerp schijnen de commentaren het hulpstuk/de lens wel de moeite waard te vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef Iemand91 het volgende:
Tijdje geleden waren die wayfarers populair. Voor ze wel heel goedkoop wil; hier.
En verder, heeft iemand al eens wat camera spul gehaald uit China. Bijvoorbeeld zoiets? Goede ervaring mee?
Oh... kee...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef marcel-o het volgende:
Dat hier vraag naar is
voet
en iets voor iemand die van de Wraith houdthand
Oh, gelukkig had je op tijd kunnen cancelen dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef KirovAir het volgende:
Ik schrok toen ik de eerste paar reacties las. Had net een NDS Lite shell replacement, en wat andere tech-savvy stuff besteld.
Dat geeft getting a hand job een hele nieuwe betekenisquote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef marcel-o het volgende:
Racer?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef Ribonucleic het volgende:
Hier begon het:
deal extreme . com ervaringen / verzending
Hier eindigde het:
Deal Extreme # 86 waar het erg rustig is de laatste tijd
Hier herbegon het:
Het Chinese webshop- en gadgetstopic 1: de doorstart
221 topics vol ervaringen.
kutverkeerdeaccount
Wel erg snel gedaald in prijs die lasers, waren echt een paar honderd voor 5mW een aantal jaar geleden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:23 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)aser-pen-2-cr2-47978 Waarom heb ik deze niet eerder gezien
Niet dat ik hem hoef
Inderdaad, groene ook. Al waren die al eerder in prijs gedaald.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wel erg snel gedaald in prijs die lasers, waren echt een paar honderd voor 5mW een aantal jaar geleden.
BICquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Welke van die shops is nu het snelst?
Geen peil op te trekken. Ik heb de indruk dat het vooral afhankelijk is van wat je bestelt (en of dat in die shop op voorraad is) en het postbedrijf.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Welke van die shops is nu het snelst?
Dit is best geniaal van die Chinezen, kriebelen de vingers je ballen tijdens het neuken.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef marcel-o het volgende:
Dat hier vraag naar is
voet
Perfectquote:
En je kan hem drie keer gebruiken, per accountquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Perfectheb ik weer een coupon voor mijn account met shopcredit
ik was al toe aan de 2%dropper, verder waren alle coupons op
Tot 25 mei dacht ik ergens te zienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:01 schreef Poepoog het volgende:
[..]
En je kan hem drie keer gebruiken, per account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |