Infiltreren is prima, afluisteren ook, opjutten zal wel meevallen, en granaten leveren zal niet op initiatief gegaan zijn van de infiltrant, aangezien dat uitlokking is, en niet tot strafbaarheid leidt vanwege het tallon criterium.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staat op het papiertje dat je hebt ingevuld, een foute waarde invullen kan tot een hoge boete leiden. De douane heeft echt schijt aan jou en zal bij gebrek aan bewijs gewoon zelf een (te hoge) waarde aangeven. Dan mag jij buigen of barsten.
[..]
Inderdaad, als je gaat liegen gaan ze gewoon de Nederlandse lijstprijs rekenen. Er staat toch immers RB op
[..]
Opgefokte moslimjongeren infiltreren, afluisteren, opjutten en vervolgens granaten leveren. Jij ziet het probleem niet? Vervolgens moet jij met je vingerafdrukken in de databank omdat er terroristen zijn.
Hetzelfde met de Amsterdam-Detroit vlucht, toen op Schiphol een Nigeriaan zonder paspoort door een CIA agent op het vliegtuig werd gezet en vervolgens zijn onderbroek wilt opblazen. Nu moet je door de naakte bodyscanner die je kanker gaat geven
Bij de krakers toestanden in de jaren 80 waren het ook de infiltranten die geweld zaten te preken. Maar zo te horen ben je niet meer te reddenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Infiltreren is prima, afluisteren ook, opjutten zal wel meevallen, en granaten leveren zal niet op initiatief gegaan zijn van de infiltrant, aangezien dat uitlokking is, en niet tot strafbaarheid leidt vanwege het tallon criterium.
Verder stelt die scan vrijwel niets voor, hij scant alleen door de kleding, minimale straling dus, je loopt veel meer op tijdens de vlucht.
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef alxzhu het volgende:
Zoo jongens een dikke aanrader voor wie een felle goedkope led zaklamp wil kopen. http://www.dealextreme.co(...)-strap-1-18650-55237
De mijne is gister binnen en woow wat een kracht. Nadeel is wel dat je 18650 accus moet gaan kopen als je deze no niet had.
Ik zou een lulverhaal ophangen dat je voor dat geld in Nederland wel GOEDE garantie hebt, en geen China garantie. Dat je de kredietverstrekker moet informeren het geld terug te halen omdat 99% van de chinezen na de verkoop te lam is om überhaupt ergens op te reageren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef monkeybrain het volgende:
De opmerking dat het in Nederland duurder is staat me nogal tegen, echt onbeschoft.
Ik heb een Romisen met 6 core LED-elementen. Waanzinnig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Mijn favoriete (betaalbare) zaklampen blijven echter de Aurora en Romisen, zie ook mijn korte review van deze 2.
Misschien moet er ook maar een DX topic in TRU komen voor dit soort discussies.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij de krakers toestanden in de jaren 80 waren het ook de infiltranten die geweld zaten te preken. Maar zo te horen ben je niet meer te redden![]()
Als men nog een goede aansteker zoekt![]()
[ afbeelding ]
http://www.tinydeal.com/o(...)jl29842-p-24940.html
werd tijd hehquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Syphixx het volgende:
T shirt van angry birds eindelijk binnen![]()
ordered: 6 april
shipped: 21 april
toekomst: 18 mei
Neejoh. Maar ik vind dat hier de reviews ook net zo goed in kunnen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey, zo'n presenter had ik ook ooit eens. Is geconfisqueerd door een collega van me.
Maaruh, mogen in dat review-topic echt alleen maar reviews van DX-artikelen?
Als je in de sportschool filmpjes kunt kijken doe je echt iets foutquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zoek een mp4 speler om mp3tjes (vaak) en filmpjes (af en toe) af te spelen in de sportshool, Belangrijk daarvoor is dat de mp4 speler de filmpjes "op zijn kant" weergeeft. Weet iemand of dit apparaat deze functie heeft? Het staan we; zo afgebeeld op de foto maar met die Chinezen weet je het maar nooit
http://www.buyincoins.com(...)er-product-1259.html
Heeft iemand anders nog goedkopere alternatieven? Alsjeblieft geen shake functie, als ik in de sportschool sit heb ik elke 5 tellen een nieuw muziekjeIk wil ook geen camera en het mag ook best 2 Gb zijn. Als er wel maar voldoende gangbare videoformaten worden ondersteund.
Het is natuurlijk leuk als ik een coupon kan lanceren
Misschien komt 'ie er alleen om in de damesdouches en tijdens de workouts de vrouwtjes te filmen met z'n spycam.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je in de sportschool filmpjes kunt kijken doe je echt iets fout![]()
Gewoon Rocky 4 soundtrack op repeat zetten en vervolgens gas geven
Ja. Vergeet eBay natuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Lekker op de trilplaat
OT Je zou ook op ebay kunnen zoeken als de zoeksites van Shiz niks opleveren.
1 | departure from outward office of exchange |
Van mij wel hoor, ik vroeg het me gewoon af. Als daar ook reviews vanquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:02 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Neejoh. Maar ik vind dat hier de reviews ook net zo goed in kunnen?
Dan zou ik eerder gaan voor de versie die DX verkoopt. Kost maar $5.90, verkrijgbaar in 5 kleuren,quote:http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1320.html
[ afbeelding ]
Ook handig voor 8 dollar. Batterijen gaan niet lang mee, maar de combinatie van de grootte, 2gig, en het clipje maken het erg handig voor een sport mp3speler.
Wat zou je anders in een sportschool doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien komt 'ie er alleen om in de damesdouches en tijdens de workouts de vrouwtjes te filmen met z'n spycam.
Ugly Biaggi.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa(...)78878#ht_3382wt_1159
, retailprijs is 128,99 euro.
Profit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |